Oh sorry man, ik wist niet dat ie daar patent op had! Mijn schuld 
Ik 'versta' gewoon wat hij typt hoor.wrote:Dames en heren, we hebben een nieuwe Pommer.wrote:de lajf ded wie driem of
Ik 'versta' gewoon wat hij typt hoor.wrote:Dames en heren, we hebben een nieuwe Pommer.wrote:de lajf ded wie driem of
Weinig kans haha.wrote:Ben benieuwd of ie zich werkelijk aan gaat passen aan de timetable.
Dan zie ik je hier weerwrote:Als het net zo vet wordt als vorig jaar dan ben ik echt gelukkig.. Sowieso ben ik dat al want een 1,5 uur set van Zany is goudEn Ran-D en Adaro
![]()
Ach, en wie weet is BH best leuk. En anders kun je eten
Ik ook, laatste feestje was Hard Bass alweerwrote:Mensen,
Ik heb hier zin in.
Ik ook Monsieur Nandowrote:Mensen,
Ik heb hier zin in.
bullshitwrote:Het word steeds gekker nu al 26 graden. Lees trouwens dat het 20 minuten lopen is naar het festivalterrein ivm gesloten parkeerplaats lekker dan
Komt er een meeting trouwens? Voor ik 'm weer mis
wrote:bullshitwrote:Het word steeds gekker nu al 26 graden. Lees trouwens dat het 20 minuten lopen is naar het festivalterrein ivm gesloten parkeerplaats lekker dan
maar ik vind et goed, een meetingzal ik topic maken?
wrote:bullshitwrote:Het word steeds gekker nu al 26 graden. Lees trouwens dat het 20 minuten lopen is naar het festivalterrein ivm gesloten parkeerplaats lekker dan
maar ik vind et goed, een meetingzal ik topic maken?
Sowieso heer Sterken.wrote:Ik ook Monsieur Nandowrote:Mensen,
Ik heb hier zin in.![]()
We gaan samen huppel kutten
Gewoon spontaan tegen het lijf aanlopen.wrote:Hoe komen jullie elkaar uberhaupt zo vaak tegen op feestjes?
Door gewoon tantoe veel met elkaar te sms'en enzo.wrote:Hoe komen jullie elkaar uberhaupt zo vaak tegen op feestjes?
Dat is best kansloos :').wrote:Door gewoon tantoe veel met elkaar te sms'en enzo.wrote:Hoe komen jullie elkaar uberhaupt zo vaak tegen op feestjes?
Wij zijn ook zwaar kansloos.wrote:Dat is best kansloos :').wrote:Door gewoon tantoe veel met elkaar te sms'en enzo.wrote:Hoe komen jullie elkaar uberhaupt zo vaak tegen op feestjes?
Ja.wrote: Wij zijn ook zwaar kansloos.
Je kent mij toch of niet?
We kennen elkaar.wrote:Hoe komen jullie elkaar uberhaupt zo vaak tegen op feestjes?
Precieswrote:Ja.wrote: Wij zijn ook zwaar kansloos.
Je kent mij toch of niet?