Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Supersized presenteert Queensday 2012



Nog geen idee wat je dit jaar tijdens Koninginnedag gaat doen?
Supersized maakt voor jou de keuze een stuk makkelijker.
Op maandag 30 april staat het Oderkerkpark in Etten-Leur helemaal in het teken van de dikste beats op gebied van de harde stijlen.
Check je vrienden en zet het in je agenda, want van 12:00 ‘s middags tot 23:00 ‘s avonds kun je in twee area’s genadeloos los gaan tijdens Queensday 2012 festival.

Na succesvolle edities van Happy Hardcore, 25 years The Prophet en A² Label Night en de komende eerste editie van Hardstyle Rockers zorgt Superized nu voor een spectaculaire Koninginnedag. Vele regionale, nationale en internationale artiesten zullen met er met hun beats voor zorgen dat je geen seconde stil staat!

De line-up:

Area 1
Headhunterz
Ran-D
Coone
Josh & Wesz
Arkaine
Sound Rusherz
Frequencerz
The R3belz
Frontliner
Hosted by MC Villain

Area 2
Endymion
Mark with a K
Ruthless
Kristof
Pat B
Marlice
Amnesys
Hosted by MC Apster

Zoek je Oranje outfit bij elkaar en zorg dat je er bij bent op 30 april!

Kaarten kosten 20 euro en zijn te koop via queensday.tickets.supersized.nl.

Bron: http://www.supersized.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zojuist ticket gehaald. Ben zeer benieuwd, is weer eens wat anders dan de hele dag door amsterdam heen struinen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mmm, deze line up is zo veel beter eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:15 
 
Donateur

Queensday 2012 – Latest info & time table


Nog een kleine week en dan is het eindelijk weer tijd voor de gezelligste dag van het jaar, Koninginnedag!

Dit jaar vier je die het hardst op ‘Queensday 2012′ waarbij het Oderkerk park in Etten-Leur van 12:00 tot 23:00 helemaal oranje zal kleuren. Verdeeld over een Hardstyle en een Freestyle area komen verschillende regionale, nationale en zelfs internationale artiesten de hardste beats ten gehore brengen en deze feestdag samen met jou vieren.

Bekijk hier de trailer.

Onderstaand vind je de timetable en allerlei handige informatie over het evenement.

Hardstyle area
12:00 – 13:30 Sound Rusherz
13:30 – 14:30 Arkaine
14:30 – 16:00 Headhunterz
16:00 – 17:00 Coone
17:00 – 18:30 Frontliner
18:30 – 19:30 Josh & Wesz
19:30 – 20:30 The R3belz
20:30 – 21:30 Frequencerz
21:30 – 23:00 Ran-D
MC Villain

Freestyle area
12:00 – 14:00 Pat B
14:00 – 15:30 Mark with a K
15:30 – 17:00 Ruthless
17:00 – 18:30 Marlice
18:30 – 20:00 Kristof
20:00 – 21:30 Endymion
21:30 – 23:00 Amnesys
MC Apster

Algemeen
•Tijdens het evenement is het helaas niet toegestaan om tussentijds het festivalterrein in en uit te lopen. Dit in verband met de veiligheids- en beveiligingsvoorwaarden.
•Het meebrengen van eigen dranken, versnaperingen, drugs en dergelijke zaken is niet toegestaan.
•Het is niet toegestaan deodorant of parfum of dergelijke spuitbussen/sprays mee te brengen op het festivalterrein. Zorg dus dat je deze thuis achterlaat of in de auto.

Leeftijdsgrens
Er geldt een leeftijdsgrens van minimaal 18 jaar. Geen uitzonderingen, dus ook geen toegang van bezoekers jonger dan 18 jaar onder begeleiding van bijvoorbeeld ouders. Bij twijfel wordt naar een identiteitsbewijs gevraagd.

Kluisjes
Tijdens dit evenement zijn een zeer beperkt aantal kluisjes te huur, waarbij tegen betaling van 6 euro gebruikt gemaakt kan worden. De organisatie raadt aan een kluisje te delen met 2 of 3 vrienden.

Toiletten
Er kan gratis gebruikt gemaakt worden van de toiletten. Tevens is er een invalidentoilet aanwezig. Het Queensday evenement vindt plaats in een mooi park en dat houden we graag zo. Wildplassen is dus niet toegestaan.

Betaalmiddelen
Op het terrein zijn diverse horecapunten aanwezig, hier wordt met speciale munten betaald. Bij de kassa kun je munten kopen. Hier kan met contant geld of per pin betaald worden. De organisatie adviseert bezoekers ten alle tijden voldoende cash bij zich te hebben.

Locatie & vervoer
Er wordt de bezoekers geadviseerd zoveel mogelijk te voet te komen of met openbaar vervoer te reizen. Voor actuele treintijden kijk je op http://www.ns.nl of http://www.9292.nl. Voor de handigste autoroute kun je de routeplanner van de ANWB gebruiken op anwb.­nl.
Het adres is Oderkerk park, 4872 AN, Etten-Leur

Weer
Tot nu toe zien de weersvoorspellingen er redelijk goed uit voor Koninginnedag. Maar in Nederland is het weer erg veranderlijk en kan het ‘s avonds goed afkoelen. Hou hier rekening mee. Uiteraard is er voldoende overkapping mocht het toch gaan regenen.

Social media
Kan jij er helaas niet bij zijn? Like dan Supersized op Facebook of volg @supersizeddotnl op Twitter. Daar wordt namelijk de hele dag live verslag gedaan van Queensday! Praat mee met de hashtag #SSZDQDAY.

Tickets
Je dient in het bezit te zijn van een geldig ticket om toegang te krijgen tot Queensday 2012. Deze kosten € 20,- excl. fee en zijn verkrijgbaar via supersized.­nl. De tickets zijn gemerkt met een uniek barcode nummer en daarom niet kopieerbaar. Alle tickets worden gescand op echtheid.

Voor de mensen die op het laatste moment toch beslissen erbij te willen zijn, zal er nog een zeer beperkt aantal tickets aan de deurkassa verkrijgbaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben derbij!! Nog meer HTers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 00:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Ik ben derbij!! Nog meer HTers?

Zeker, ik ben ook aanwezig. J3fferd is er ook :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig!!!!
Toch mn maatjes over kunnen halen om hier heen te gaan en niet naar Quintino!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Hooli schreef:
Ik ben derbij!! Nog meer HTers?

Zeker, ik ben ook aanwezig. J3fferd is er ook :cool:



Ben idd aanwezig, in wat voor toestand heb ik nog geen flauw idee... :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hehehe :D :D

Ik ook nog geen idee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

ben net thuis, lekker feestje gehad door mn vrienden, wel verschrikkelijk gestoord aan het overige publiek. Morgen verslagje over dit feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was wel gezellig, uiteraard Jeff gezien en Hooli herkende me ook, paar keer tegengekomen en beetje zitten babbelen :thumbsup: :thumbsup:

Verder erg veel (vervelend) dagjesvolk en 18+?? My ass..
Verder wel gezellig gehad, maar een 2e keer?? Weet het niet... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaa prima vermaakt hierzo, heerlijk weertje!

Maar het geluid was veel te zacht!! En tsja de sfeer was ook niet alles.
Wel enorm genoten met mijn eigen groepje die ik toch regelmatig kwijt was op dit kleine terrein. :D :D

Was zeker ff gezellig praten BS :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Hier mijn verslag dan:

Dag begon wel relaxed, eerst even bier gehaald bij de supermarkt, toen richting Rottedam Centraal om zo naar Roosendaal te gaan. Eenmaal aangekomen in Etten-Leur, was het 5 minuten lopen tot we rond kwart over 2 op het feest waren. Eerst even muntjes gehaald, kluisje gehuurd en wat drank gehaald. Om half 3 begon Headhunterz. Die draaide wel aardig, Art Of Creation, Can't Hold Me Back, Dragonborn, Psychedelic sunshie edit, Feel the Rythm en Lessons in Love werden gedraaid, verder wat standaard HHZ tracks. Geen Headshot, eternalize. Zelf had ik eigenlijk ook het Defqon anthem verwacht. Maar helaas.

Toen ff wat wezen eten. Daarna even bij Coone gaan kijken. Draaide voor zijn doen wel redelijk stevig, met goed mixwerk. Nieuwe track met Scope DJ nog gehoord, vind ik in de eerste indruk niet veel aan. Chapter 2012 klinkt live wel een stuk beter dan op mn pc. Alleen jammer dat hij licht uit draaide, maarja, sommige mensen vinden de track wel aardig.

Toen kwam Frontliner. Draaide wat standaard Fronliner tracks, Rage remix, Spacer REMUXXXXX, Dream Dust en het emporium anthem. Halverwege weg gegaan om ff wat te drinken/eten.

Toen Josh en Wesz, die draaiden gewoon goed. Lekkere J&W euforische set. DSTRCTN was toch wel de beste track van hun. Jammer dat de CD speler uit pleurde, is toch iets wat je niet bij J&W verwacht, omdat ze qua mixwerk altijd wel goed zijn.

Hierna kwam The Rebelz. Ging wel stevig door qua mixwerk. Volgens mij nog een nieuwe remix gehoord van hem, maar kwam eerlijk gezegt niet op de naam van de track, dus hier gaan we later nog wel wat van horen. Toch is het jammer dat The Rebelz niet meer zo is als 2 jaar geleden, nu is het echt euforisch geworden. Aangezien ik al genoeg euforisch werk had gehoord, maar ff wat wezen drinken.

Toen kwam de set van de dag: Frequencerz, en oo oo oo oo, wat knalt Bitch toch hard. De vloer trilde goed door. Had ook het idee dat hier het geluid wat harder was gegaan. Niet erg dus. Toch werd er niet heel erg snel doorgemixt hier, wat ik wel jammer vond.

Hierna als laatste set Ran-d, weinig van gemerkt. My Way nog gehoord, maar om 10 uur waren mn maatjes het zat, en wouden naar huis. Dus mee gegaan, heb heb het idee dat ik niet veel gemist had.


+ punten:
+Josh & Wesz, die hadden ze 1.5 uur moeten geven ipv 1 uur.
+MC Villain, hij had denk keelpijn oid, wat voor zijn doen heb hij echt heel weinig gelult.
+Frequencerz, geen uitleg voor nodig denk ik.

- punten:
-Het VDK gehalte was HEEEEEEL hoog, meer dan de helft van de bezoekers had nog grotere ogen dan Özil.
-Hitte in de tent, totaal geen airconditioning oid
-Wachttijd bij eet tentjes.
-Dagjesmensen die CONSTANT op mn tenen lopen te trappen
-HEEEEL VEEL bezwete blote bovenlichamen, en dan komen ze ook zo lekker tegen je aan hangen, gadverdamme.

Cijfer: 6.5
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan in me bovenstaand verslag wel goed vinden eigenlijk, alleen zou ik persoonlijk hoger cijfer geven :D

Wel 1 dik minpunt, gvd geen Under Attack!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Qua feest was het ook wel een 7,5 maar heb me werkelijk kapot geergerd aan het publiek, vandaar die 6.5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten