Veel plezier, jongelui. Pas op met overdoseringen enzo 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Overdosering rauwe beats? Nee, komt wel goed 
Over 2 uurtjes de trein richting R'Dam.
Dit wordt zo gruwelijkkkkkk
Dit wordt zo gruwelijkkkkkk
ik ook, maar maarten, geniet van me kaartje 
Veel plezier iedereen
Veel plezier iedereen
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
iedereen die gaan, veel plezier
was er graag bij geweest!
was er graag bij geweest!
Veel plezier mannen.Digital Punk Make sure you be early tonight! I'll THINK I Will open with machine master!
Als die al opent met die plaat weet je al genoeg.wrote:Veel plezier mannen.Digital Punk Make sure you be early tonight! I'll THINK I Will open with machine master!
Over 3 uurtjes richting de bus 
Last edited by Rampestamper on , edited 2 times in total.
En hij deelt t-shirts uitwrote:Veel plezier mannen.Digital Punk Make sure you be early tonight! I'll THINK I Will open with machine master!
OMFGwrote:Veel plezier mannen.Digital Punk Make sure you be early tonight! I'll THINK I Will open with machine master!
Zometeen gaan we door, veel plezier iedereen tot vanavond 
Ik heb mn t-shirt al binnenwrote:En hij deelt t-shirts uitwrote:Veel plezier mannen.Digital Punk Make sure you be early tonight! I'll THINK I Will open with machine master!
Ik heb dr zin in
Ik mis alleen wel waarschijnlijk The Machine
Ik mis alleen wel waarschijnlijk The Machine
wrote:Over 2 uurtjes richting de bus
heeft er iemand een kaartje over voor 5 euro? 
Wat voor een kaartje wil je hebben?wrote:heeft er iemand een kaartje over voor 5 euro?
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Have Fun vanavond boys!
Dat!wrote:Have Fun vanavond boys!
Voor de mensen die dit gaan missen:
Ooit jongens, ooit, zullen jullie ook een dag in jullie leven krijgen dat jullie dit geluk krijgen!
Ooit jongens, ooit, zullen jullie ook een dag in jullie leven krijgen dat jullie dit geluk krijgen!
Bedankt.wrote:Voor de mensen die dit gaan missen:
S
Loudness is ook ook niet ieder jaar. EENS in de 2 jaar ofzo.wrote:Bedankt.wrote:Voor de mensen die dit gaan missen:
Ooit jongens, ooit, zullen jullie ook een dag in jullie leven krijgen dat jullie dit geluk krijgen!Ik weet wel al welke dag... 12-02-2011!
Ik heb wel over Hard Bass he.wrote:Loudness is ook ook niet ieder jaar. EENS in de 2 jaar ofzo.wrote:Bedankt.wrote:Voor de mensen die dit gaan missen:
Ooit jongens, ooit, zullen jullie ook een dag in jullie leven krijgen dat jullie dit geluk krijgen!Ik weet wel al welke dag... 12-02-2011!
Heel veel plezier iedereen en laat ze maar even zien hoe het moet!
Hopelijk is de meeting gezellig!
Hopelijk is de meeting gezellig!
Volgens mij werd het toen onder het mom van 'eenmalig' gegeven in 2008. Ik denk nu weer omdat de raw-hardstyle toch aardig in opkomst is gekomen en dat misschien wel nog steeds is..wrote:Loudness is ook ook niet ieder jaar. EENS in de 2 jaar ofzo.wrote:Bedankt.wrote:Voor de mensen die dit gaan missen:
Who was there
Nobody has said they're going yet.