Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 12:33 
 
Organisator

Afbeelding

Full lineup release and update for Bass Protocol on september 20th 2014.
Due to exclusivity and force majeure we weren't able to come up with the original lineup we had in mind.
This gave us the chance to come up with a sleightly more "exclusive" lineup and a very original one in our opinion.

Please take your time to check out the massive lineup that has been chosen for this event!
The artists will be divided over 3 area's and there will be several djcontest spots.

Get your tickets for this event for only €10,- in earlybird, available untill June 1st!

Timetable:
Area 1 +
Rapid Rodge vs Secret Unity 22:00-23:00
The Vision 23:00-00:00
Raxtor vs Kronos 00:00-01:00
Degos & Re-Done 01:00-02:00
LIVE: The Machine 02:00-02:30
PolishRawShowcase 02:30-03:00
LIVE: Moridin 03:00-03:30
Outbreak vs Solutio03:30-04:30
Spoontech Records special 04:30-05:00
Phuture Noize vs Dj Thera 05:00-06:00
Main Concern 06:00-07:00
Hosted by MC Tellem

Area 2 + Extra Subs
Fanteria 22:00-23:00
Charon NL. vs Malúa 23:00-00:00
Sick Sense 00:00-01:00
Dj K96 01:00-02:00
Hardstyle Mafia 02:00-02:30
Antracks 02:30-03:30
Freakshow 03:30-04:00
Chaotic Spirit 04:00-04:40
Regain 04:40-05:20
Coarsection 05:20-06:00
Hosted by MC Rudis

Area 3 + extra subs
taiko.nl 23:00-00:00
E-Raizer 00:00-01:00
Unresolved 01:00-02:00
The Sinners 02:00-03:00
Low Profile 03:00-04:00
The Shade 04:00-05:00


Facebookevent:
https://www.facebook.com/events/2446342 ... ts&fref=ts
DJ CONTEST
Dj contest is online:
Hier:
https://www.facebook.com/pages/Bass-Pro ... 5102528120



Area 1

Area 2

Area 3

Earlybird €10,- (Uitverkocht)
DuoTickets €25,- (entree voor 2 personen)
Presale €15,-
Doorsale €20,-
Tickets available via:
http://www.clubrodenburg.nl/index.php?p ... ap1&id=562

De plannen voor de lineup zijn al grotendeels rond maar toch zijn wij benieuwd naar jullie ideeen over de lineup:)
De persoon die er het dichtste bijzit (Dus de meeste namen goedheeft) zal 2 gastenlijstplekken winnen.

Hoe ziet jouw ideale lineup eruit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het alleen maar 'raw' mag zijn:

Lanoz
Phrantic vs. Geck-O
Adaro vs. E-Force
B-Front
Thera vs. Geck-O vs. Delete
Clock Kid
Wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front
Vazard
Geck-O
Regain
The Machine
Degos & Re-Done vs The Geminizers
Solutio & The I's
Zany vs B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-Front
Vazard vs Delete
Degos & Re-Done
The Machine vs Chris One
Titan
E-Force vs Adaro
Sasha F
Geck-O

Willekeurige volgorde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:52 
 
Hardtraxxer

Radical Redemption
Warface
Titan
B-Front
Vazard vs Delete
Degos & Re-Done
The Machine vs Chris One
Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density
Exit Mind
Chris One
B-Front
Adaro
E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 23:36 
 
Hardtraxxer

Citaat:
The first name for Bass Protocol - The Rawer the Better is Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje vroeg om met de line up te beginnen, is nog 7 maanden xd desalniettemin leuke eerste naam.
Maar afgelopen editie uitstekend vermaakt, dus ben denk ik wel weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja, wel een leuke eerste naam ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh wacht ik dacht dat je je eigen ideale line-up kon laten zien, als het gaat om wie er echt in de line-up staan gok ik op zoiets:

Delete
Warface
Dark Pact
Moridin
The Geminizers
Solutio & The I's
Titan
Zany
Chris One
Thera Live
Geck-O
E-Force
Phuture Noize
B-Front
Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 15:36 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Beetje vroeg om met de line up te beginnen, is nog 7 maanden xd desalniettemin leuke eerste naam.
Maar afgelopen editie uitstekend vermaakt, dus ben denk ik wel weer aanwezig.

Gevaarlijke uitspraak jongen :P
Leuke eerste naam by the way ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 10:13 
 
Organisator

First Name is Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet de URL van de image hebben (eindigend op .jpg), niet de URL van de Facebook pagina:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 11:03 
 
Organisator

Oeps, bedankt;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 11:17 
 
Organisator

The 2nd act is a back 2 back act.
Two Polish rawmonsters who will tear the place down.
Chaotic Spirit (PL) vs Regain! (PL)
https://soundcloud.com/regain/regain-fe ... black-grim
https://soundcloud.com/djchaoticspirit

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 14:32 
 
Hardtraxx Elite

Super vet nu al zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Regain :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 17:03 
 
Organisator

IMPORTANT UPDATE BASS PROTOCOL!
So, good news.
We are going to be XL on the next edition. You will have the chance to win a spot in the lineup. More about this will be communicated later on!
Keep your eyes out for the lineup release and for other important updates.

In total there will be 25+ artists performing on this event divided over 3 area's. The names that are known allready are
Delete - Hardstyle Producer/DJ
Chaotic Spirit vs Regain

Area 1

Area 2

Area 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Regain! :worship: Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 13:30 
 
Organisator

Aftermovie online editie van 8 februari:
http://www.youtube.com/watch?v=6CurYRTJdzs
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 14:43 
 
Hardtraxx Elite

Guido schreef:
Regain! :worship: Aanwezig!

Dit!

Leuk zou zijn:

Area1
Delete
Prefix & Density
B-Front
Phrantic
Exit Mind
Degos & Re-Done
Vazard
Deetox
MC: Livid

Area2
Zirkum
Main Concern
Dark Pact
Radiance
Warface
Chris One
Sasha F
Regain vs. Chaotic Spirit
MC: Nolz

Area3
Low Profile
Bouncing Ball
E-Raizer
Jason Payne
D'Cepticon
Adventum
Ironite
Convexa (Contest Winner) :$ :$ :$ :$ :$ :$
MC: The Gambler
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Guido schreef:
Regain! :worship: Aanwezig!

Dit!

Leuk zou zijn:

Area1
Delete
Prefix & Density
B-Front
Phrantic
Exit Mind
Degos & Re-Done
Vazard
Deetox
MC: Livid

Area2
Zirkum
Main Concern
Dark Pact
Radiance
Warface
Chris One
Sasha F
Regain vs. Chaotic Spirit
MC: Nolz

Area3
Low Profile
Bouncing Ball
E-Raizer
Jason Payne
D'Cepticon
Adventum
Ironite
Convexa (Contest Winner) :$ :$ :$ :$ :$ :$
MC: The Gambler

Potjandorie hier teken ik voor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 16:16 
 
Organisator

Next names
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 21:21 
 
Hardtraxx Elite

JA! Dit wordt echt zooo gaaf he :woot:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten