Die komt altijd wat later.
En aftermovie...tja, standaard dingetje.
En aftermovie...tja, standaard dingetje.
Dat deed het ook!wrote:Zo hee, je zou bijna de indruk krijgen dat het keihard knalde op de main!
Mooi gezegd.. Die indruk krijg ik ook, maar waar wij stonden was het een verrekt dooie boel tijdens deze mannen. En we stonden zelfs ver van voren.wrote:Zo hee, je zou bijna de indruk krijgen dat het keihard knalde op de main!
Ja als er een camera in de buurt waswrote:Dat deed het ook!wrote:Zo hee, je zou bijna de indruk krijgen dat het keihard knalde op de main!
dat deden de tette van DaY-már anders wel xDwrote:Zo hee, je zou bijna de indruk krijgen dat het keihard knalde op de main!
MD & NS zijn we zeker goed los gegaan met Pinda, Kasper, jij en iK!wrote:MD & NS was echt wel vet hoor![]()
NS is knettergek man, ik kan wel uren naar die vent kijken hoe hij achter z'n tafel staat, tering man, wat is hij gestoord!
Dat zei je nog tegen me inderdaad! Geniaal man!wrote:MD & NS was echt wel vet hoor![]()
NS is knettergek man, ik kan wel uren naar die vent kijken hoe hij achter z'n tafel staat, tering man, wat is hij gestoord!
En Ruben erbijwrote:MD & NS zijn we zeker goed los gegaan met Pinda, Kasper, jij en iK!wrote:MD & NS was echt wel vet hoor![]()
klopt ja!wrote:Dat zei je nog tegen me inderdaad! Geniaal man!wrote:MD & NS was echt wel vet hoor![]()