Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Chukkels wrote: GE-WEL-DIG!

Zie net dat mijn tentamenweek in de week na MoH valt. En natuurlijk zal het enige tentamen (of de enige twee) vast weer vallen op de maandag. Dat geluk heb ik altijd. >.<
gewoon meegaan ..
C
KSwoosh wrote:
Chris Two wrote:
Draidy wrote:Gaan er nog mensen vanuit eindhoven hiernaartoe?
:thumbup: en prokect volngsn mij
prokect? xd bedoel je project 141?
ja die bedoel ik...

Project 141 wrote:
STAN- wrote:Hahaha lekker bezig rob :P
haha maar hij heeft wel gelijk, onder voorbehoud dat ik mss tentamens heb ;)

edit: zijn facebook: Rob Janssen
Heeft er iemand ook zo'n dorst?.... En koppijn? Aaaagh

Volgens mij was het gezellig xd
Als ik zat ben, spreek ik altijd de waarheid... en ja, het was weer ouderwets gezellig (zo'n avondje van: in 10 minuten al 4 bier weg en dan op dat tempo doortanken)
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Chris Two wrote:en ja, het was weer ouderwets gezellig (zo'n avondje van: in 10 minuten al 4 bier weg en dan op dat tempo doortanken)
Nice, zo'n avondje wordt het voor mij waarschijnlijk ook ^^ Alleen ben ik dan veeeeeeeeeeeulste lam om nog maar te denken aan m'n computer als ik thuis ben >.<
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ruubiie wrote:

Zie net dat mijn tentamenweek in de week na MoH valt. En natuurlijk zal het enige tentamen (of de enige twee) vast weer vallen op de maandag. Dat geluk heb ik altijd. >.<
gewoon meegaan ..
Hij gaat ook mee, oprotten!
Mijn held in actie moet ik zien en desnoods bevoorraden :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
hardcoresjors wrote:
Ruubiie wrote:

gewoon meegaan ..
Hij gaat ook mee, oprotten!
Mijn held in actie moet ik zien en desnoods bevoorraden :thumbsup:
zit maar niet over z'n voorraadje in hoor xd
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
nee dat deed ik ook niet, daarom ook desnoods :lol:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017

Die van mij vallen op dinsdag. Best te doen dus. Met Thrillogy ook gewoon half hersendood en met een dip mn tentamen Strategie behaald :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
dus gewoon weer hard van de kaart gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!!!!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Ruubiie wrote:dus gewoon weer hard van de kaart gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!!!!
:yay:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ik ga maar eens op zoek naar neven of nichten ofso die meewillen. Als mijn ouders ze een beetje kennen vinden ze het meestal wel goed als ik ga, weten ze dat ik in goede handen ben :D
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Draidy wrote:Ik ga maar eens op zoek naar neven of nichten ofso die meewillen. Als mijn ouders ze een beetje kennen vinden ze het meestal wel goed als ik ga, weten ze dat ik in goede handen ben :D
Je kan ook met mij gaan weten ze al helemaal zeker dat je in goede handen bent. :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
mrazura wrote:
Draidy wrote:Ik ga maar eens op zoek naar neven of nichten ofso die meewillen. Als mijn ouders ze een beetje kennen vinden ze het meestal wel goed als ik ga, weten ze dat ik in goede handen ben :D
Je kan ook met mij gaan weten ze al helemaal zeker dat je in goede handen bent. :)
Ik zou mijn goudvis niet eens aan jou vertrouwen xd
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
mrazura wrote:
Ik vind het allemaal prima hoor :P
Maar mijn ouders niet.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Steffnov wrote:
mrazura wrote:
Ik zou mijn goudvis niet eens aan jou vertrouwen xd
Hoezo dat nou weer xd Ik nam ook altijd me kleine neefie mee xd geniaal die jongen lekker hakken en ik genieten van hem zien genieten :loving:

En mijn goudvis is facking 7 jaar geworden weet je oud dat is voor zon beest :clap:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Weet ik 't :P heb je nooit ontmoet, dus zou het ook niet weten xd zie het vanzelf wel ;)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hier ook ticket van binnen :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Gaat hem trouwens niet worden mrazura. Jij woont aan de andere kant van den bosch
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Project 141 wrote:
Draidy wrote:Gaat hem trouwens niet worden mrazura. Jij woont aan de andere kant van den bosch
Als mijn tentamens vroeg vallen en ik dus kan gaan, kan je sowieso met mij mee ;) Woon ook in Eindhoven, en blijf nuchter, wil desnoods je ouders nog wel meeten om ze te overtuigen ;)
Dat zou vet zijn zeg. Hopen dat je tentamens vroeg vallen dan maar :D
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Draidy wrote:Gaat hem trouwens niet worden mrazura. Jij woont aan de andere kant van den bosch
Ik woon aan de andere kant van Nederland haha. Maar dat weekend ben ik waarschijnlijk in Schijndel :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
mrazura wrote:
Ik woon aan de andere kant van Nederland haha. Maar dat weekend ben ik waarschijnlijk in Schijndel :P
Ik in Maaskantje! :cool:
T
mrazura wrote:
Ooh echt? Bij wie ben je dan?
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
wesskeej wrote:
mrazura wrote:
Ooh echt? Bij wie ben je dan?
We hadden toch wat afgesproken met luuk kerel :lol:
T
Ik lig je ook maar te kutten maat :P
G
SCHIJNDEL!!!!!!!!!!!!!
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
mrazura wrote:
Dan gaat het nog druk worden in schijndel :D

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago