Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
22:30 - 06:00
Genres
acid, hardtechno, schranz, techno

Prijzen
Early bird: € 14,50
Voorverkoop:€ 17,50
Deurverkoop:€ 20,-

Minimumleeftijd
18

Line-up
Angel
Fernanda Martins
Golpe
Ophidian
UlsT
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuse. Wel jammer want schranz van Ophidian is godverdomme gruwelijk :D Golpe is ook wel baas maar het overtreft Refuse niet hiermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 16:16 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Aanwezig! :love:

Nee maryb ga naar Refuse maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 16:46 
 
Hardtraxx Addict

Te ver/geen geld :(

STAN- schreef:
Wel jammer want schranz van Ophidian is godverdomme gruwelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is nou niet dat er ongelofelijk veel schranz feestjes zijn, zonde dat ze het dan tegelijk met refuse plannen. Al is Groningen sowieso wel erg ver weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticket gewonnen via I'M IN :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 21:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aanwezig, m'n eerste techno/hardtechno feest. Ik ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 16:10 
 
Hardtraxxer

The Constructor schreef:
Het is nou niet dat er ongelofelijk veel schranz feestjes zijn, zonde dat ze het dan tegelijk met refuse plannen. Al is Groningen sowieso wel erg ver weg.

Beetje jammer dat bij één feest in het Noorden er gelijk gezeurd wordt.
Ik kom zelf hier uit de buurt, dus naar de meeste feesten moet ik minimaal 1.5 uur rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een vet feest :worship:
Set van de nacht was van Angel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 21:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Eerste keer Hardtechno/schranz.

:loving: verkocht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Eerste keer Hardtechno/schranz.

:loving: verkocht :D


Ik ook! Was wel naar refuse, maar wow wat is een schranz feestje vet. Was het druk nog hier? Goede sfeer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 00:26 
 
Hardtraxx Addict

Denk een man of 300. Had nog wel wat drukker mogen zijn maar het was zeker gezellig! Wel jammer dat vanaf 3:15 ongeveer al industrial gedraaid werd. Had wel zin om te schranzen tot een uur of 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 18:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Denk een man of 300. Had nog wel wat drukker mogen zijn maar het was zeker gezellig! Wel jammer dat vanaf 3:15 ongeveer al industrial gedraaid werd. Had wel zin om te schranzen tot een uur of 5.


Inderdaad, ik vond het ook best jammer dat ze toen al de indu kant op gingen. Verder heb ik me erg goed vermaakt :D

Frijolrojo schreef:
The Venator schreef:
Eerste keer Hardtechno/schranz.

:loving: verkocht :D


Ik ook! Was wel naar refuse, maar wow wat is een schranz feestje vet. Was het druk nog hier? Goede sfeer?


Sfeer was top! Geen vervelende mensen oid gezien. Geen extreem vdk volk etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Set van Fernanda Martins :loving:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten