Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shock
Zaterdag 23 februari 2013
23:00
Huize Maas
Groningen

Minimumleeftijd: 18
€11,-

http://partyflock.nl/party/239725:Shock.html
https://www.facebook.com/events/1027538 ... 6/?fref=ts

Line up:
23:00-00:00 The Inside Man vs Cybertek
00:00-01:00 Bass vs Demian
01:00-02:00 RaW ReSiSTaNcE vs Medusa
02:00-03:00 E-Force
03:00-04:00 Thera
04:00-05:00 Titan
05:00-06:00 Wolf
MC: Resurrection
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nogal kort dag, maar zet hem hier toch maar neer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:26 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook zeker aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

me 2 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 09:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Timetable
23:00-00:00 The Inside Man vs Cybertek
00:00-01:00 Bass vs Demian
01:00-02:00 RaW ReSiSTaNcE vs Medusa
02:00-03:00 E-Force
03:00-04:00 Thera
04:00-05:00 Titan
05:00-06:00 Wolf

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Timetable
23:00-00:00 The Inside Man vs Cybertek
00:00-01:00 Bass vs Demian
01:00-02:00 RaW ReSiSTaNcE vs Medusa
02:00-03:00 E-Force
03:00-04:00 Thera
04:00-05:00 Titan
05:00-06:00 Wolf

Zin in!

:thumbup:

Psst meneer Pieter, kan ik Welcome verwachten? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:23 
 
Hardtraxx Addict

Ik weet wat je van verzoekplaatsjes vind maar laat mijn shirt je morgen inspireren Pieter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me weer prima vermaakt :D Tracks die me het meest zijn bijgebleven zijn Welcome, Here I Come en Hardstyle Matters (Delete Remix). Man, man wat ging dat hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:23 
 
Hardtraxx Addict

Heb je niet eens gezien haha. Heerlijk feestje! Jammer van dat geluid daar toch elke keer, zo wisselvallig :( Setjes waren erg vet.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten