Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2025 22:26 

Hardtraxx Veteran

fakert

klinkt niet als dbstf qua arrangement en sounds
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2025 22:57 

Hardtraxx Elite

Als jij dan even uitzoekt van wie die wel is, dan hoor ik graag van je
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2025 23:06 

Hardtraxx Veteran

soundcreatorsz

hij heeft dbstf er bij gezet als promotie ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 11:15 

Hardtraxxer

drift schreef:
Rebirth Events schreef:
basjuuh schreef:
Het valt mij wel op zo een maand voor dit fuifje dat het wel heel akelig stil is.. geen teasertje of kleine aanwijzingen ofzo?? Niemand een insider die stage loopt bij Rebirth ofzo ;)?

Wel erg verrassend!

Insider hier, wat wil je weten? :cool:

Timetable :P

Ben daar ook wel benieuwd naar. Vooral of er een intro DJ speelt? Ik neem aan dat bij start feest niet meteen MMA al begint :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 11:50 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Vooral of er een intro DJ speelt? Ik neem aan dat bij start feest niet meteen MMA al begint :cry:

En gaat de rij pas lopen als de muziek start waardoor je het eerste kwartier mist, of kunnen we eerder naar binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 12:04 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Marks schreef:
Vooral of er een intro DJ speelt? Ik neem aan dat bij start feest niet meteen MMA al begint :cry:

En gaat de rij pas lopen als de muziek start waardoor je het eerste kwartier mist, of kunnen we eerder naar binnen?

Volgens mij gaan de deuren een halfuur eerder (13.30 uur) open. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 20:21 

Organisator

Delt-A schreef:
Marks schreef:

De entree zal 30 minuten eerder open gaan.. munten, lockers, food, toiletten, merchandise etc zullen dan beschikbaar zijn. De zaal gaat om 14.00 open, je hoeft dus niets te missen van de eerste minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 20:32 

Hardtraxx Veteran

Rebirth Events schreef:
Delt-A schreef:
Marks schreef:

De entree zal 30 minuten eerder open gaan.. munten, lockers, food, toiletten, merchandise etc zullen dan beschikbaar zijn. De zaal gaat om 14.00 open, je hoeft dus niets te missen van de eerste minuten.

Bla bla, het is jullie geraden anders gaan wij Together uit Anger de Rebel uithangen aan de Gates Of Paradise en Trouble veroorzaken. In Other Wordz, de Temple gaat open op de Darkest Hour of we steken de boel in de Fire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 21:23 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Bla bla, het is jullie geraden anders gaan wij Together uit Anger de Rebel uithangen aan de Gates Of Paradise en Trouble veroorzaken. In Other Wordz, de Temple gaat open op de Darkest Hour of we steken de boel in de Fire.

Wat een Underground Tacticz. Maar Als jij dan Peace at Last hebt, wordt het wel een New Day To Remember.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 09:19 

Hardtraxx Veteran

Deuren half uur eerder open is wel echt heel chill! Hopelijk vanaf het begin aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 09:24 

Hardtraxx Veteran

Rebirth Events schreef:
Delt-A schreef:
Marks schreef:

Da's heel fijn, staan we tenminste niet met Shiverz buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 09:48 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

Ik zou je verwachtingen maar bijstellen, kan me niet voorstellen dat ze zo diep gaan graven in hun catalogus
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 11:04 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Delt-A schreef:

Ik zou je verwachtingen maar bijstellen, kan me niet voorstellen dat ze zo diep gaan graven in hun catalogus

Laatst een post gezien van Rebirth zelf over B-Kantjes. Dus ik hou de hoop hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 14:01 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Laatst een post gezien van Rebirth zelf over B-Kantjes. Dus ik hou de hoop hoog.

Als het goed is gaan ze (nagenoeg) hun gehele discografie draaien. Dus ook de platen die zich in de krochten van Discogs bevinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 14:57 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:

Deze graag :loving:

Deze mag ook wel voorbijkomen

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 17:16 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Hekzitter schreef:

Als het goed is gaan ze (nagenoeg) hun gehele discografie draaien. Dus ook de platen die zich in de krochten van Discogs bevinden!

Ik ga spontaan kwispelen bij het idee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 22:53 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Hekzitter schreef:

da zal
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 23:22 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
MelvinFR schreef:
Hekzitter schreef:

da zal

Naar mijn herinnering hebben ze dat idd ergens gezeejd gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 11:56 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 13:36 

Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:

Poah gaat eender deze dagen aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 20:20 

Hardtraxxer

Oew! Dat is lekker zeg... begint te kriebelen nu
Veel plaatjes waarbij de owja op komt. En dan is er nog een vracht aan niet gereleased spul zoals deze;

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 10:06 

Hardtraxx Veteran

Uit een Q&A van de week blijkt dat ze van tevoren nog een soort van timetable zullen aankondigen zodat men weet wanneer hun eigen specials zijn. Verder zal er echter nog altijd niks worden aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 14:06 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Uit een Q&A van de week blijkt dat ze van tevoren nog een soort van timetable zullen aankondigen zodat men weet wanneer hun eigen specials zijn. Verder zal er echter nog altijd niks worden aangekondigd.

Ja dat had ik wel verwacht. Wel benieuwd of ze elk tijdsblok net zoveel ruimte geven op de timetable.
Welke supportacts verwachten jullie er nog bij eigenlijk? Gok sowieso wel Isaac, D-Sturb, Coone en Wildstylez. Verder vind ik het echt heel lastig in te vullen aangezien ze eigenlijk helemaal niet zo bizar veel collabs gemaakt hebben (Althans niet meerdere collabs. Vaak gaat het dan om 1 plaatje wat ze samen gemaakt hebben).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 17:23 

Hardtraxxer

Denk dat Isaac de toko wel opent eerlijk gezegd.

Verder verwacht ik ook Sefa wel ergens op het eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 19:09 

Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Fantazoo schreef:

Ja dat had ik wel verwacht. Wel benieuwd of ze elk tijdsblok net zoveel ruimte geven op de timetable.
Welke supportacts verwachten jullie er nog bij eigenlijk? Gok sowieso wel Isaac, D-Sturb, Coone en Wildstylez. Verder vind ik het echt heel lastig in te vullen aangezien ze eigenlijk helemaal niet zo bizar veel collabs gemaakt hebben (Althans niet meerdere collabs. Vaak gaat het dan om 1 plaatje wat ze samen gemaakt hebben).

Dee block en s-te-pack zou me ook niks verbazen
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten