fakert
klinkt niet als dbstf qua arrangement en sounds
klinkt niet als dbstf qua arrangement en sounds
Ben daar ook wel benieuwd naar. Vooral of er een intro DJ speelt? Ik neem aan dat bij start feest niet meteen MMA al begintdrift wrote:TimetableRebirth Events wrote:Insider hier, wat wil je weten?basjuuh wrote:Het valt mij wel op zo een maand voor dit fuifje dat het wel heel akelig stil is.. geen teasertje of kleine aanwijzingen ofzo?? Niemand een insider die stage loopt bij Rebirth ofzo?
Wel erg verrassend!
En gaat de rij pas lopen als de muziek start waardoor je het eerste kwartier mist, of kunnen we eerder naar binnen?Marks wrote:Vooral of er een intro DJ speelt? Ik neem aan dat bij start feest niet meteen MMA al begint
Volgens mij gaan de deuren een halfuur eerder (13.30 uur) open.Delt-A wrote:En gaat de rij pas lopen als de muziek start waardoor je het eerste kwartier mist, of kunnen we eerder naar binnen?Marks wrote:Vooral of er een intro DJ speelt? Ik neem aan dat bij start feest niet meteen MMA al begint
De entree zal 30 minuten eerder open gaan.. munten, lockers, food, toiletten, merchandise etc zullen dan beschikbaar zijn. De zaal gaat om 14.00 open, je hoeft dus niets te missen van de eerste minuten.Delt-A wrote:En gaat de rij pas lopen als de muziek start waardoor je het eerste kwartier mist, of kunnen we eerder naar binnen?Marks wrote:Vooral of er een intro DJ speelt? Ik neem aan dat bij start feest niet meteen MMA al begint
Bla bla, het is jullie geraden anders gaan wij Together uit Anger de Rebel uithangen aan de Gates Of Paradise en Trouble veroorzaken. In Other Wordz, de Temple gaat open op de Darkest Hour of we steken de boel in de Fire.Rebirth Events wrote:De entree zal 30 minuten eerder open gaan.. munten, lockers, food, toiletten, merchandise etc zullen dan beschikbaar zijn. De zaal gaat om 14.00 open, je hoeft dus niets te missen van de eerste minuten.Delt-A wrote:En gaat de rij pas lopen als de muziek start waardoor je het eerste kwartier mist, of kunnen we eerder naar binnen?Marks wrote:Vooral of er een intro DJ speelt? Ik neem aan dat bij start feest niet meteen MMA al begint
Wat een Underground Tacticz. Maar Als jij dan Peace at Last hebt, wordt het wel een New Day To Remember.Helicaze wrote: Bla bla, het is jullie geraden anders gaan wij Together uit Anger de Rebel uithangen aan de Gates Of Paradise en Trouble veroorzaken. In Other Wordz, de Temple gaat open op de Darkest Hour of we steken de boel in de Fire.
Da's heel fijn, staan we tenminste niet met Shiverz buiten.Rebirth Events wrote:De entree zal 30 minuten eerder open gaan.. munten, lockers, food, toiletten, merchandise etc zullen dan beschikbaar zijn. De zaal gaat om 14.00 open, je hoeft dus niets te missen van de eerste minuten.Delt-A wrote:En gaat de rij pas lopen als de muziek start waardoor je het eerste kwartier mist, of kunnen we eerder naar binnen?Marks wrote:Vooral of er een intro DJ speelt? Ik neem aan dat bij start feest niet meteen MMA al begint
Ik zou je verwachtingen maar bijstellen, kan me niet voorstellen dat ze zo diep gaan graven in hun catalogusDelt-A wrote:
Da's heel fijn, staan we tenminste niet met Shiverz buiten.
Laatst een post gezien van Rebirth zelf over B-Kantjes. Dus ik hou de hoop hoog.Basshunterzz wrote:Ik zou je verwachtingen maar bijstellen, kan me niet voorstellen dat ze zo diep gaan graven in hun catalogusDelt-A wrote:
Da's heel fijn, staan we tenminste niet met Shiverz buiten.
Als het goed is gaan ze (nagenoeg) hun gehele discografie draaien. Dus ook de platen die zich in de krochten van Discogs bevinden!Hekzitter wrote:Laatst een post gezien van Rebirth zelf over B-Kantjes. Dus ik hou de hoop hoog.
Deze graagcorneelwr wrote:
Ik ga spontaan kwispelen bij het ideeMelvinFR wrote:Als het goed is gaan ze (nagenoeg) hun gehele discografie draaien. Dus ook de platen die zich in de krochten van Discogs bevinden!Hekzitter wrote:Laatst een post gezien van Rebirth zelf over B-Kantjes. Dus ik hou de hoop hoog.
MelvinFR wrote:Als het goed is gaan ze (nagenoeg) hun gehele discografie draaien. Dus ook de platen die zich in de krochten van Discogs bevinden!Hekzitter wrote:Laatst een post gezien van Rebirth zelf over B-Kantjes. Dus ik hou de hoop hoog.
Naar mijn herinnering hebben ze dat idd ergens gezeejd gehadUptempoSoldaat0411 wrote:MelvinFR wrote:Als het goed is gaan ze (nagenoeg) hun gehele discografie draaien. Dus ook de platen die zich in de krochten van Discogs bevinden!Hekzitter wrote:Laatst een post gezien van Rebirth zelf over B-Kantjes. Dus ik hou de hoop hoog.
da zal
Poah gaat eender deze dagen aan!Lip DJ wrote:
Ja dat had ik wel verwacht. Wel benieuwd of ze elk tijdsblok net zoveel ruimte geven op de timetable.Fantazoo wrote:Uit een Q&A van de week blijkt dat ze van tevoren nog een soort van timetable zullen aankondigen zodat men weet wanneer hun eigen specials zijn. Verder zal er echter nog altijd niks worden aangekondigd.
Dee block en s-te-pack zou me ook niks verbazenHekzitter wrote:Ja dat had ik wel verwacht. Wel benieuwd of ze elk tijdsblok net zoveel ruimte geven op de timetable.Fantazoo wrote:Uit een Q&A van de week blijkt dat ze van tevoren nog een soort van timetable zullen aankondigen zodat men weet wanneer hun eigen specials zijn. Verder zal er echter nog altijd niks worden aangekondigd.
Welke supportacts verwachten jullie er nog bij eigenlijk? Gok sowieso wel Isaac, D-Sturb, Coone en Wildstylez. Verder vind ik het echt heel lastig in te vullen aangezien ze eigenlijk helemaal niet zo bizar veel collabs gemaakt hebben (Althans niet meerdere collabs. Vaak gaat het dan om 1 plaatje wat ze samen gemaakt hebben).