Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 15:15 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Als laatste toevoeging MC Synergy! Kijken uit naar een leuk feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 16:55 
 
Hardtraxx Newbie

Nu het feest dichterbij begint te komen, kunnen we met trots zeggen dat niemand minder dan The Purge een anthem voor ons in elkaar heeft gezet! Premiere op True Survivorz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De vriendin is ziek dus zo in m'n eentje die kant op fietsen. Wordt vast wel een prima feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 22:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Was een gezellig feestje, heen gegaan nadat we terug kwamen van The Funky Cat. Kwamen bijna niet naar binnen omdat ze de deuren blijkbaar om 2 uur dicht deden. Beetje onzinnig, wij konden er nou eenmaal niet eerder zijn.

Cryex vond ik niks, snap ook niet waarom hij op Spoontech zit tbh. Draaide alleen maar platen die meer op EoL of Gearbox lijken en draaide verder ook niks van Spoontech zelf. Kicks waren allemaal veel te schel, blafferig of laserachtig en hadden allemaal die zelfde pauze tussen de buildup en climax.

Contrast was dan ook groot toen Mind Dimension kwam, hele zaal ging los en die kicks kwamen echt enorm goed door. Nog dikke pluspunten voor Black Hole, Prisma, originele Haters, Explosions en Stay. Nieuwe platen (denk ik) klonken ook behoorlijk vet.

The Purge had ik niet heel hoge verwachtingen van gezien zijn recente platen, die ik persoonlijk niet goed afgewerkt vind klinken, maar live gaat dit wel echt hard. Ook veel goede andere platen zoals Discomania, Relentless, Let's Get Weird, Proximity To Extinction en nog een Element plaat.

Algeheel best een tof feestje. Geluidssysteem was enorm goed en die kicks van MD en The Purge kwamen enorm goed door. De nieuwe platen klonken ook heel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met BB, Sfeer zakte behoorlijk in tijdens Cryex. Paste gewoon niet helemaal op dit feestje. Verder was het een enorm dik feestje, sfeer was geweldig. Geluidssysteem ook erg goed. Dit feestje mag van mij terugkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 00:32 
 
Hardtraxx Newbie

Goed om te horen dat jullie redelijk positief zijn over het feest! Voor ons was het de allereerste keer dat we er één organiseerden. Op een paar kleine dingen na (bijvoorbeeld het falen van de software waarmee we de visuals wilden projecteren op het scherm) is de avond gelukkig goed verlopen.

Wel jammer dat Cryex bij jullie wat minder in de smaak viel, zelf vond ik zijn setje namelijk erg lekker. Hadden jullie het beter gevonden als we hem bijvoorbeeld voor Genox hadden laten draaien, zodat je dan alle 3 de Spoon artiesten achter elkaar hebt?

Verder zullen we gaan kijken wat we kunnen veranderen aan het deurbeleid. Om 2 uur de deuren sluiten was inderdaad niet de meest verstandige keuze, helaas een paar mensen teleur moeten stellen. Erg jammer natuurlijk, maar wel van geleerd voor de volgende keer.

Mochten jullie nog feedback en/of suggesties hebben, dan hoor ik dat graag. Het kan natuurlijk altijd beter & we willen de volgende editie nog mooier maken.

Tot de volgende! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 01:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eigenlijk was het gros wel goed.

Het geluid was goed, personeel was vriendelijk, drank en muntprijzen waren zeer goed (gewoon 1 muntje voor water, props) en de line up was ook goed. Grootste nadeel voor mij was denk ik dat het nogal warm werd binnen en het deurbeleid dus. Also, ik heb hier geen probleem mee verder, maar ik zou zweren dat verkoop van ballonnen in uitgaansgelegenheden tegenwoordig verboden is in Groningen. Zou niet willen dat er straks een megaboete komt :P.

Dat van Cryex ligt wat dubbel denk ik. Het is niet mijn smaak, maar er waren natuurlijk wel mensen die het vet vonden. Hij zit natuurlijk ook gewoon op Spoontech verder. Maar zijn stijl sluit verder niet zo bij de rest aan. Persoonlijk had ik liever Vyral of D-Verze bijvoorbeeld gezien. Ook de artiest die na The Purge kwam sloot imo totaal niet aan bij de rest van de line-up.

Gezien het leek op een Spoontech feest (zag je wel aan alle merch :P), en Spoontech wel echt aan de meest lompe kant zit van hardstyle, vooral MD en The Purge, is het nogal vervelend imo om dat terug te vallen op de raw die je hoort bij een End Of Line of Gearbox.

Cryex voor Genox zetten en dan Mind Dimension, The Purge was inderdaad al beter geweest omdat je dan meer opbouwt maar dan hou je de act na The Purge nog over. Ik denk dat een industrial afsluiter, of The Purge als afsluiter, bijvoorbeeld meer zou aansluiten als je al de lompste kant van hardstyle hebt gehad. De heren zelf draaien zelf ook veel industrial, dat had ook bijvoorbeeld op het laatst gekund.

Nu gaat dit natuurlijk niet op voor alle edities (al moedig ik wel aan dat jullie nogmaals Spoontech doen :P). Maar ik zou persoonlijk iets beter proberen op te bouwen en een A artiest ook te laten afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Cryex vond ik niks, snap ook niet waarom hij op Spoontech zit tbh.

Heeft een guestrelease gehad, verder niet getekend daar.

Broken Balance schreef:
Hij zit natuurlijk ook gewoon op Spoontech verder.

Heeft een guestrelease gehad, verder niet getekend daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 17:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Excuses, zit bij The Orange Tree want.

Alm1ghty schreef:
Heeft een guestrelease gehad, verder niet getekend daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft een guestrelease gehad, verder niet getekend daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft Cryex een guestrelease gehad, niet heel zeker though. Misschien dat iemand dit kan bevestigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Volgens mij heeft Cryex een guestrelease gehad, niet heel zeker though. Misschien dat iemand dit kan bevestigen?


Ja!
https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/cryex-scarra-extinction-spoon175-t68450.html?hilit=niet%20bij%20Spoon%20getekend#p=1908789
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
makrooy schreef:
Volgens mij heeft Cryex een guestrelease gehad, niet heel zeker though. Misschien dat iemand dit kan bevestigen?


Ja!
https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/cryex-scarra-extinction-spoon175-t68450.html?hilit=niet%20bij%20Spoon%20getekend#p=1908789


Bedankt voor de bevestiging dat Cryex inderdaad een guestrelease heeft gehad bij Spoontech Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een prima feestje met leuke sfeer. Van mij part had een MC niet gehoeven, op industrial en techno zie je die ook nooit en dat siert zo'n feest.

Snap overigens niet waarom zo'n huis tuin en keuken dj afsloot. Had liever een Vyral voor MD gezien en dan the Purge die afsloot. Die ballon tho, de tering wat waren die groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jongens ik wil toch echt even inhaken op het feit dat ik alleen een guestrelease heb gehad hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens Cyrex heeft Cyrex een guestrelease gehad op spoontech, als ik het goed begrijp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Volgens Cyrex heeft Cyrex een guestrelease gehad op spoontech, als ik het goed begrijp?

Nee je begrijpt het niet goed, want je schrijft z'n naam al verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:36 
 
Hardtraxxer

Goldenstyle schreef:
Volgens Cyrex heeft Cyrex een guestrelease gehad op spoontech, als ik het goed begrijp?


Wie is Cyrex?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is Levi? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 11:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Cyrex? Noem artiesten gewoon bij hun artiesten naam!

EDIT : Chroman was te snel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:( :( :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Volgens Cyrex heeft Cyrex een guestrelease gehad op spoontech, als ik het goed begrijp?

Heeft een guestrelease gehad, verder niet getekend daar.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten