Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben het niet akkoord met S_v3n.
Veel heeft te maken met de mentaliteit en (muziek) cultuur denk ik. België komt op hardstyle vlak pas piepen terwijl Nederland de bakermat van de Harddance-scene is. Daarbij komt het vaak voor dat in België nu Hardstyle wat 'gepropt' wordt bij festivals met verschillende genres (omdat men zijn graantje wil meepikken van de kleine hype die er nu wel heerst hier). Denk dan bijvoorbeeld aan Summerfestival en nu ook Ansarat. Zo worden veel dagjesmensen gelokt die meestal niet weten wat deze muziek inhoudt met als gevolg dat ze niet weten hoe ze zich op zo'n 'ruwe en harde' muziek moeten gaan gedragen. Met een paar pintjes achterover en het nodige alcoholpercentage in het bloed, kan dat vaak toch verhitte conflicten leiden. Dit heb je (denk ik) veel minder in Nederland, waar men ook vaker thema-feesten organiseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er word overal gevochten. Dat vind ik dus onzin! Ik ben ook al heel wat lokale Hardstyle feestjes af gegaan, en nooit ruzie gehad/gezien.
Soms staat iemand naast je wel lomp hard te stampen en dan kan je is een klop in je zij krijgen ofzo, maarja dan zegje oh geeftniet en je stampt samen verder, niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Er word overal gevochten. Dat vind ik dus onzin! Ik ben ook al heel wat lokale Hardstyle feestjes af gegaan, en nooit ruzie gehad/gezien.
Soms staat iemand naast je wel lomp hard te stampen en dan kan je is een klop in je zij krijgen ofzo, maarja dan zegje oh geeftniet en je stampt samen verder, niks aan de hand.

Hier juist hetzelfde in Belgie, alleen zegge ze hier niet 'Geeft niet', maar in Belgie slagen ze er gewoon op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 00:23 
 

Gek, als ik hoor dat er vechtpartijen waren dan gaat het 8/10x over een feest in België
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
ComingHard!RealHard! schreef:
DjDeenite schreef:
Conclusie: Ik vond het vorig jaar VEEEEL beter! De aankleding trok dit jaar op niks, heel het podium was gewoon kaal en de lichten die ze gebruikten waren buitengewoon dramatisch... :cry:

Gast.. Dit jaar was echt 100 x beter als vorig jaar!
Ongelofelijk veel gelachen met onze groep! HELDEN :loving:

Jammer van die gespannen sfeer die er hing, gasten die tè van de kaart waren of tè dronken.
De controle bij de ingang was ook echt belachelijk: 'Loop maar door jongen'. Moet niet gekker worden, elke gek had zo een wapen mee naar binnen kunnen nemen.


Versta me niet verkeerd, ik heb het over geluid, aankleding en akkoestiek... Niet over hoe het binnen de groep was... -.- :')

Dat snap ik, maar voor 15 euro moet je qua aankleding ook niet veel verwachten.
De opmerking over onze groep staat los van het feit dat het dit jaar toch echt wel beter was als vorig jaar.
Van het 'zachte' geluid heb ik geen last gehad, maar de reden daar van weet ik wel.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben het ook weer voor gehad, gewoon van die kerels die het leuk vinden om ruzie te zoeken. sta je je daar te amuseren, komen ze je wat tegen je aanlopen en vies kijken en dan beginnen ze ineens te slaan. Men neef is helemaal in een geslagen voor niks. Komt dan nog is bij dat je niet naar achter kon gaan staan want dan hoorde je egt helemaal niets van de muziek. Geluid was egt superkut.
Komt er dan nog is bij dat ik bob was en niets kon drinken. Vond het al een te gespannen sfeer. Heb heel de tijd gewoon stil gestaan omdat ik gin had om ruzie te hebben.

Over de setjes dan. B-front vond ik echt ondermaats, waarschijnlijk omdat ie de hardstyle opende dat ie wat minder hard draaide. Zoiets als who i am erin steken is toch egt niest voor hem. Wel inner creativity gehoord en pwoap was ook leuk.
Zany ging goed.
Crypsis vond ik meester, geluid was iets harder vanvoor en mixte egt heerlijk. Strike was bangelijk.
Donkey rollers live hoef ik niets over te zeggen. Weer gewoon kei kei hard en donkey op het laatst :love:
Brennan heart , tja is brennan heart. Qlimax anthem was ook maar zozo.
Tatanka ging wel goed en daarna vertrokken, zoals lowrenz zei, ik had ook geen goesting om te baggere op die parking, dus ook maar goed op tijd vertrokken.
Verder was buiten de aankleding en het geluid alles wel heel goed geregeld.
BInnekomen in die grote tent, waar het overigens ook een groot feest was :lol:
Volgend jaar toch niet meer denk ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg mooi feestje gehad! En zoals stefaneke en cominghard!Realhard! al zeiden:

GE-NI-AAL groepje bij om mee te gaan feesten, ging alleen maar los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
Erg mooi feestje gehad! En zoals stefaneke en cominghard!Realhard! al zeiden:

GE-NI-AAL groepje bij om mee te gaan feesten, ging alleen maar los!

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er was toch zelfs een keer een feest in belgie waar de mc en dj opriep om aub te kappen met vechten?
Das pas erg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:47 
 

p-stylez schreef:
Er was toch zelfs een keer een feest in belgie waar de mc en dj opriep om aub te kappen met vechten?
Das pas erg..


Poppel Pinksterfestival ja ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand daar misschien een youtube filmpje van, ben wel benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Wij hebben het ook weer voor gehad, gewoon van die kerels die het leuk vinden om ruzie te zoeken. sta je je daar te amuseren, komen ze je wat tegen je aanlopen en vies kijken en dan beginnen ze ineens te slaan. Men neef is helemaal in een geslagen voor niks. Komt dan nog is bij dat je niet naar achter kon gaan staan want dan hoorde je egt helemaal niets van de muziek. Geluid was egt superkut.
Komt er dan nog is bij dat ik bob was en niets kon drinken. Vond het al een te gespannen sfeer. Heb heel de tijd gewoon stil gestaan omdat ik gin had om ruzie te hebben.



Hoor ik hier nu net hetzelde verhaal als mij?!
Maat van mij in elkaar geslagen voor niets! -> Check
Niet acheraan kunnen gaan staan omdat het daar echt te zacht was -> Check, maar zijn er wel even gaan staan omdat het daar vanvoor in het midden toch vol vechters liep...
Niet kon drinken omdat ik Bob was -> Check :P.
Heel de tijd stilgestaan omdat ik geen ruzie wou.. -> Mwa beetje check, lang stil gestaan in de ehbo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep, heb me echt niet kunnen amuseren. Kon het zelfs niet opbrengen om tot avio te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt jammer om te horen, terwijl ik me toch prima heb kunnen amuseren van begin tot eind, maar helemaal rechts vooraan waar ik stond, is er ook geen gedonder geweest eigenlijk. Stond precies goed dan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Echt jammer om te horen al het bovenstaande terwijl ik me toch prima heb kunnen amuseren, van begin tot eind, maar helemaal rechts vooraan waar ik stond, is er ook geen gedonder geweest eigenlijk. Stond precies goed dan. :)

Ik heb overal gestaan, links recht vanvoor vanachter midden, backstage, vip..
Ergste plaats. Centraal van voor :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jup, centraal vanvoor is het ook gebeurt met mn maat...

Het had evengoed mijn bek kunnen zijn, want die dude had mij ook al paar keer zitten duwen...
Achja...
DoubleDutch schreef:
Kon het zelfs niet opbrengen om tot avio te blijven.

Hier dus ook... Halverwege tatanka weg gegaan. Blij dat ik buiten was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Echt jammer om te horen, terwijl ik me toch prima heb kunnen amuseren van begin tot eind, maar helemaal rechts vooraan waar ik stond, is er ook geen gedonder geweest eigenlijk. Stond precies goed dan. :)


Daar stond ik ook, nix voor gehad!
Wel jammer om te horen natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 19:50 
 

Wij stonden rechts in het midden links van de middelste paal en heb eigenlijk nergens "last" van gehad. Heb het wel gezien enzo maar geen last van ondervonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Jep, heb me echt niet kunnen amuseren. Kon het zelfs niet opbrengen om tot avio te blijven.

Dat was omdat ik er niet bij was hé :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 21:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
rechts in het midden links van de middelste paal

haha :P Grappige beschrijving
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb nochtans heel de tijd centraal vanvoor gestaan en niks ondervonden... Zal waarschijnlijk door mijn length geweest zijn... Ik had vooral problemen met het groepje voor de voorste links paal! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen idee waarom er altijd gezeik is met Belgen en vechtpartijen. Ik denk dat het toch een verschil qua publiek is.
Op een hardstyle-feest heb ik nog nooit ruzie meegemaakt. Op hardcore-feesten wel, maar daar lopen ook meer hersenloze koekwauzen rond helaas. Ben zelf op Dominator een keer in een slaande ruzie terecht gekomen (terwijl ik alleen vrede op aarde wilde), niet erg leuk iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Wij stonden rechts in het midden links van de middelste paal en heb eigenlijk nergens "last" van gehad. Heb het wel gezien enzo maar geen last van ondervonden.

Dan hoorde je toch bijna niets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 07:15 
 

DoubleDutch schreef:
stefaneke schreef:
Wij stonden rechts in het midden links van de middelste paal en heb eigenlijk nergens "last" van gehad. Heb het wel gezien enzo maar geen last van ondervonden.

Dan hoorde je toch bijna niets?


Hoorde het daar kei goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond zelfs overal het geluid te zacht om er oop te kunnen losgaan. Enkel bij Crypsis vond ik het redelijk.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten