Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik laat alles in de auto van men maat. Gewoon in tshirt binnengaan, ze hebben me verteld dat niet alleen die tshirtjes van AVIO, maar ook die van Scantraxx zeer warm zijn! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 13:40 
 

DjDeenite schreef:
Ik laat alles in de auto van men maat. Gewoon in tshirt binnengaan, ze hebben me verteld dat niet alleen die tshirtjes van AVIO, maar ook die van Scantraxx zeer warm zijn! :D


Ik vind mijn fusion shirt vaak ook erg warm, ozu vast komen door die stof waarvan het gemaakt is.

BTW, iedereen voor bij het podium tijdens B-Front :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 13:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Komt in orde ;).
Alleen het is kut weer hier.. Nonstop dikke regen. Ik ga nu vertrekken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij B-front kan je met niet missen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
DjDeenite schreef:
Ik laat alles in de auto van men maat. Gewoon in tshirt binnengaan, ze hebben me verteld dat niet alleen die tshirtjes van AVIO, maar ook die van Scantraxx zeer warm zijn! :D


Ik vind mijn fusion shirt vaak ook erg warm, ozu vast komen door die stof waarvan het gemaakt is.

BTW, iedereen voor bij het podium tijdens B-Front :P.

Fusion shirt is idd zeer warm. Viel me al meteen op toen ik hem voor de eerste keer aan deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 01:33 
 
Hardtraxx Newbie

Foto's Ansarat 2010

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 02:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bigger soundsystem? :cry: ik vond het geluid nog kutter als vorig jaar, ja! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 02:38 
 

WHAAAAAAAAAAAH PLANK PLANK PLANK!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 09:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga nou voetballen joh, zal niet veel terecht van komen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 11:52 
 

Jesus wat heb ik gisteren vaag gedaan xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het wel een lekker feestje!! Ik kwam daar binnen in die grote tent, ineens allemaal van die kermisattracties :P Verder waren de tenten lekker warm en er werd wel lekker gedraait alleen echt jammer van dat zachte geluid alweer!! :mad: B-front vond ik echt tegenvallen, AVIO was weer gewoon goed en Zany ook zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest was dat :woot: Geluid was soms wel wat matig ja, maar eigenlijk heel weinig last gehad stond hele tijd rechts vooraan. Schijnt dat in de andere Hardcore tent het geluid wel zeer triest was. Jammer dat Mental Theo niet kwam opdagen keek er wel naar uit om hem te zien :( Maar Slim Shore en een klein stukje Dozer (die Mental Theo ging faken) :lol: nam dat knallend over ^^ In ieder geval van begin tot eind prima vermaakt , dik feest hoor en organisatie is zijn afspraken grotendeels wel nagekomen denk ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wat een feest was dat :woot: Geluid was soms wel wat matig ja, maar eigenlijk heel weinig last gehad stond hele tijd rechts vooraan. Schijnt dat in de andere Hardcore tent het geluid wel zeer triest was. Jammer dat Mental Theo niet kwam opdagen keek er wel naar uit om hem te zien :( Maar Slim Shore en een klein stukje Dozer (die Mental Theo ging faken) :lol: nam dat knallend over ^^ In ieder geval van begin tot eind prima vermaakt , dik feest hoor en organisatie is zijn afspraken grotendeels wel nagekomen denk ik :thumbsup:

Mental Theo is nog wel op komen dagen. Op onze papieren stond dat hij 18u moest opkomen, en in een bericht van zijn bookingskantoor stond 21u.
Dan Masters of Ceremony die niet kunnen spelen, vond ik ook wel jammer ^^
Geluid bij hardcore stond echt wel zacht. Bij Area1, als je goed vooraan stond, had je toch redelijk geluid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
93Wesley93 schreef:
Wat een feest was dat :woot: Geluid was soms wel wat matig ja, maar eigenlijk heel weinig last gehad stond hele tijd rechts vooraan. Schijnt dat in de andere Hardcore tent het geluid wel zeer triest was. Jammer dat Mental Theo niet kwam opdagen keek er wel naar uit om hem te zien :( Maar Slim Shore en een klein stukje Dozer (die Mental Theo ging faken) :lol: nam dat knallend over ^^ In ieder geval van begin tot eind prima vermaakt , dik feest hoor en organisatie is zijn afspraken grotendeels wel nagekomen denk ik :thumbsup:

Mental Theo is nog wel op komen dagen. Op onze papieren stond dat hij 18u moest opkomen, en in een bericht van zijn bookingskantoor stond 21u.
Dan Masters of Ceremony die niet kunnen spelen, vond ik ook wel jammer ^^
Geluid bij hardcore stond echt wel zacht. Bij Area1, als je goed vooraan stond, had je toch redelijk geluid :thumbup:


Ooh.. wist ik niet toen was ik al weg uit die tent. Jammer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het geluid stond echt wel stil in de hardcore tent.. Tijdens Mad Dog vroeg de MC nog aan de mensen van het geluid om het een beetje harder te zetten maar die man weigerde :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb zeer veel spijt dat ik hierheen ben gegaan...
Heb ook alleen maar slechte ervaringen van dit feest.

1. Heb 2uur bij ehbo gestaan met een maat van mij die nutteloos op zn bek is geslagen. Gewoon echt voor niks!
Eerst duwde zon kerel mij paar keer achteruit, ik gewoon verder stampen met mijn maat ineens draait hij zich om en slaagt ie op mn maat zn bek!
Wtf echt nutteloos, maar maten van mij die ergens anders stonden hadden ook al heel de tijd het gevoel dat er een gespannen sfeertje was omdat er een hele grote groep was die heel de tijd ruzie zochten.
Heb nog bijna een half uur met een bodygard staan praten en vroeg of ik die kerel nog wou aanduiden.
Maar mijn eerste reactie was toen ze mn maat sloegen was ervoor staan hem opheffen en naar de ehbo brengen want hij wist niemeer waar hij was en vloog een heel eind achteruit.
Mijn vriendin stond er ook bij maar ik mocht niet terug gaan zoeken om te kijken wie het was... Dan nog, krijg je alleen meer problemen.
Maarja, mijn maat met een vriendin naar de spoed gegaan... En is vandaag klacht gaan indienen voor verzekering.
Want zn tanden waren stukken eraf...
Wij dus maar verder proberen feesten, maar de fun was er al af. Daarbij dus proberen plezier maken bij Donkey Rollers wat naar achteren in de tent...
Hoorde je amper welke plaat erop stond -.-
Heel jammer zoiets...

Dan maar met 4en naar de main waar een of andere dj aan het draaien was...
Nog wat plezier en gek gespaced daar, wat onozel gedaan was nog het leukste...
Dan wou ik nog tatanka & Avio zien maar het geluid sukte zo hard dat mijn zin ook echt over was met al dat gedoe.
OVERAL stonden om de 2m bodygards... Zo een kut sfeertje, gespannen leek wel of iedereen het beu was.

Dan om half 12 maar door gereden want de auto stond op een wei geparkeerd en het regende non stop dus dacht ik, wegwezen hier voor we straks als alles kapot is gereden nog is keilang vast te zitten...
Tatanka & avio gemist maarja dat maken we wel eens goed als het wel een leuk feest is. Eigelijk gwn heel de dag verpest door dat gerelschop.

Mijn persoonlijke ervaringen:
+Line up
+vriendelijke ehbo & bodygards
+Warmte blazers


-Vechtpartijen & zielige ventjes
-mijn maat voorniks geslagen
-geluid was rampzalig
-gespannen sfeertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Lowrenz

Echt zielig dat zowiets moest gebeuren...(Heb je nog heelde tijd liggen zoeken, maar vond je niet! ^^ ) Ik ben nogal uitbundig en geef echt alles wat ik in me heb, gewoon omdat ik niet kan stilstaan... Nu, ik ging even naar de bar om een colatje te gaan halen met m'n maat, ik ga terug naar voor en we passeren een groepje tussen het publiek. Ineens duwt een kleine drol me weg en natuurlijk keek ik super vies en vroeg wat z'n probleem was; m.a.g. dat ie al z'n maten aantikte en een kringetje vormde. -.- Ik heb gewoon ff flink m'n gedacht gezegd en kreeg ik een tik tegen m'n oor, heb ik genegeerd en verder gewandeld... :/ Ben nu eenmaal geen ruziezoeker... Maar ik had ook vaak het gevoel van: 'ik voel met niet op m'n gemak!' :mad:
Vervolgens ben ik aan het begin van de avond echt heel mottig geweest,(waren rond 18u daar), en ging daarvoor nog snel naar frituur om fritje te steken :drool: Maar het ging daar veels te traag m.a.g. dat ik mijn frit op 3mins heb binnengestoken en mijn boulet onderweg naar de bushalte, heb moeten opeten... xd Ik kwam aan op Ansarat en ineens ontplofte m'n maag, alles zat verstopt. Heelde tijd een spauw gevoel, maar het kwam er maar niet uit... ^^ Uiteindelijk aan de kant van de nooduitgang gaan staan (Tijdens Zany :cry: ) en een bodyguard had me heelden tijd int oog. Maat was dan uiteindelijk gaan zeggen dat ik me niet goed voelde, en die kerel was echt direkt begaan met me en vroeg hoe dat het ging... :thumbup: Hij begeleidde mij naar de nooduitgang en zei dat ik gewoon m'n vinger in de keel moest steken. xd Echt mega vriendelijke man was dat... ;)
Ondertussen, nog heelde tijd slecht geweest tijdens Crypsis en dan ging het beter... :oh: Uiteindelijk nog toffe avond gehad, maar wat een kutgeluid zeg... We zijn gewoon bam vanvoor gaan staan, want als je ff naar buiten ging was de akkoestiek achteraan in de tent niet te harden. Zo slecht!
Avio, Zany en B-front samen met Crypsis Helden vd avond! Tijdens B-front begaf, z'n cd het blijkbaar en bij Tatanka de cd-speler... -.-

Conclusie: Ik vond het vorig jaar VEEEEL beter! De aankleding trok dit jaar op niks, heel het podium was gewoon kaal en de lichten die ze gebruikten waren buitengewoon dramatisch... :cry:

Volgend jaar weer, ik hoop dat het dan beter is! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dat vechten slaat nergens op!! Ik heb daar zo'n hekel aan niet normaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was jij er ook Timmer?
Bij de HS-HC Tent zag ik volgens mij een gast die super veel op jou leek!
Ofaltans op een van jou foto's
Links van de licht bedien dinge :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
Conclusie: Ik vond het vorig jaar VEEEEL beter!


Ben er dit jaar niet geweest maar dan was het wel érg dramatisch dit jaar :')
Vorig jaar geen last gehad van ruzie zoekende gasten ofso, maar dat geluid :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
Conclusie: Ik vond het vorig jaar VEEEEL beter! De aankleding trok dit jaar op niks, heel het podium was gewoon kaal en de lichten die ze gebruikten waren buitengewoon dramatisch... :cry:

Gast.. Dit jaar was echt 100 x beter als vorig jaar!
Ongelofelijk veel gelachen met onze groep! HELDEN :loving:

Jammer van die gespannen sfeer die er hing, gasten die tè van de kaart waren of tè dronken.
De controle bij de ingang was ook echt belachelijk: 'Loop maar door jongen'. Moet niet gekker worden, elke gek had zo een wapen mee naar binnen kunnen nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 18:51 
 

ComingHard!RealHard! schreef:
Ongelofelijk veel gelachen met onze groep! HELDEN :loving:


Het was in een woord ook GE-NI-AAL :worship:

Voelde me bij da grote gevecht in het midden erg onveilig, bewaking kwam pas heel laat... maar toen da weg was gewoon weer verder springen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ComingHard!RealHard! schreef:
DjDeenite schreef:
Conclusie: Ik vond het vorig jaar VEEEEL beter! De aankleding trok dit jaar op niks, heel het podium was gewoon kaal en de lichten die ze gebruikten waren buitengewoon dramatisch... :cry:

Gast.. Dit jaar was echt 100 x beter als vorig jaar!
Ongelofelijk veel gelachen met onze groep! HELDEN :loving:

Jammer van die gespannen sfeer die er hing, gasten die tè van de kaart waren of tè dronken.
De controle bij de ingang was ook echt belachelijk: 'Loop maar door jongen'. Moet niet gekker worden, elke gek had zo een wapen mee naar binnen kunnen nemen.


Versta me niet verkeerd, ik heb het over geluid, aankleding en akkoestiek... Niet over hoe het binnen de groep was... -.- :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk dat jullie je geamuzeerd hebben.
Maar de kwaliteit van dit feest is in mijn ogen heel erg slecht...
Het was mss allemaal mooi georganiseerd kwa die verwarming enz.
Maar geluid & aankleding :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vechten, dat is gewoon uit den boze op een hardstyle feest als ik even mezelf mag laten gelden ....
Alle feesten die ik tot nu toe heb gehad heb ik weinig tot geen opstootjes gezien en dat is hoe het hoort en niet anders ...
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten