Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:49 
 
Hardtraxx Elite

kaalface schreef:
Vriendin van me is opgelicht met een kaartje op marktplaats. Iemand hier die er nog een over heeft voor 20 euro ofzo? zou heel heel heel erg fijn zijn :yes:


hoe weet je dat nu al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aanbod/2-kaartjes-beat-the-bridge-queensnight-t25755.html
Nog 2 kaarten over voor Queensnight.
Iemand interesse?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Headhunterz hm hoe ga ik me matties vertellen dat ze niet hun idool kunnen zien draaien xd
Zijn allemaal sukkels die alleen headhunterz kenne xd
Even hun reactie afwachten indien ze fokken heb ik 3 kaartjes te koop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:35 
 
Hardtraxxer

Ik zoek 1 ticket voor deze (http://www.facebook.com/#!/photo.php?v= ... =2&theater) stampmachine.

Wie helpt me? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Geen Headhunterz hm hoe ga ik me matties vertellen dat ze niet hun idool kunnen zien draaien xd
Zijn allemaal sukkels die alleen headhunterz kenne xd
Even hun reactie afwachten indien ze fokken heb ik 3 kaartjes te koop :P


Robin, baas..

Als de kaartjes van je gaat verkopen, dan heb ik interesse in 1 :D

vraag/1-x-btb-queensday-ticket-t25768.html

Whoop whoop! Voor gekke Hylke, ken je volgens mij niet :P Maar hij kan wel een feessie bouwen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
mrazura schreef:
Geen Headhunterz hm hoe ga ik me matties vertellen dat ze niet hun idool kunnen zien draaien xd
Zijn allemaal sukkels die alleen headhunterz kenne xd
Even hun reactie afwachten indien ze fokken heb ik 3 kaartjes te koop :P


Robin, baas..

Als de kaartjes van je gaat verkopen, dan heb ik interesse in 1 :D

vraag/1-x-btb-queensday-ticket-t25768.html

Whoop whoop! Voor gekke Hylke, ken je volgens mij niet :P Maar hij kan wel een feessie bouwen :cool:


Ik laat het je weten man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooooooooi :thumbup:

En als anderen nog een kaartje weten te vinden, ook welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:53 
 
Hardtraxx Newbie

Hey mensen,

Maat van mij zoekt nog een kaart voor BTB Queensday!
Heeft er nog iemand toevallig een kaartje over? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Cupcake schreef:
Hey mensen,

Maat van mij zoekt nog een kaart voor BTB Queensday!
Heeft er nog iemand toevallig een kaartje over? ^^


Kijk hier eventjes ^^ aanbod/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:58 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Cupcake schreef:
Hey mensen,

Maat van mij zoekt nog een kaart voor BTB Queensday!
Heeft er nog iemand toevallig een kaartje over? ^^


Kijk hier eventjes ^^ aanbod/


Oke thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 21:57 
 

Hey ik zoek geen kaartje, dus wie er geen meer heeft, pb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 22:46 
 
Hardtraxx Newbie

hardstyle007 schreef:
klootviool14nl schreef:
arnhem centraal is vanaf de locatie tog zeker 10 - 15 minuten lopen, tenzij je gaat rennen

nee hoor, vorig jaar ben ik ook geweest en op de heenweg was het 5 minuten lopen, wel meeste stoplichten mee. Terugweg duurde een stuk langer maar dat kwam mede door onze wazige route


haha dan loop ik gewoon langzaam :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 22:57 
 

Almighty schreef:
Hey ik zoek geen kaartje, dus wie er geen meer heeft, pb!

je hebt geen PB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 00:25 
 

KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
Hey ik zoek geen kaartje, dus wie er geen meer heeft, pb!

je hebt geen PB!

Geen dank!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik las dat het niet meer mogelijk was het terrein te verlaten, kan iemand dit bevestigen? Zou klote zijn ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:42 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Ik las dat het niet meer mogelijk was het terrein te verlaten, kan iemand dit bevestigen? Zou klote zijn ...


In en uit lopen
Op last van de gemeente is het in tegenstelling tot vorig jaar niet mogelijk om op en af het terrein van Beat the Bridge te lopen, zoals dat op ieder festival in Nederland geldt. Op het terrein is voldoende mogelijkheid om even te relaxen. Er is een foodcourt met zitgelegenheid aanwezig waar je op je gemak kan genieten van een hapje en een drankje.


Tevreden? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke, hopelijk toch aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een ticket over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga gewoon lekker hierheen : feesten/supersized-queensday-2012-etten-leur-t24297.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neuh, dit feest is vetter! En Arnhem owned
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:13 
 
Hardtraxxer

Met bijna 200man vanuit Twente aanwezig, heb er zin in! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Neuh, dit feest is vetter! En Arnhem owned


:thumbsup: ga ik robert weer zien? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 21:20 
 
Hardtraxxer

Jongens en meisjesssssssssssss

Gunt iemand deze extreem liefhebber (http://www.facebook.com/photo.php?v=230 ... =2&theater) een kaartje?

zoek er 1 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 22:05 
 

opaa schreef:
Jongens en meisjesssssssssssss

Gunt iemand deze extreem liefhebber (http://www.facebook.com/photo.php?v=230 ... =2&theater) een kaartje?

zoek er 1 :(

Ja daag
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten