Geen geluidimiet!! Hulde!!
dat denk ik ook wel jawrote:Vet!wrote:ben beniewd wat dit gaat worden!
Veenendaal met die pleures koningin sla ik dit jaar lekker over! hahaha
dat denk ik ook wel jawrote:Vet!wrote:ben beniewd wat dit gaat worden!
Begint goed.. :')BEAT THE BRIDGE
Wie wil er alvast een voorproefje op de line up die begin maart bekend wordt gemaakt? Eerste naam voor Beat the Bridge: D-Block & S-te-Fan!
wrote:pff :') Nouja als de line up op dit niveau blijft ga ik maar aan de pillen of poeder
wrote:wrote:pff :') Nouja als de line up op dit niveau blijft ga ik maar aan de pillen
hahawrote:Pff, kut junks
PittigBEAT THE BRIDGE
Wie wil er alvast een voorproefje op de line up die begin maart bekend wordt gemaakt? Eerste naam voor Beat the Bridge: D-Block & S-te-Fan!
Als MC ofzowrote:Ik hoop dat Beatrix in de line up staat, wel zo toepasselijk!
Zolang ze maar openen vind ik alles goed.BEAT THE BRIDGE
Laten we zeggen dat de afsluiting van Intents festival door DBSTF een topper was.wrote:Vorig jaar exact dezelfde woorden over Headhunterz... En we weten wat daar achteraf van gevonden is.
Heeft bij mij niks met hard/niet hard te maken, ik krijg spontaan kippenvel van bijna al het e=nc2 werk bijvoorbeeld, en dat is voornamelijk toch zachtere mainstreamwrote:DBSTF kunnen een prima setje neerzetten! Ben wel blij dat hun er staanHet hoeft toch ook niet alleen maar 'hard' te zijn..
Nee dat klopt idd. Het gaat er bij mij om dat ik graag een opbouwende time-table zie en als DBSTF afsluiten kan klopt die al niet meer.wrote:DBSTF kunnen een prima setje neerzetten! Ben wel blij dat hun er staanHet hoeft toch ook niet alleen maar 'hard' te zijn..
Hahahahawrote:Laten we zeggen dat de afsluiting van Intents festival door DBSTF een topper was.wrote:Vorig jaar exact dezelfde woorden over Headhunterz... En we weten wat daar achteraf van gevonden is.
nee, gedurende maart. Aldus een bericht op de facebookpaginawrote:Lineup zou begin maart komen toch ?