Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Rikkk schreef:
Lineup zou begin maart komen toch ? :)


nee, gedurende maart. Aldus een bericht op de facebookpagina

kan dus gerust nog 3 weken duren :P


:mad:

Ik wacht wel af :D
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop op Frequencerz :)
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:42 
 
Hardtraxxer

Ik op slim shore! Puur voor de diversiteit. En voor de kwaliteit uiteraard.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Ik op slim shore! Puur voor de diversiteit. En voor de kwaliteit uiteraard.


Slim shore is inderdaad wel weer is gaaf, als ie zo'n setje neerzet als op Qountdown 2010 :love:
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop op Adaro en iemand van de Theracords crew :)
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

een exacte kopie van de line-up van vorig jaar zou mij erg blij maken :D
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The big word is out: we gaan uitbreiden met een dag extra! De afgelopen tijd zijn we druk bezig geweest om het voor elkaar te krijgen: op zondag 29 april koninginnenacht vindt Beat the Bridge – Hardstyle Queensnight plaats van 18:00 – 0:00. Twee dagen hardstyle onder de brug!

Tickets voor Beat the Bridge – Hardstyle Queensnight kosten € 7,50 in de voorverkoop en zijn vanaf zondag 11 maart op maandag 12 maart vanaf 0:00 verkrijgbaar in onze Facebook ticketshop of op www.beatthebridge.nl.

De volledige line up release voor beide dagen is op vrijdag 16 maart en geloof ons: hij wordt dik!

bron facebook
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk vet :D
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:08 
 

Fuck yeah! Allebei de dagen aanwezig!
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Toch maar één dag aanwezig ....
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Toch maar één dag aanwezig ....


Ik ook, tis me toch wat te ver om voor een paar uur na Arnhem af te reizen.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redelijk ver om steeds af te reizen, en in Den Haag is koninginnenacht al een gekte, dus ik ben daar gewoon.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:37 
 
Hardtraxxer

Hmm busreis en alles voor de 30e vanuit Enschede al betaald, denk dat het dus alleen bij dag 2 blijft. Wel vet voor de mensen die in de buurt wonen! :)
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 09:43 
 

2 jaar geleden was Queensnight vetter dan Queensday :P
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de line up..
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 12:40 
 
Hardtraxxer

2 dagen lekker op de fiets naar Arnhem, ik heb er zin in! :yay:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over 2 dagen de line-up :corn:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd. Hoop in ieder geval wel op een Theracords artiest.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ben benieuwd. Hoop in ieder geval wel op een Theracords artiest.


Ja? Ben je benieuwd? :$
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Nando schreef:
Ben benieuwd. Hoop in ieder geval wel op een Theracords artiest.


Ja? Ben je benieuwd? :$

Ja, heel nieuwsgierig.

:corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 15:03 
 

Nando schreef:
Ben benieuwd. Hoop in ieder geval wel op een Theracords artiest.

;)
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 22:55 
 
Hardtraxx Addict

Ik hoop op goede artiesten. Het boeit me geen reet van welke stal ze komen.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 09:34 
 

Vandaag de Line Up!
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Vandaag de Line Up!

Sweeet :D
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 10:59 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Vandaag de Line Up!

:yay:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten