Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
fakert

klinkt niet als dbstf qua arrangement en sounds
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Als jij dan even uitzoekt van wie die wel is, dan hoor ik graag van je
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
soundcreatorsz

hij heeft dbstf er bij gezet als promotie ofzo
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 3 days ago
drift wrote:
Rebirth Events wrote:
basjuuh wrote:Het valt mij wel op zo een maand voor dit fuifje dat het wel heel akelig stil is.. geen teasertje of kleine aanwijzingen ofzo?? Niemand een insider die stage loopt bij Rebirth ofzo ;)?

Wel erg verrassend!
Insider hier, wat wil je weten? :cool:
Timetable :P
Ben daar ook wel benieuwd naar. Vooral of er een intro DJ speelt? Ik neem aan dat bij start feest niet meteen MMA al begint :cry:
Hardtraxx Veteran
14126 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Marks wrote:Vooral of er een intro DJ speelt? Ik neem aan dat bij start feest niet meteen MMA al begint :cry:
En gaat de rij pas lopen als de muziek start waardoor je het eerste kwartier mist, of kunnen we eerder naar binnen?
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago

Re:

Delt-A wrote:
Marks wrote:Vooral of er een intro DJ speelt? Ik neem aan dat bij start feest niet meteen MMA al begint :cry:
En gaat de rij pas lopen als de muziek start waardoor je het eerste kwartier mist, of kunnen we eerder naar binnen?
Volgens mij gaan de deuren een halfuur eerder (13.30 uur) open. ;)
Organisator
336 posts member since 2017
last seen Jun 2026

Re:

Delt-A wrote:
De entree zal 30 minuten eerder open gaan.. munten, lockers, food, toiletten, merchandise etc zullen dan beschikbaar zijn. De zaal gaat om 14.00 open, je hoeft dus niets te missen van de eerste minuten.
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Rebirth Events wrote:
Delt-A wrote:
De entree zal 30 minuten eerder open gaan.. munten, lockers, food, toiletten, merchandise etc zullen dan beschikbaar zijn. De zaal gaat om 14.00 open, je hoeft dus niets te missen van de eerste minuten.
Bla bla, het is jullie geraden anders gaan wij Together uit Anger de Rebel uithangen aan de Gates Of Paradise en Trouble veroorzaken. In Other Wordz, de Temple gaat open op de Darkest Hour of we steken de boel in de Fire.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Helicaze wrote: Bla bla, het is jullie geraden anders gaan wij Together uit Anger de Rebel uithangen aan de Gates Of Paradise en Trouble veroorzaken. In Other Wordz, de Temple gaat open op de Darkest Hour of we steken de boel in de Fire.
Wat een Underground Tacticz. Maar Als jij dan Peace at Last hebt, wordt het wel een New Day To Remember.
Hardtraxx Veteran
3810 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Deuren half uur eerder open is wel echt heel chill! Hopelijk vanaf het begin aanwezig :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14126 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Rebirth Events wrote:
Delt-A wrote:
Da's heel fijn, staan we tenminste niet met Shiverz buiten.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 2 days ago

Re:

Delt-A wrote:
Ik zou je verwachtingen maar bijstellen, kan me niet voorstellen dat ze zo diep gaan graven in hun catalogus
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Basshunterzz wrote:
Delt-A wrote:
Ik zou je verwachtingen maar bijstellen, kan me niet voorstellen dat ze zo diep gaan graven in hun catalogus
Laatst een post gezien van Rebirth zelf over B-Kantjes. Dus ik hou de hoop hoog.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
Hekzitter wrote:Laatst een post gezien van Rebirth zelf over B-Kantjes. Dus ik hou de hoop hoog.
Als het goed is gaan ze (nagenoeg) hun gehele discografie draaien. Dus ook de platen die zich in de krochten van Discogs bevinden!
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
corneelwr wrote:
Deze graag :loving:

Deze mag ook wel voorbijkomen

U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 1 day ago
MelvinFR wrote:
Hekzitter wrote:Laatst een post gezien van Rebirth zelf over B-Kantjes. Dus ik hou de hoop hoog.
Als het goed is gaan ze (nagenoeg) hun gehele discografie draaien. Dus ook de platen die zich in de krochten van Discogs bevinden!
Ik ga spontaan kwispelen bij het idee :D
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
MelvinFR wrote:

da zal
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
UptempoSoldaat0411 wrote:
MelvinFR wrote:

da zal
Naar mijn herinnering hebben ze dat idd ergens gezeejd gehad
Hardtraxxer
137 posts member since 2009
last seen Oct 2025
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Lip DJ wrote:
Poah gaat eender deze dagen aan!
B
Hardtraxxer
110 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Oew! Dat is lekker zeg... begint te kriebelen nu
Veel plaatjes waarbij de owja op komt. En dan is er nog een vracht aan niet gereleased spul zoals deze;

Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Uit een Q&A van de week blijkt dat ze van tevoren nog een soort van timetable zullen aankondigen zodat men weet wanneer hun eigen specials zijn. Verder zal er echter nog altijd niks worden aangekondigd.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Fantazoo wrote:Uit een Q&A van de week blijkt dat ze van tevoren nog een soort van timetable zullen aankondigen zodat men weet wanneer hun eigen specials zijn. Verder zal er echter nog altijd niks worden aangekondigd.
Ja dat had ik wel verwacht. Wel benieuwd of ze elk tijdsblok net zoveel ruimte geven op de timetable.
Welke supportacts verwachten jullie er nog bij eigenlijk? Gok sowieso wel Isaac, D-Sturb, Coone en Wildstylez. Verder vind ik het echt heel lastig in te vullen aangezien ze eigenlijk helemaal niet zo bizar veel collabs gemaakt hebben (Althans niet meerdere collabs. Vaak gaat het dan om 1 plaatje wat ze samen gemaakt hebben).
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 5 days ago
Denk dat Isaac de toko wel opent eerlijk gezegd.

Verder verwacht ik ook Sefa wel ergens op het eind.
H
Hardtraxx Elite
2586 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Hekzitter wrote:
Fantazoo wrote:Uit een Q&A van de week blijkt dat ze van tevoren nog een soort van timetable zullen aankondigen zodat men weet wanneer hun eigen specials zijn. Verder zal er echter nog altijd niks worden aangekondigd.
Ja dat had ik wel verwacht. Wel benieuwd of ze elk tijdsblok net zoveel ruimte geven op de timetable.
Welke supportacts verwachten jullie er nog bij eigenlijk? Gok sowieso wel Isaac, D-Sturb, Coone en Wildstylez. Verder vind ik het echt heel lastig in te vullen aangezien ze eigenlijk helemaal niet zo bizar veel collabs gemaakt hebben (Althans niet meerdere collabs. Vaak gaat het dan om 1 plaatje wat ze samen gemaakt hebben).
Dee block en s-te-pack zou me ook niks verbazen