en wat heeft dit voor meer waarden ?
Meer dan jij op dit momentwrote:en wat heeft dit voor meer waarden ?
Meer dan jij op dit momentwrote:en wat heeft dit voor meer waarden ?
Jammergenoeg moet ik daar het laatste kwartier/half uur van missen (geen idee hoe ver station is) anders ben ik pas 5 uur 's ochtends thuiswrote:gelukkig sluit Zany af
Inderdaad, jammer dat we wat eerder weg moeten.. Rijden er pendelbussen van en naar het station of zo?wrote:Jammergenoeg moet ik daar het laatste kwartier/half uur van missen (geen idee hoe ver station is) anders ben ik pas 5 uur 's ochtends thuiswrote:gelukkig sluit Zany af
Aan wie? Blijft jammer wesswrote:Kaartjes hier voor verkocht helaas.Ben verhinderd om te gaan omdat ik meteen de volgende dag al herkansingen heb..
Verkoop hem dan aan mij droeftoeter!wrote:Kaartjes hier voor verkocht helaas.Ben verhinderd om te gaan omdat ik meteen de volgende dag al herkansingen heb..
nee hoor, vorig jaar ben ik ook geweest en op de heenweg was het 5 minuten lopen, wel meeste stoplichten mee. Terugweg duurde een stuk langer maar dat kwam mede door onze wazige routewrote:arnhem centraal is vanaf de locatie tog zeker 10 - 15 minuten lopen, tenzij je gaat rennen
5 minuten kan echt nietwrote:nee hoor, vorig jaar ben ik ook geweest en op de heenweg was het 5 minuten lopen, wel meeste stoplichten mee. Terugweg duurde een stuk langer maar dat kwam mede door onze wazige routewrote:arnhem centraal is vanaf de locatie tog zeker 10 - 15 minuten lopen, tenzij je gaat rennen
Idd, of je hebt flink aan de speed gezetenwrote:5 minuten kan echt nietwrote:nee hoor, vorig jaar ben ik ook geweest en op de heenweg was het 5 minuten lopen, wel meeste stoplichten mee. Terugweg duurde een stuk langer maar dat kwam mede door onze wazige routewrote:arnhem centraal is vanaf de locatie tog zeker 10 - 15 minuten lopen, tenzij je gaat rennen
Heeft brennan heart tracks die wel hard zijn dan ?wrote:Waarom staat meneer brennanheart zolaat zullen we flink zn twitter account is spammen dattie een flinke set neerzet en geen running late haha
Reputation Game en de wat hardere platen van zijn album lijken me dan prima om te horen.wrote:Heeft brennan heart tracks die wel hard zijn dan ?wrote:Waarom staat meneer brennanheart zolaat zullen we flink zn twitter account is spammen dattie een flinke set neerzet en geen running late haha