Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 jun 2014 12:14 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 19 jun 2014 12:19 
 
Hardtraxx Elite

YEAAAAAH :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:06 
 

Gefeliciteerd allen die doorzijn. Jammer dat ik zelf niet door ben, blijkbaar zijn de tracklist met de wat onbekendere oude kneiters niet in smaak bij de organisatie als ik de tracklists van de finalisten bekijk. De inzendingen met platen uit 2005/2010 zitten bijna allemaal tegen de 2010 aan.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd jongens!
Ik ga proberen ze allemaal te luisteren en dan te stemmen.

Jammer trouwens dat er niet per categorie gestemd kan worden, en dat degenen met de meeste stemmen bovenaan worden gezet op die pagina/app.
Bericht Geplaatst op 20 jun 2014 10:18 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Gefeliciteerd jongens!

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 jun 2014 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Gefeliciteerd allen die doorzijn. Jammer dat ik zelf niet door ben, blijkbaar zijn de tracklist met de wat onbekendere oude kneiters niet in smaak bij de organisatie als ik de tracklists van de finalisten bekijk. De inzendingen met platen uit 2005/2010 zitten bijna allemaal tegen de 2010 aan.


Idd jammer ja, ik ben zelf ook niet door wat ik ook erg jammer vind als ik nog 's kijk naar een aantal demo's die wel door zijn.. Maarja, het zal niet de eerste en zeker niet de laatste keer zijn :P
Bericht Geplaatst op 20 jun 2014 10:57 
 
Hardtraxx Elite

Heb zelf trouwens helemaal niet naar de jaartallen gekeken bij het opstellen van de tracklist :P
De mijne zijn toevallig allemaal van rond 2010.. volgensmij is alleen Violence van later..
Bericht Geplaatst op 20 jun 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Des te meer zullen ze mensen balen die wel moeite in de jarentallen hebben gestroken :P
Bericht Geplaatst op 20 jun 2014 13:49 
 
Hardtraxx Elite

Naar mijn weten waren het geen categorieën die ze aangegeven hadden, maar gewoon de toegestane stijlen :P
Bericht Geplaatst op 20 jun 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er komen 4 winnaars, elke categorie 1 leek me.
Bericht Geplaatst op 20 jun 2014 17:02 
 
Hardtraxx Elite

Ja, daar zit ook weer wat in inderdaad
Nouja.. we zien wel :P
Bericht Geplaatst op 20 jun 2014 21:05 
 

Daarnaast lijkt wederom het aspect "mixwerk" niet mee te tellen. Jammers, het is één van de weinige dingen waar je je tegenwoordig nog mee kan onderscheiden.
Bericht Geplaatst op 20 jun 2014 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixwerk is bij sommige niet veel soeps inderdaad..
Vraag me echt af waar de jury naar heeft gekeken.
Bericht Geplaatst op 20 jun 2014 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Mixwerk is bij sommige niet veel soeps inderdaad..
Vraag me echt af waar de jury naar heeft gekeken.


Vond ik dus ook al.. Zover ik weet ik heb ik een set afgeleverd met zeer goed mixwerk :P . Jammer..
Bericht Geplaatst op 21 jun 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Devilium gestemd. Wil wel even als tip meegeven dat je goed op de volumes moet letten als je een Mash maakt (Escape From Magic Spell), de climax is een stuk zachter, en het klinkt alsof er een limiter op zit, maar verder een goede set dus, track 8 en 9 waren niet echt m'n ding, maar vast veel anderen die dat wel toffe tracks vinden :P
Bericht Geplaatst op 22 jun 2014 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:woot: Hardstikke blij dat we met onze set door zijn! Ben benieuwd wat jullie van onze set ( the Sinners) vinden!
Feedback is altijd welkom en Hoop dat jullie je stem aan ons willen gebruiken als jullie t vet vinden!
Bericht Geplaatst op 23 jun 2014 12:00 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Devilium gestemd. Wil wel even als tip meegeven dat je goed op de volumes moet letten als je een Mash maakt (Escape From Magic Spell), de climax is een stuk zachter, en het klinkt alsof er een limiter op zit, maar verder een goede set dus, track 8 en 9 waren niet echt m'n ding, maar vast veel anderen die dat wel toffe tracks vinden :P


Thanks voor de stem, Ja klopt dat er vershil tussen de tracks zitten zal daar volgende keer naar kijken. Bij de mash van 2 Sidez klopt idd dat de limiter er nog op zit haha :P En thanks voor de feedback :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2014 10:14 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Spoontech Special will atleast exist of Main Concern b2b Hardstyle Mafia b2b Sasha F
Bericht Geplaatst op 28 jun 2014 00:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bosskabouter schreef:
Citaat:
Spoontech Special will atleast exist of Main Concern b2b Hardstyle Mafia b2b Sasha F


:drool: :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 12 aug 2014 13:46 
 
Organisator

Als extra zullen er EXTRA subs geplaatst worden in area 2 en 3.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die mijn kaartje voor €10 wilt overkopen?
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 15:04 
 
Organisator

New info:
Area's + Extra's!

Area 1:
Moridin
Dj Thera vs Phuture Noize
Spoontech Records special
‪Polish‬ ‎Raw‬ ‪Showcase‬
Outbreak vs Solutio
Degos & Re-Done
Raxtor vs Kronos
The Machine
The Vision
Main Concern
Rapid Rodge vs Secret Unity

MC Tellem

Area 2:
Hardstyle Mafia
‪#Freakshow‬
Regain
Dj K96
Chaotic Spirit
Coarsection
Antracks
Fanteria
Charon NL. vs Malúa
Sick Sense
‪MC RUDIS‬

Area 3
Low Profile
The Shade
The Sinners
Unresolved
E-Raizer
taiko.nl

In area 2 and 3 extra subs will be placed so we can show you we support the phrase.
"Deze bass moet je niet horen, die moet je voelen"!
Bericht Geplaatst op 20 aug 2014 16:43 
 

Die bass die moet je niet voelen,

die moet je implanteren.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2014 22:31 
 

Wat een line up man. Als ik dat weekend niks beters te doen heb, eens kijken of ik iemand mee kan krijgen hierheen (vast wel :) )
Bericht Geplaatst op 21 aug 2014 19:23 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig! Sowieso Devilum/Dylan supporten :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten