M-arijn schreef:
Denk een man of 300. Had nog wel wat drukker mogen zijn maar het was zeker gezellig! Wel jammer dat vanaf 3:15 ongeveer al industrial gedraaid werd. Had wel zin om te schranzen tot een uur of 5.
Inderdaad, ik vond het ook best jammer dat ze toen al de indu kant op gingen. Verder heb ik me erg goed vermaakt

Frijolrojo schreef:
The Venator schreef:
Eerste keer Hardtechno/schranz.

verkocht

Ik ook! Was wel naar refuse, maar wow wat is een schranz feestje vet. Was het druk nog hier? Goede sfeer?
Sfeer was top! Geen vervelende mensen oid gezien. Geen extreem vdk volk etc.