Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pia jij snapt het ;).
Dat ik ook het laatste waar ik zin in heb op een feest. En als dan je groep getroffend word door zon zielige ventjes dan ja...
Is mijn zin al snel over. dit is ook eerste keer dat wij het slachtoffer waren van zoiets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Pia jij snapt het ;).
Dat ik ook het laatste waar ik zin in heb op een feest. En als dan je groep getroffend word door zon zielige ventjes dan ja...
Is mijn zin al snel over. dit is ook eerste keer dat wij het slachtoffer waren van zoiets...

Ook raar hoor, want in al die tijd dat ik op feestjes kom heb ik het nog nooit meegemaakt ...
En als ik ergens op een feest kom waar er word gevochten is de zin bij mij ook ver te zoeken en kan ik net zo goed meteen naar huis gaan ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:30 
 

Afbeelding
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stefaneke, jou heb ik gezien denk ik.
Volgens mij was jij het ipv timmer die mij bekend voorkwam van een foto! Jij bent toch die kerel met zn zwarte shirt links he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:49 
 

Lowrenz schreef:
Stefaneke, jou heb ik gezien denk ik.
Volgens mij was jij het ipv timmer die mij bekend voorkwam van een foto! Jij bent toch die kerel met zn zwarte shirt links he?


Afbeelding

Als je mij had gezien had je het geweten, want ik was in lalaland :P. Ik zelf had een fusion T-Shirt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ow dan is het wel Timmer. Ik heb echt vlak bij jullie gestaan tijdens Slim shore.
Links van het licht & geluid ding.
ik had Q-base shirt aan. Naja was nog aan het twijfelen of die "bekende" timmer dus iemand van HT was of gwn iemand die ik al eens op ander feestje had gezien.
Had ik beter wat komen zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Ow dan is het wel Timmer. Ik heb echt vlak bij jullie gestaan tijdens Slim shore.
Links van het licht & geluid ding.
ik had Q-base shirt aan. Naja was nog aan het twijfelen of die "bekende" timmer dus iemand van HT was of gwn iemand die ik al eens op ander feestje had gezien.
Had ik beter wat komen zeggen :P


oh met dat kut geluid daar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Stefaneke nog even gesproken haha! :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Vechten, dat is gewoon uit den boze op een hardstyle feest als ik even mezelf mag laten gelden ....
Alle feesten die ik tot nu toe heb gehad heb ik weinig tot geen opstootjes gezien en dat is hoe het hoort en niet anders ...

Daarom dat je ook nooit naar een feest in dat kut land hoeft te gaan, altijd alleen maar vechten overal
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jup, ik ga meer in nederland gaan vanaf nu.
Heb het wel beetje gehad hier in belgie, ik krijg alleen moeilijker mensen mee voor naar nederland te gaan...
Vanaf nu alleen nog Reverze & Black in belgie. En Zomer festivals ja... Heb nog heel de tijd met zo iemand staan praten die ook achteraan is gaan staan omdat ervoor zo gespannen was.
Die kerel ja kweni was zo 25 ofzo :P, Kei zat begon ineens zo van, ik gooi met bekertjes als ze nogis... verstond er niet veel an maarja. zei die nog tegen me vriendin jou vriend is nog een an de weinige die hier actief is :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:33 
 

bRt_ schreef:
Stefaneke nog even gesproken haha! :p


Haha, ja. Billy lag goed te pitten :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb me vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Als je mij had gezien had je het geweten, want ik was in lalaland :P. Ik zelf had een fusion T-Shirt aan.


Ik ben jou volgens mij ook al een paar keer tegen gekomen op feestjes :P komt me zo bekent voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 20:52 
 

roberttt schreef:
stefaneke schreef:
Als je mij had gezien had je het geweten, want ik was in lalaland :P. Ik zelf had een fusion T-Shirt aan.


Ik ben jou volgens mij ook al een paar keer tegen gekomen op feestjes :P komt me zo bekent voor xd


Zou best eens kunnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
bRt_ schreef:
Stefaneke nog even gesproken haha! :p

Haha, ja. Billy lag goed te pitten :P.

Best ja! :P Vdk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Jup, ik ga meer in nederland gaan vanaf nu.
Heb het wel beetje gehad hier in belgie, ik krijg alleen moeilijker mensen mee voor naar nederland te gaan...
Vanaf nu alleen nog Reverze & BLACK in belgie. En Zomer festivals ja...

:thumbup: Precies wat je zegt hier, Nederland is 'the place to be', zeker voor de Belgen.
Jammer van al die slechte verhalen hier, wou nochtans graag nog eens gaan in de toekomst, waarschijnlijk niet dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Lowrenz schreef:
Jup, ik ga meer in nederland gaan vanaf nu.
Heb het wel beetje gehad hier in belgie, ik krijg alleen moeilijker mensen mee voor naar nederland te gaan...
Vanaf nu alleen nog Reverze & BLACK in belgie. En Zomer festivals ja...

:thumbup:


Black is zowieso het beste feest in Belgie! :loving: Kan niet wachten tot de 23ste Maart! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Berunda schreef:
Lowrenz schreef:
Jup, ik ga meer in nederland gaan vanaf nu.
Heb het wel beetje gehad hier in belgie, ik krijg alleen moeilijker mensen mee voor naar nederland te gaan...
Vanaf nu alleen nog Reverze & BLACK in belgie. En Zomer festivals ja...

:thumbup:


Black is zowieso het beste feest in Belgie! :loving: Kan niet wachten tot de 23ste Maart! :woot:

Dan toch iemand die het door heeft... Limburg (L) Hasselt (L) Ethias Arena :loving:





Chauvinisme mag af en toe

EDIT: En het is de 19e Maart :thumbup: Straks ben je een paar daagjes te laat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/party/189860:BLACK.html

BLACK is toch echt 23 april hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

April? Moet een fout zijn... Is altijd in Maart. Stond ook op zo een flyer die je kreeg op Tomorrowland geloof ik. Maar Partyflock is ook niet vaak mis gok ik zo... Vaag

Dubbele EDIT: Blijkbaar heb je het toch bij het juiste eind... http://black.eu/ Heel bizar dit.
Komt waarschijnlijk omdat inQontrol van weekend verandert met BLACK, dat dan waarschijnlijk op 19 maart gaat vallen. Dit is wel een gerucht vooralsnog ;)

Terug over naar Ansarat denk ik zo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

Edit! Maand te vroeg! Haha! Verkeerd gelezen op Ansarat dus :D Anyway kan niet wachten! :D

Maargoed lekker over naar Ansarat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Piaaa schreef:
Vechten, dat is gewoon uit den boze op een hardstyle feest als ik even mezelf mag laten gelden ....
Alle feesten die ik tot nu toe heb gehad heb ik weinig tot geen opstootjes gezien en dat is hoe het hoort en niet anders ...

Daarom dat je ook nooit naar een feest in dat kut land hoeft te gaan, altijd alleen maar vechten overal


Eén feesje met een gespanne sfeer maakt voor jou alle Belgische festivals slecht? Wat ben jij oppervlakkig seg. Maten van mij waren op Ansarat en stonden wel te knallen. Als wij naar Nederland gaan voor een feesje is het kwa vechten even erg als in België. Er wordt nu eenmaal overal gevochten hoor..
Dus neem die laatste zin maar snel terug. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S_v3n schreef:
p-stylez schreef:
Piaaa schreef:
Vechten, dat is gewoon uit den boze op een hardstyle feest als ik even mezelf mag laten gelden ....
Alle feesten die ik tot nu toe heb gehad heb ik weinig tot geen opstootjes gezien en dat is hoe het hoort en niet anders ...

Daarom dat je ook nooit naar een feest in dat kut land hoeft te gaan, altijd alleen maar vechten overal


Eén feesje met een gespanne sfeer maakt voor jou alle Belgische festivals slecht? Wat ben jij oppervlakkig seg. Maten van mij waren op Ansarat en stonden wel te knallen. Als wij naar Nederland gaan voor een feesje is het kwa vechten even erg als in België. Er wordt nu eenmaal overal gevochten hoor..
Dus neem die laatste zin maar snel terug. :nono:

Hoe kan het dan dat ik nog nooit gevochten heb, noch het gezien te hebben ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Hoe kan het dan dat ik nog nooit gevochten heb, noch het gezien te hebben ?

Als je vanvoor staat zie/merk je er niets van op. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... en iedereen bij elk Belgisch feest maar loopt te zeiken over vechtpartijen? Heb voor zover ik me kan herinneren op 2 feesten vechtpartijen gezien, waarvan 1 niks voorstelde (Euphoria 013) en 1 waar het maar door bleef gaan, met de wasbakken in de wc onder het bloed (Summerfestival 2009). Kleine sample, I know, maar het is alleen maar meer bewijsmateriaal dat er eenmaal in Belgie vaker gevochten wordt op feesten. Dat is niet per se een reflectie op alle Belgen of wat dan ook. De feesten daar zijn veel vaker 16+ en meestal wat goedkoper ook nog. Logisch dat er dan vaker tuig op afkomt dan op de strengere duurdere feesten. Plus er zal wel meer een vechtcultuur heersen bij (bepaalde) jongeren dan in Nederland.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten