Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 19:33 
 
Hardtraxxer

Ja, dat is de vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:01 
 
Hardtraxxer

Ze zullen het toch niet vergeten zijn haha :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, 2 woorden 9 letters!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, nog steeds geen line-up. Noobs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuk om al die wallposts te zien op hun FB pagina :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beat the Bridge - Queensnight: 10 years Scantraxx

Noisecontrollers
The Prophet
Alpha²
The R3belz (IT)
The Anarchist vs Waverider
MC Renegade

Beat the Bridge - Queensday

Ran-D & Adaro
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Luna vs E-Force
Code Black (AUS)
Zany
A-Lusion
Global Soundz
Fanatic
MC Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Beat the Bridge - Queensnight: 10 years Scantraxx

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

God this sucks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:33 
 
Hardtraxxer

Gelukkig alleen Queensday aanwezig. Hopen dat A-lusion, BH en DBSTF beetje vroeg staan dan kan de rest nog wel vermakelijk worden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:37 
 
Hardtraxxer

Ik vind 'm nice! zeker voor die 14 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sukkels op facebook snappen nog niet dat Ran-D & Adaro niet live staan, maar b2b.. Schreeuwen van geluk om G4H hahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:00 
 

tommetjeuh schreef:
God this sucks!

zoiezo Queensdaynight Scantraxx (what the F...)

Vind de line-up voor Queensday zelf ook niet denderend alleen Zany kan me dan boeien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:04 
 
Hardtraxxer

opaa schreef:
Ik vind 'm nice! zeker voor die 14 euro


Idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 22:34 
 
Hardtraxx Addict

Zeer nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat wordt flink bier tanken om het leuk te maken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dat wordt flink bier tanken om het leuk te maken >.<

Dat is gelukkig toch al de hele gedachte achter Koninginnedag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:
Dat wordt flink bier tanken om het leuk te maken >.<

Dat is gelukkig toch al de hele gedachte achter Koninginnedag :D


In de auto zitten met 4 pillen is ook een optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je vrienden binnen aan het feesten zijn zeker? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Pommer schreef:
dawasiknie schreef:
Dat wordt flink bier tanken om het leuk te maken >.<

Dat is gelukkig toch al de hele gedachte achter Koninginnedag :D


In de auto zitten met 4 pillen is ook een optie!


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line up :D
Toch wel namen die ik graag voor het eerst wil zien: Zany, Ran-D & Adaro, Code Black en Luna vs E-Force.
En met DBSTF en BH nog wat (leuk) handjeklap werk erbij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een mwhua mwhua voor mij, heb een kaartje, kijk tegen die tijd wel of ik ga of niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 00:11 
 
Hardtraxx Addict

Of de line up goed is hangt hier wel erg sterk van de TT af.
Dat ze Luna enzo maar niet te vroeg neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fanatic
Global Soundz
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
A-Lusion
Code Black (AUS)
Zany
Luna vs E-Force
Ran-D & Adaro

Denk dat het zoiets moet gaan worden dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tamelijk tamme line-up. Achja, gewoon mooi dagje van maken. Zoepen als een malle.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten