Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh sorry man, ik wist niet dat ie daar patent op had! Mijn schuld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
jaron123 schreef:
de lajf ded wie driem of

Dames en heren, we hebben een nieuwe Pommer.

Ik 'versta' gewoon wat hij typt hoor. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:00 
 
Hardtraxx Elite

Het word steeds gekker nu al 26 graden. Lees trouwens dat het 20 minuten lopen is naar het festivalterrein ivm gesloten parkeerplaats lekker dan

Komt er een meeting trouwens? Voor ik 'm weer mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ben benieuwd of ie zich werkelijk aan gaat passen aan de timetable.


Weinig kans haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:50 
 
Hardtraxxer

Als het net zo vet wordt als vorig jaar dan ben ik echt gelukkig.. Sowieso ben ik dat al want een 1,5 uur set van Zany is goud :loving: En Ran-D en Adaro (L)

Ach, en wie weet is BH best leuk. En anders kun je eten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Als het net zo vet wordt als vorig jaar dan ben ik echt gelukkig.. Sowieso ben ik dat al want een 1,5 uur set van Zany is goud :loving: En Ran-D en Adaro (L)

Ach, en wie weet is BH best leuk. En anders kun je eten :D

Dan zie ik je hier weer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen,

Ik heb hier zin in. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Mensen,

Ik heb hier zin in. :woot:


Ik ook, laatste feestje was Hard Bass alweer :D Doen we nog een meetingkje ofzo? :)

Trouwens ook nog een lekker kazig warm up setje voor de liefhebbers :P : hardstyle/pommer-beat-the-bridge-warm-up-t25761.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Mensen,

Ik heb hier zin in. :woot:

Ik ook Monsieur Nando :cool:

We gaan samen huppel kutten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:28 
 
Hardtraxx Elite

Erg veel zin in, nu nog even hopen dat het weer meezit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:01 
 

Onthafloorx schreef:
Het word steeds gekker nu al 26 graden. Lees trouwens dat het 20 minuten lopen is naar het festivalterrein ivm gesloten parkeerplaats lekker dan

Komt er een meeting trouwens? Voor ik 'm weer mis

bullshit :P

maar ik vind et goed, een meeting :) zal ik topic maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zoek naar kaartje voor de maandag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Onthafloorx schreef:
Het word steeds gekker nu al 26 graden. Lees trouwens dat het 20 minuten lopen is naar het festivalterrein ivm gesloten parkeerplaats lekker dan

Komt er een meeting trouwens? Voor ik 'm weer mis

bullshit :P

maar ik vind et goed, een meeting :) zal ik topic maken?

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:52 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Onthafloorx schreef:
Het word steeds gekker nu al 26 graden. Lees trouwens dat het 20 minuten lopen is naar het festivalterrein ivm gesloten parkeerplaats lekker dan

Komt er een meeting trouwens? Voor ik 'm weer mis

bullshit :P

maar ik vind et goed, een meeting :) zal ik topic maken?


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:56 
 

uw wil geschied:
feesten/hardtraxx-meeting-beat-the-bridge-2012-queensday-30-04-2012-t25765.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Mensen,

Ik heb hier zin in. :woot:

Ik ook Monsieur Nando :cool:

We gaan samen huppel kutten :yay:

Sowieso heer Sterken. :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:28 
 
Hardtraxx Addict

Hoe komen jullie elkaar uberhaupt zo vaak tegen op feestjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Hoe komen jullie elkaar uberhaupt zo vaak tegen op feestjes?

Gewoon spontaan tegen het lijf aanlopen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Hoe komen jullie elkaar uberhaupt zo vaak tegen op feestjes?

Door gewoon tantoe veel met elkaar te sms'en enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:31 
 
Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
MacMichael schreef:
Hoe komen jullie elkaar uberhaupt zo vaak tegen op feestjes?

Door gewoon tantoe veel met elkaar te sms'en enzo.

Dat is best kansloos :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Olijfboompje schreef:
MacMichael schreef:
Hoe komen jullie elkaar uberhaupt zo vaak tegen op feestjes?

Door gewoon tantoe veel met elkaar te sms'en enzo.

Dat is best kansloos :').

Wij zijn ook zwaar kansloos.

Je kent mij toch of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:42 
 
Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Wij zijn ook zwaar kansloos.

Je kent mij toch of niet?

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:42 
 

MacMichael schreef:
Hoe komen jullie elkaar uberhaupt zo vaak tegen op feestjes?

We kennen elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Olijfboompje schreef:
Wij zijn ook zwaar kansloos.

Je kent mij toch of niet?

Ja.

Precies

Punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vriendin van me is opgelicht met een kaartje op marktplaats. Iemand hier die er nog een over heeft voor 20 euro ofzo? zou heel heel heel erg fijn zijn :yes:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten