Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 23:01 
 
Hardtraxx Elite

ramon038 schreef:
JA! Dit wordt echt zooo gaaf he :woot:


Dit wordt super!! :worship: Alleen duurt nog zo lang...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 16:09 
 
Organisator

Lineup toevoegingen:
Polish Raw Showcase (Chaotic Spirit b2b Regain b2b Coarsection)
Outbreak (Aus)
Main Concern (Swe)
Solutio
Low Profile
Taiko
Charon
Rapid Rodge
E-Raizer

Lineup compleet tot nu toe:

Chaotic Spirit Polen
Charon
Coarsection Polen
Degos & Re-Done
Delete Australië
E-Raizer
Low Profile
Main Concern Zweden
Outbreak Australië
Regain Polen
Solutio
Taiko
Live: Polish Raw Showcase Polen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice! Line-up ziet er goed uit! Erg tof dat Low Profile er weer staat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Polish Raw Showcase (Chaotic Spirit b2b Regain b2b Coarsection)
:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Polish Raw Showcase (Chaotic Spirit b2b Regain b2b Coarsection)
:woot:


Dit dus :drool:. Godverdomme wat een line-up tot nu toe zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Polish Raw Showcase (Chaotic Spirit b2b Regain b2b Coarsection)
:woot:


:bomb: ziek. Dat wordt hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 16:23 
 
Organisator

Later this week the Dj-Contest for Bass Protocol will come online.
Keep your eyes out at our social media.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 09:31 
 
Organisator

Dj contest is online:
Hier:
https://www.facebook.com/pages/Bass-Pro ... 5102528120
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het net als bij de Delusion Contest (zie frontpage Hardtraxx) dat er per categorie 1 winnaar is, en je ook in meerdere categorieën mee mag doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 11:15 
 
Organisator

Nee, er zijn verschillende plaatsen te verdelen.
Laat zien wat je kunt in 1 mix:)
Afhankelijk van de kwaliteit zal besloten worden welke muziekstijlen van de contest vertegenwoordigd worden op de avond zelf.
Ben jij de enige die een hardcore mix maakt? Dit houdt NIET automatisch in dat je op de avond zelf verzekerd bent van een plek.
Mik op datgene waarin jij het meest uitblinkt of het meeste vertrouwen in hebt en onderscheidend in bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ga ik voor de 2005 t/m 2010 (the harder stuff) categorie, want laat dat nou net een van m'n specialiteiten zijn :)

Edit: ik lees nu op Facebook dat jullie ook naar eigen producties kijken en die kan ik niet draaien in die categorie, net als waarschijnlijk elke contest deelnemer van die categorie, maar zit toch weer te twijfelen nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 10:17 
 

Delt-A schreef:
Dan ga ik voor de 2005 t/m 2010 (the harder stuff) categorie, want laat dat nou net een van m'n specialiteiten zijn :)

Edit: ik lees nu op Facebook dat jullie ook naar eigen producties kijken en die kan ik niet draaien in die categorie, net als waarschijnlijk elke contest deelnemer van die categorie, maar zit toch weer te twijfelen nu xd


Beetje vreemd dat als je pas bent gaan produceren en ze vragen ook in deze catergorie om een eigen plaat. Ik zou dat gewoon negeren :P

I'm in too in ieder geval, deze periode is toch wel mijn specialiteit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moridin Live
Dj Thera vs Phuture Noize
spoontech Special
Polish raw showcase
outbreak vs solutio
Degos & Re-done
Raxtor vs Kronos
the machine live
Hardstyle mafia
The Vision
Main Concern
Freakshow
Chaotic Spirit
k96
Coarsection
regain
antracks
fanteria
Rapid Rodge
low profile
charon
e-raizer
taiko
MC Tellem & Mc Rudis
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom staat The Machine altijd live en krijgt hij geen gewone normale boekingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Waarom staat The Machine altijd live en krijgt hij geen gewone normale boekingen?

Omdat zijn draaikunsten zwaar onder de maat zijn (heb wel eens TMS setjes van hem gehoord, waarin het mixwerk om te huilen was), vermoed dat hij er zelf voor kiest dan maar live te staan. Het blijft eigenlijk een producer pur sang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier heel graag heen, zeker een optie :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de line-up 'mwhua', maar in de buurt dus kijk wel of ik ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 15:04 
 
Hardtraxxer

Whaaaa Hele dikke line-up :worship: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik dacht dat delete solo zou draaien? ben benieuwd wat spoontech special inhoudt dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Moridin Live
Dj Thera vs Phuture Noize
spoontech Special
Degos & Re-done
the machine live
Hardstyle mafia
Main Concern
Freakshow
regain
low profile
charon
MC Tellem & Mc Rudis


Hier zou ik me wel op kunnen vermaken denk ik, rest vind ik niet zo of weet ik niet wat ik daarvan moet verwachten. Spoontech Special is wel heeeel vet :D
Denk wel aanwezig, niet zo duur en fijne locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 12:02 
 
Organisator

Full lineup release and update for Bass Protocol on september 20th 2014.
Due to exclusivity and force majeure we weren't able to come up with the original lineup we had in mind.
This gave us the chance to come up with a sleightly more "exclusive" lineup and a very original one in our opinion.

Please take your time to check out the massive lineup that has been chosen for this event!
The artists will be divided over 3 area's and there will be several djcontest spots.

Get your tickets for this event for only €10,- in earlybird, available untill June 1st!

Moridin live
Dj Thera vs Phuture Noize
Spoontech Special
Polish Raw Showcase (pl)
Outbreak (aus) vs Solutio
Degos & Re-Done
Raxtor (it) vs Kronos (it)
The Machine live (lt)
Hardstyle Mafia (fin)
The Vision
Main Concern (swe)
Freakshow (fin)
Chaotic Spirit (pl)
Dj K96 (ger)
Coarsection (pl)
Regain (pl)
Antracks (fr)
Fanteria
Rapid Rodge
Low Profile
Charon NL.
E-Raizer
taiko.nl
MC Tellem
Mc Rudis
Dj contest winner #1
Dj contest winner #2
Dj contest winner #3
Dj contest winner #4

Facebookevent:
https://www.facebook.com/events/2446342 ... ts&fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooie lijst :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstyle Mafia, eindelijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delete schreef:
Dear fans,

I was originally booked to perform at Bass Protocol on the 20th September 2014, but now unfortunately I won't be performing here. The decision is positive between both myself and Club Rodenburg but I can't tell the details just now. I will explain more about this soon. I can say however that my good colleague Dj Thera will be taking my place He promised me to play the latest Delete material!

Cheers,


Ryan / Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 10:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is een eind weg, maar voor deze line-up misschien maar eens een uitzondering maken.
+ Hardstyle Mafia :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten