Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 02:08 
 
Hardtraxx Newbie

ik vraag me af wat prophet gaat doen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 11:44 
 

Goed genoeg voor mij, alle 2 de dagen aanwezig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klootviool14nl schreef:
ik vraag me af wat prophet gaat doen :/

Draaien.


Ik denk dat het zoiets gaat worden:
Fanatic
Global Soundz
A-Lusion
D-Block & S-Te-Fan
Code Black
Luna vs E-Force
Brennan Heart
Ran-D & Adaro
Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:41 
 
Hardtraxx Newbie

_theon_ schreef:
klootviool14nl schreef:
ik vraag me af wat prophet gaat doen :/

Draaien.


Ik denk dat het zoiets gaat worden:
Fanatic
Global Soundz
A-Lusion
D-Block & S-Te-Fan
Code Black
Luna vs E-Force
Brennan Heart
Ran-D & Adaro
Zany


ik bedoel of die weer een hardcore setje gaat draaien zoals op qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klootviool14nl schreef:
_theon_ schreef:
klootviool14nl schreef:
ik vraag me af wat prophet gaat doen :/

Draaien.


Ik denk dat het zoiets gaat worden:
Fanatic
Global Soundz
A-Lusion
D-Block & S-Te-Fan
Code Black
Luna vs E-Force
Brennan Heart
Ran-D & Adaro
Zany


ik bedoel of die weer een hardcore setje gaat draaien zoals op qlimax

Dan zou hij wel een enorme klootviool zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit erover te denken om m'n kaartje te verkopen. Het is sowieso beter dan Amsterdam, maar wat een graf line-up. Of dit het geld waard is weet ik niet (kaartje + reis + veel drank).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik vermaak me wel genoeg bekenden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 03:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke line up! :)

Ik weet nog wel, twee jaar terug op Queensday. Daar zag je terwijl Scope DJ draaide A-Lusion aanschuiven, voor een Second Identity set. Dat was echt lang! Welgeteld 6 minuten á 2 tracks! lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:53 
 

Pythonmaniac schreef:
Leuke line up! :)

Ik weet nog wel, twee jaar terug op Queensday. Daar zag je terwijl Scope DJ draaide A-Lusion aanschuiven, voor een Second Identity set. Dat was echt lang! Welgeteld 6 minuten á 2 tracks! lol

Die kwamen ook gewoon ff langs, was niks geboekt ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dringend op zoek naar 1 kaartje! Graag een PB als je er vanaf moet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Nando even contacteren, als ik het zo zie :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga m'n kaartje weg doen :)
Teveel feesten rond die tijd, te weinig geld, te weinig zin, line-up is matig. Stuur maar een pb als je hem wilt (het is er 1).

Edit: gangsterdwerg check je inboxxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:45 
 
Hardtraxx Newbie

Niks saai's aan, leuk dagje van maken met vrienden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Zit erover te denken om m'n kaartje te verkopen. Het is sowieso beter dan Amsterdam, maar wat een graf line-up. Of dit het geld waard is weet ik niet (kaartje + reis + veel drank).


Voor Zany is 't het waard natuurlijk :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zany kan ik op 10 andere feesten nog zien. Kaartje verkocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 22:29 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb er best wel zin in al. Eerst in de stad zuupen en dan rond een uur of 6 naar 't feesie.
Mijn vrienden hebben het over een afterparty in de buurt ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 10:01 
 

Was vorig jaar wel zo, maar dat was geen succes.. Was in The Level overigens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:33 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Was vorig jaar wel zo, maar dat was geen succes.. Was in The Level overigens

Oh balen. Waarom geen succes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 19:24 
 

Duur, niet veel volk, op Psyko Punkz na saaie sets :P

En was helemaal naar de tyfus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes voor beide dagen, en dat niet echt voor de line-up. Want die is alles behalve denderend. Meer voor een mooie koninginnedag. Dus ook ergens in of rond Arnhem overnachten. Camping is een optie. Voorseizoen dus goedkoop zat. :) Heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 18:42 
 
Hardtraxx Elite

Hoop dat het een goed feestje word, kaartjes gekocht vor 27,50 ipv 12,50 >.<
En dat ze echt zijn anders rijden we twee uur voor niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom & ik hebben ons kaartje verkocht, line-up is ons iets te saai :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit wordt mijn eerst volgende feestje, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Tom & ik hebben ons kaartje verkocht, line-up is ons iets te saai :/

Paapactie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:41 
 

Zin innnnnnn. Hopelijk net zo top als vorig jaar :yay:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten