Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:41 
 
Hardtraxx Newbie

Geen geluidimiet!! Hulde!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:59 
 
Hardtraxx Newbie

J9_ schreef:
RickMeijer schreef:
ben beniewd wat dit gaat worden!

Vet!


dat denk ik ook wel ja :woot:

Veenendaal met die pleures koningin sla ik dit jaar lekker over! hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
BEAT THE BRIDGE
Wie wil er alvast een voorproefje op de line up die begin maart bekend wordt gemaakt? Eerste naam voor Beat the Bridge: D-Block & S-te-Fan!

Begint goed.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pff :') Nouja als de line up op dit niveau blijft ga ik maar aan de zuip
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
pff :') Nouja als de line up op dit niveau blijft ga ik maar aan de pillen of poeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
tommetjeuh schreef:
pff :') Nouja als de line up op dit niveau blijft ga ik maar aan de pillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff, kut junks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Pff, kut junks :thumbdown:

haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
BEAT THE BRIDGE
Wie wil er alvast een voorproefje op de line up die begin maart bekend wordt gemaakt? Eerste naam voor Beat the Bridge: D-Block & S-te-Fan!

Pittig :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 13:42 
 
Hardtraxxer

Hoop dat er ook weer zo'n allstars team is, de filmpjes van die set waren wel vet van vorig jaar, veel gouwe ouwe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop dat Beatrix in de line up staat, wel zo toepasselijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:27 
 
Artiest

roberttt schreef:
Ik hoop dat Beatrix in de line up staat, wel zo toepasselijk!


Als MC ofzo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
BEAT THE BRIDGE
Wie wil er alvast een voorproefje op de line up die begin maart bekend wordt gemaakt? Eerste naam voor Beat the Bridge: D-Block & S-te-Fan!


Zolang ze maar openen vind ik alles goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:15 
 

Wat denk je zelf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar exact dezelfde woorden over Headhunterz... En we weten wat daar achteraf van gevonden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vorig jaar exact dezelfde woorden over Headhunterz... En we weten wat daar achteraf van gevonden is.


Laten we zeggen dat de afsluiting van Intents festival door DBSTF een topper was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DBSTF kunnen een prima setje neerzetten! Ben wel blij dat hun er staan :) Het hoeft toch ook niet alleen maar 'hard' te zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
DBSTF kunnen een prima setje neerzetten! Ben wel blij dat hun er staan :) Het hoeft toch ook niet alleen maar 'hard' te zijn..

Heeft bij mij niks met hard/niet hard te maken, ik krijg spontaan kippenvel van bijna al het e=nc2 werk bijvoorbeeld, en dat is voornamelijk toch zachtere mainstream ^^ . Dbstf vind ik zelf gewoon 3x niks. :P

Sowieso doet de mainstream van nu ver onder voor de mainstream van 2006 tot 2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
DBSTF kunnen een prima setje neerzetten! Ben wel blij dat hun er staan :) Het hoeft toch ook niet alleen maar 'hard' te zijn..


Nee dat klopt idd. Het gaat er bij mij om dat ik graag een opbouwende time-table zie en als DBSTF afsluiten kan klopt die al niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Khadber schreef:
Vorig jaar exact dezelfde woorden over Headhunterz... En we weten wat daar achteraf van gevonden is.


Laten we zeggen dat de afsluiting van Intents festival door DBSTF een topper was.

Hahahaha
Nee

Maar ik vind DBSTF wel leuk, zolang het maar niet teveel van dat soort namen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up Festivaart (zelfde organisatoren):

A-Lusion
D-Block & S-Te-Fan
Darkraver
Degos & Re-Done
Frequencerz
Global Soundz
Ran-D & Adaro
The Z.
Zany
MC: Renegade

D-Block & S-Te-Fan staan hier ook, dus laten we hopen dat ze Degos & Re-Done en Zany ook dubbel boeken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Freq's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lineup zou begin maart komen toch ? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:21 
 
Hardtraxxer

Rikkk schreef:
Lineup zou begin maart komen toch ? :)


nee, gedurende maart. Aldus een bericht op de facebookpagina

kan dus gerust nog 3 weken duren :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten