Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 aug 2014 16:57 
 
Hardtraxx Elite

Bas schreef:
Aanwezig! Sowieso Devilum/Dylan supporten :thumbsup:


Haha top dat je aanwezig bent Bas! :thumbsup: Alleen ik moet niet draaien haha ben niet een van de winnaars geworden.. :$
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Iemand die mijn kaartje voor €10 wilt overkopen?
Bericht Geplaatst op 11 sep 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm misschien toch maar hierheen want al bijna 4 weken geen feestje, wat ik niet gewend ben. Het is lekker goedkoop en ook in de buurt, maar wordt de dag zelf beslist
Bericht Geplaatst op 11 sep 2014 15:56 
 
Organisator

Timetable:
Area 1 +
Rapid Rodge vs Secret Unity 22:00-23:00
The Vision 23:00-00:00
Raxtor vs Kronos 00:00-01:00
Degos & Re-Done 01:00-02:00
LIVE: The Machine 02:00-02:30
@PolishRawShowcase 02:30-03:00
LIVE: Moridin 03:00-03:30
Outbreak vs Solutio03:30-04:30
Spoontech Records special 04:30-05:00
Phuture Noize vs Dj Thera 05:00-06:00
Main Concern 06:00-07:00
Hosted by MC Tellem

Area 2 + Extra Subs
Fanteria 22:00-23:00
Charon NL. vs Malúa 23:00-00:00
Sick Sense 00:00-01:00
Dj K96 01:00-02:00
Hardstyle Mafia 02:00-02:30
Antracks 02:30-03:30
#Freakshow 03:30-04:00
Chaotic Spirit 04:00-04:40
Regain 04:40-05:20
Coarsection 05:20-06:00
Hosted by MC Rudis

Area 3 + extra subs
taiko.nl 23:00-00:00
E-Raizer 00:00-01:00
Unresolved 01:00-02:00
The Sinners 02:00-03:00
Low Profile 03:00-04:00
The Shade 04:00-05:00
Bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo jammer dat HS Mafia maar een half uur krijgt, maar Freakshow daar nog acheteraan maakt wel veel goed. Evenals Spoontech. Dit snap ik toch niet goed. Laat je Sasha F nog komen vanuit Finland om samen met 4 anderen achter de decks te staan en krijgen ze maar 30 minuten :/. Ik ga me echter wel rot amuseren, weet ik zeker! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2014 23:38 
 
Hardtraxx Elite

Jonas schreef:
Zo jammer dat HS Mafia maar een half uur krijgt, maar Freakshow daar nog acheteraan maakt wel veel goed. Evenals Spoontech. Dit snap ik toch niet goed. Laat je Sasha F nog komen vanuit Finland om samen met 4 anderen achter de decks te staan en krijgen ze maar 30 minuten :/. Ik ga me echter wel rot amuseren, weet ik zeker! :thumbup:

PRECIES WAT IK DACHT!

Wel echt belachelijk veel zin in!
Bericht Geplaatst op 12 sep 2014 09:23 
 
Organisator

Jonas schreef:
Zo jammer dat HS Mafia maar een half uur krijgt, maar Freakshow daar nog acheteraan maakt wel veel goed. Evenals Spoontech. Dit snap ik toch niet goed. Laat je Sasha F nog komen vanuit Finland om samen met 4 anderen achter de decks te staan en krijgen ze maar 30 minuten :/. Ik ga me echter wel rot amuseren, weet ik zeker! :thumbup:


Keuzes moesten helaas gemaakt worden, en omdat wij niet alleen met Main Concern & Hardstyle Mafia de showcase wilden doen, hebben we besloten Sasha F ook nog over te laten komen. Dit is gewoon een extratje..
Bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:37 
 
Hardtraxx Elite

ramon038 schreef:
Wel echt belachelijk veel zin in!
Bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
hebben we besloten Sasha F ook nog over te laten komen. Dit is gewoon een extratje..


Als organisaties hem nou wat vaker gewoon als 'extraatje' boeken..
Bericht Geplaatst op 15 sep 2014 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, als het geluid goed is wordt dit echt gruwelijk. :worship:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2014 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Aanwezig, als het geluid goed is wordt dit echt gruwelijk. :worship:


Altijd dik in orde bij deze locatie.
Bericht Geplaatst op 16 sep 2014 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Guido schreef:
Aanwezig, als het geluid goed is wordt dit echt gruwelijk. :worship:


Altijd dik in orde bij deze locatie.


Moet je helaas tegenspreken. :P Bij de vorige editie van Bass Protocol/Theracords Celebrates was het geluid op de main best wel dramatisch (Wavolizer die zijn Debt of Blood VIP draaide en je hoorde alleen maar een brommende bass, Industrial en Crossbreed wat totaal niet doorkwam). Naarmate het feest vorderde leek het erger te worden.
Bericht Geplaatst op 16 sep 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond je het bij Theracords Celebrate niet dik :P ? Ik was er ook bij en vond het prima geluid al zeg ik het zelf.
Bericht Geplaatst op 16 sep 2014 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb daar geen last van gehad. Heel de avond top geluid, alleen stond het wel erg hard naar mijn gevoel.
Bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:55 
 
Organisator

Alsof we jullie nog niet genoeg waar voor je geld geven doen we er nog een schepje bovenop!

Als laatste (nu echt) extra's!

Zal Sasha F ook een b2b set met Hardstyle Mafia doen!
EN zullen er in de main area lasers zijn!
EN er zal natuurlijk weer een vet gruwelijke aftermovie gemaakt worden door Yves Nix Videographer!

Dus voor het lage bedrag van max €15,- in de vvk heb je nu:
- 30+ hardstyle acts
- extra ziek geluid
- mooie lichtshows
- en de kans om met je bekkie in de aftermovie te komen!

Lijkt ons een goede investering

Koop daarom nu snel je ticket nog via
http://www.clubrodenburg.nl/index.php?p ... ap1&id=562
Bericht Geplaatst op 16 sep 2014 18:06 
 
Hardtraxx Elite

Betekent dit een extra act? Dus Sasha F vs. Hardstyle Mafia 06:00-07:00 in zaal 2?
Zou echt super zijn :D :D
Bericht Geplaatst op 16 sep 2014 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Betekent dit een extra act? Dus Sasha F vs. Hardstyle Mafia 06:00-07:00 in zaal 2?
Zou echt super zijn :D :D


Als dat waar is, laat me dan alsjeblieft 1 keer F.R.E.A.K. live horen :cry: :drool:
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:56 
 
Organisator

Cruelty schreef:
ramon038 schreef:
Betekent dit een extra act?


Afhankelijk van de drukte :)
Bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:24 
 
Hardtraxx Elite

Warmup van mijn kant :)



Tracklist:
01. Geck-E - Parallel Worlds
02. Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit)
03. Noisecontrollers - Creatures
04. Crypsis & Kold Konexion - Dust In Your Eyes
05. Project One - The Zero Hour
06. Crypsis & DJ Thera - If All Fails
07. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Remix)
08. The Beholder & Digital Punk - A Dark Tomorrow
09. Phrantic - Edge Of Extinction
10. DJ Thera - Disturbia
11. The DizZorder Ft. R-Tillary - Illusions (Catatonic Overload Remix)
12. Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees
13. Solutio & The I's - 2.17
14. Phuture Noize - Easy Killer (Loudness Edit)
15. Sasha F - Did You Hear
16. D-Verze - Fear Me
17. Freakshow - Deathwish
18. The Machine - Awesome Frequency
19. Sasha F - Hardstyle Matters
20. Hardstyle Mafia - Far Away From Home (Convexa's More Gated Short Edit)
21. Delete - Stompbox
22. Chris One - Wolf Amongst Dogs
23. N-Vitral - Suck Kick
24. Lunatic & Miss Hysteria - First Contact
Bericht Geplaatst op 20 sep 2014 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk zover, aanwezig met een 15 man!
Bericht Geplaatst op 20 sep 2014 20:14 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Eindelijk zover, aanwezig met een 15 man!


Channel invasion ! :lol:
Bericht Geplaatst op 21 sep 2014 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hulde voor de hele Spoontech bende, wat een helden! En aan alle organisaties, boek Hardstyle Mafia eens wat meer nu. Wat een beukwerk! WTF was er trouwens met dat geluid in de eerste zaal. Bij Moridin was er volgens mij gewoon een speaker of 2 stuk gespeeld. Bij Main Concern stond het gewoon zo luid dat het pijn deed. We zijn toen spijtig genoeg vertrokken, omdat het gewoon niet meer te doen was. Eigenlijk onaanvaardbaar dat dit kan.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2014 20:25 
 
Hardtraxx Elite

Was awesome!
Sets van de avond; Hardstyle Mafia, Low Profile, E-Raizer en Degos & Re-Done.

Mixwerk van D&R was ook echt subliem :love:

Voor de rest.. heeel veel bekenden, was erg gezellig :)
Bericht Geplaatst op 21 sep 2014 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Was awesome!
Sets van de avond; Hardstyle Mafia, Low Profile, E-Raizer en Degos & Re-Done.

Mixwerk van D&R was ook echt subliem :love:

Voor de rest.. heeel veel bekenden, was erg gezellig :)


Mee eens! Jammer van het té harde het geluid op het laatst in zaal 1 :x .

Mijn verslag staat hier online:
https://partyflock.nl/report/13044:Bass-Protocol
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist Main Concern:

Citaat:
1. Vazard - The Debt
2. Main Concern - Machinery (2014 Edit)
3. D-Verze - Fear Me (Main Concern Remix)
4. Chris One - Advocating Violence
5. Main Concern - The Rush
6. Main Concern - Divination (Vazard Remix)
7. D-Verze - The Cycle
8. Main Concern - Time Has Come
9. Wavolizer - The Chief
10. Vazard & Delete - Abduction
11. N-Vitral feat. Triax - The Reaper
12. Sei2ure - Informer
13. Acid Daiper & Sinister Souls - Something Toddy (Maidan VIP) (Main Concern Mash)
14. Sei2ure - Beyond Belief
15. Panacea - 44LB
16. Lowroller - No Fear
17. I_Gor - Game Tight
18. C-Netik - Loophole
19. Sinister Souls & Ruffneck - Executioner
20. Deathmachine - Unnatural Selection (N-Vitral's Darwin Award VIP)
21. Hallucinator feat Isacco Pattini - Raise Your Middle Finger
22. YmB - You're Fucked (DJ Ruffneck's Bieke Bootleg)


Bazen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten