Pfff
Dommelen.!
Dommelen.!
woensel KUT!!!!!wrote:Dan gaat het nog druk worden in schijndelwrote:
Ik woon aan de andere kant van Nederland haha. Maar dat weekend ben ik waarschijnlijk in Schijndel
Klopt Brabantse-gezelligheid ftwwrote:Dan gaat het nog druk worden in schijndelwrote:
Ik woon aan de andere kant van Nederland haha. Maar dat weekend ben ik waarschijnlijk in Schijndel
Ja zeker!wrote:haha maaskantje, schijndel. Ook nog gestelnaren aanwezig op dit forum?
Niet gezienwrote:wrote: En project 141 komt waar ookalweer vandaan?
Ook niet ver weg.wrote:Mijn wijk heet ook geen Woensel, maar is officieel alleen onderdeel van Woensel
ik woon in Maren-Kessel dat is ook niet zo ver wegwrote:Beter kijken steven!
Volgens mij ben ik degene die hier het dichtste bij woont?
Nou komen we via jou naar dit feestjewrote:Beter kijken steven!
Rosmalen ftwwrote:ik woon in Maren-Kessel dat is ook niet zo ver wegwrote:Beter kijken steven!
kwartiertje met de auto
uurtje fietsen
ik kom er ook weleens heb daar kennissen/vrienden wonenwrote:Rosmalen ftwwrote:ik woon in Maren-Kessel dat is ook niet zo ver wegwrote:Beter kijken steven!
kwartiertje met de auto
uurtje fietsen
Debbie ofzo? ken ik een beetje zie ik af en toewrote:Ooh, wie dan? Misschien ken ik ze wel
check je inboxwrote:Pff, komt me op een manier bekend voor.. Geen links naar facebook accounts ofzo/foto's? PM Die maar, voor de privacy haha
Meteen locatie voor after, hoe is je achtertuin?wrote:Volgens mij ben ik degene die hier het dichtste bij woont?
Niet heel groot, wel met zwembadwrote:Meteen locatie voor after, hoe is je achtertuin?wrote:Volgens mij ben ik degene die hier het dichtste bij woont?
Zwembad word hem niet, dan verzuip ikwrote:Niet heel groot, wel met zwembadwrote:Meteen locatie voor after, hoe is je achtertuin?wrote:Volgens mij ben ik degene die hier het dichtste bij woont?Geluidssysteem kan er op dit moment nog mee door, gaat binnekort als het goed is vervangen worden
Maar de kans op een after bij mij is wel heeeeel klein
Stan woont op Venus, werkt dat ook?wrote:jongeuh sjors.. wij gingen toch naar mars of jupiter.. fuck die afterparty..