Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 19:30 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Hekzitter schreef:
Fantazoo schreef:
Uit een Q&A van de week blijkt dat ze van tevoren nog een soort van timetable zullen aankondigen zodat men weet wanneer hun eigen specials zijn. Verder zal er echter nog altijd niks worden aangekondigd.

Ja dat had ik wel verwacht. Wel benieuwd of ze elk tijdsblok net zoveel ruimte geven op de timetable.
Welke supportacts verwachten jullie er nog bij eigenlijk? Gok sowieso wel Isaac, D-Sturb, Coone en Wildstylez. Verder vind ik het echt heel lastig in te vullen aangezien ze eigenlijk helemaal niet zo bizar veel collabs gemaakt hebben (Althans niet meerdere collabs. Vaak gaat het dan om 1 plaatje wat ze samen gemaakt hebben).

Dee block en s-te-pack zou me ook niks verbazen

Dat is dan ook gewoon aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 20:23 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Fantazoo schreef:
Uit een Q&A van de week blijkt dat ze van tevoren nog een soort van timetable zullen aankondigen zodat men weet wanneer hun eigen specials zijn. Verder zal er echter nog altijd niks worden aangekondigd.

Ja dat had ik wel verwacht. Wel benieuwd of ze elk tijdsblok net zoveel ruimte geven op de timetable.
Welke supportacts verwachten jullie er nog bij eigenlijk? Gok sowieso wel Isaac, D-Sturb, Coone en Wildstylez. Verder vind ik het echt heel lastig in te vullen aangezien ze eigenlijk helemaal niet zo bizar veel collabs gemaakt hebben (Althans niet meerdere collabs. Vaak gaat het dan om 1 plaatje wat ze samen gemaakt hebben).

warface heeft die dag nog een show staan zonder evenement naam met locatie in nederland, denk dat we hem dus wel kunnen verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 22:32 

Hardtraxx Veteran

D-Bass & S-te-Feest draaien op de after.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 12:31 

Hardtraxx Newbie

Playlistje: https://tinyurl.com/20yearsdbstf
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 12:52 

Hardtraxx Veteran

oot schreef:
Hekzitter schreef:
Fantazoo schreef:

warface heeft die dag nog een show staan zonder evenement naam met locatie in nederland, denk dat we hem dus wel kunnen verwachten.

Aub niet. Ik hoop echt dat ze het bij euforische muziek houden hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 22:06 

Hardtraxxer

Ze hebben aangegeven vrijwel iedere plaat die ze hebben te willen gaan draaien. -+ 150 tracks? X4 min = 600 min = 10 uur. Klopt precies met de duur van het feest. Als er al andere artiesten komen lijkt me dat echt voor die paar collabs die ze dan hebben that's it. Maar dat is mijn idee erover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2025 09:32 

Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Ze hebben aangegeven vrijwel iedere plaat die ze hebben te willen gaan draaien. -+ 150 tracks? X4 min = 600 min = 10 uur. Klopt precies met de duur van het feest. .

De sets zullen wel net als met the Spotlight allemaal voorgemixt zijn om het maximale uit de discografie te halen. Die gaan echt niet ouderwets plaatjes in staan mixen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2025 09:42 

Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
poekiepoes12 schreef:
Ze hebben aangegeven vrijwel iedere plaat die ze hebben te willen gaan draaien. -+ 150 tracks? X4 min = 600 min = 10 uur. Klopt precies met de duur van het feest. .

De sets zullen wel net als met the Spotlight allemaal voorgemixt zijn om het maximale uit de discografie te halen. Die gaan echt niet ouderwets plaatjes in staan mixen hoor.

10 uur lang premixed klinkt echt als een hel voor de DJ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2025 12:45 

Hardtraxx Veteran

poekiepoes12 schreef:

Mag verdorie hopen dat ze ook gewoon live gaan mixen. Van een aantal specials kan ik me premixed voorstellen, maar de hele dag lijkt me ontzettend kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2025 12:48 

Hardtraxx Elite

poekiepoes12 schreef:

Dat is ook omdat de show er omheen moet kloppen.
Licht, vuurwerk, dans etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2025 13:08 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:

Heb ik nu een kaartje gekocht voor 20 Years of D-Block & S-Te-Fan of heb ik een kaartje gekocht voor "20 Years of licht, vuurwerk en dans"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2025 13:17 

Bierkoning

Delt-A schreef:
heggenschaar schreef:

Heb ik nu een kaartje gekocht voor 20 Years of D-Block & S-Te-Fan of heb ik een kaartje gekocht voor "20 Years of licht, vuurwerk en dans"?

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2025 19:36 

Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:

Hoe kom je erbij dat ik suggereer dat ze zelf zouden mixen?
Vanwege de 4 min?
Ik hoop dat de mid intro's op z'n minst gedraaid worden anders gaat het wel heel rap. Was gewoon om aan te geven dat er weinig ruimte is voor andere tracks van andere artiesten als ze hun hele discografie voorbij willen laten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 07:08 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
heggenschaar schreef:

Welkom in 2025....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 10:56 

Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Vanwege de 4 min?

Ja, de tijd dat een plaat 4 minuten of langer speelt is volgens mij al even voorbij, de spanningsboog is tegenwoordig veel minder. Dus om zo'n set energiek te houden moet je óf rap doormixen óf dus een premixed set doen waarbij je veel edits kan maken. Bepaalde vocals onder andere platen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 13:17 

Hardtraxx Veteran

De spanningsboog van deze doelgroep zal toch niet helemaal representatief zijn voor de spanningsboog van "tegenwoordig".
Verwacht dat de gemiddelde leeftijd hier ook relatief hoog zal liggen ten opzichte van bijvoorbeeld een Rebellion een week later op de zelfde locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 18:18 

Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Vanwege de 4 min?

Ja, de tijd dat een plaat 4 minuten of langer speelt is volgens mij al even voorbij, de spanningsboog is tegenwoordig veel minder. Dus om zo'n set energiek te houden moet je óf rap doormixen óf dus een premixed set doen waarbij je veel edits kan maken. Bepaalde vocals onder andere platen etc.

Daar kan ik inkomen maar ikzelf zou 10 uur DBSTF niet in een achterlijk tempo voorbij willen laten komen. Mid intro en twee climaxen gaan wel richting de 3-4 minuten toch? Dat moeten ze toch wel in mekaar kunnen flansen vooraf of ad hoc interesseert mij het.

Mokers veel zin in :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2025 15:56 

Hardtraxxer

Timetable is ook bekend op de socials
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2025 17:13 

Hardtraxxer

Waarom nog niet hier dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2025 17:22 

Hardtraxx Elite

Omdat dit forum dood is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2025 11:45 

Hardtraxxer

Dikke hits!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2025 12:07 

Hardtraxx Elite

SQREUR schreef:

Dikke hits!

Staat aan, lekker man
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 09:46 

Hardtraxxer

Uutverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 14:50 

Hardtraxx Veteran

SQREUR schreef:
Uutverkocht

Wel verdiend! Was nog bang dat het niet uitverkocht zou raken. Wel benieuwd naar de rest van timetable. Hopelijk bij openings wat DS Conspiracy platen horen. Zou wel gezellig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 10:10 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop overigens dat er nog wel iets meer gedeeld gaat worden mbt de timetable. Of zou dat deze week nog komen?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten