Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 14:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Wat: Indicator Decade
Waar: Huize Maas in Groningen
Wanneer: 28 februari 2015
Tijd: 23.00 tot 06.00 uur
Leeftijd: 18+
Prijs: €16.50

Line up:
Alphaverb
Luna
Scope DJ
Silvio Aquila
Josh & Wesz
Trilok & Chiren
MC Mozhard
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:33 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Aanwezig






Tracklist:
01. D-Block & S-te-Fan - Evolutionz (original mix)
02. Showtek ft. EMC - Raver
03. Noisecontrollers - Venom
04. Technoboy - Vita
05. Star Creatorz - Killzone (Hunter remix)
06. A-Lusion - Veritas
07. Atlantic Wave - the Creation (2007 remix)
08. Davide Sonar - Reactor
09. The Prophet ft. Headhunterz - High Rollerz
10. Frontliner - Tuuduuu (DJ tool)
11. The Prophet - Chubby
12. Donkey Rollers - Atrocity (original mix)
13. Dirk-Jan DJ - Hardbass
14. Southstylers - Wicked Generation (Zany's Overdrive mix)
15. Klone - Dragon's Lair (Builder remix)
16. DJ Activator & Francesco Zeta - Fear and Dark (original mix)
17. Zany & Duro - Hasta la Pasta
18. Zairon - Deep into your soul
19. Zany meets the Beholder - Annihilating (original mix)
20. Intractable One - Dikke Bleek (original drum & bleek mix)
21. Zatox & Activator - Still Drunk
22. Deepack - tha Roof iz on Fire (Frank-E & Mars-L meets Calypso mix)
23. Philippe Rochard - Mash Up
24. Deepack - Here's Johnny (Brennan Heart remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 01:45 
 
Hardtraxx Addict

Kan je niet ff beloven dat je de originele Veritas draait :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had eigenlijk gehoopt dat je een smerige early set zou neerzetten.. Luna draait alleen maar early hitjes en jij bent meestal van de gevarieerde lijsten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zal deze avond openen met een set van 2000-2005 zoiets... Dus geen spul als in de set hierboven ;)

Meer richting deze "smerige" early;
hardstyle/silvio-aquila-let-s-go-back-mixx-18-t48605.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Kan je niet ff beloven dat je de originele Veritas draait :love:

Gaat em niet worden sorry.... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:15 
 
Hardtraxx Addict

Silvio Aquila schreef:
M-arijn schreef:
Kan je niet ff beloven dat je de originele Veritas draait :love:

Gaat em niet worden sorry.... :x

Waarom niet?

Nvm, valt natuurlijk buiten dat tijdsbestek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 20:58 
 
Hardtraxx Addict

Zin :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 19:31 
 
Hardtraxxer

Kan iemand mij toevallig vertellen wat de naam is van de track die Luna draaide meteen na Hyperdrive - The Punishment?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten