wrote:Javi boss gaat gewoon naar de newbread denk ikEn nogmaals, bijv corefreak, er is nog helemaal geen zaalindeling bekend he
wrote:newbread
wrote:Javi boss gaat gewoon naar de newbread denk ikEn nogmaals, bijv corefreak, er is nog helemaal geen zaalindeling bekend he
wrote:newbread
wrote:wrote:Javi boss gaat gewoon naar de newbread denk ikEn nogmaals, bijv corefreak, er is nog helemaal geen zaalindeling bekend he
wrote:newbread![]()
Ik kan niks beloven, maar heel misschien kan ik iets regelen.. Kleine kans, dat wel, dus ga er maar niet van uit.. Anders misschien bij Wessel? Is wel ietsjes verder weg maar ach..wrote:Bij wie hebben we de pre and after dan? Voor meerdere mensen hier een thuiswedstrijd merk ik al.
wat versta jij onder een pre/after dan?wrote:Stan heb ik nog op MSN, that's itgewoon een HT pre en after toch
Gewoon gezamenlijk liedjes zingen, zakdoekje leggen enzeuw.wrote:wat versta jij onder een pre/after dan?wrote:Stan heb ik nog op MSN, that's itgewoon een HT pre en after toch
Inzuip en naborrelenwrote:wat versta jij onder een pre/after dan?wrote:Stan heb ik nog op MSN, that's itgewoon een HT pre en after toch
bijpakken tot we er bij neer vallen offcourse!wrote:wat versta jij onder een pre/after dan?wrote:Stan heb ik nog op MSN, that's itgewoon een HT pre en after toch
Pre zal ik niet bij zijn, maar misg dat ik bij de after nog ff al m'n tikkels opmaak!wrote:bijpakken tot we er bij neer vallen offcourse!wrote:wat versta jij onder een pre/after dan?wrote:Stan heb ik nog op MSN, that's itgewoon een HT pre en after toch
pilsje pakken van te voren, wat inkomen met dvd'tje of cd'tje en dan daarna wat afteren met drankje en hapjewrote:wat versta jij onder een pre/after dan?wrote:Stan heb ik nog op MSN, that's itgewoon een HT pre en after toch
maar niet minder gezelligwrote:Precies. De after uit het sprookjesboek van moeders.
Die in real life lopen misschien net iets anders
Oh, de pillen opmaken doe ik ook echt niet, blijf er zelf wel vanafwrote:Ik vind het altijd wel leuk ja, hoewel ik absoluut niet ben van het doorhalen met drugs enzo. Dat laat ik liever aan andere mensen over, waar ik op mijn beurt dan weer vreselijk om kan lachen/genieten
wrote:Gaan er nog mensen vanuit eindhoven hiernaartoe?
Nuchter is ook grappig, dan kan je genieten van alle andere wausse bekkieswrote:Oh, de pillen opmaken doe ik ook echt niet, blijf er zelf wel vanafwrote:Ik vind het altijd wel leuk ja, hoewel ik absoluut niet ben van het doorhalen met drugs enzo. Dat laat ik liever aan andere mensen over, waar ik op mijn beurt dan weer vreselijk om kan lachen/genietenMaar daarom niet minder gezellig.
prokect?wrote:wrote:Gaan er nog mensen vanuit eindhoven hiernaartoe?en prokect volngsn mij
Hahaha lekker bezig robwrote:wrote:Gaan er nog mensen vanuit eindhoven hiernaartoe?en prokect volngsn mij