Nee, hij heeft in het verleden keer stuk of 100 laten drukken. En sinds toen verkocht, en weg gegeven, zoals nu bijv. bij The Magic Show.wrote:Geen idee, tot nu toe is het 3 man die het shirt hebben geloof ik (magicshow prijsvraag)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Doe maar bij de Free Record Shop daar op die soort binnenplaats waar de burger king zatwrote:En waar spreken we af op Perron 1? Voor de Free Record Shop om zeg maar 10 over 7?
Iedereen veel plezier vanavond he! 
Woei, ik ga met de auto
Iemand aangeboden om bob te spelen dus maar halfuurtje reistijd, en terugweg is dan helemaal ideaal!
Jaloerswrote:Woei, ik ga met de autoIemand aangeboden om bob te spelen dus maar halfuurtje reistijd, en terugweg is dan helemaal ideaal!
Hier dik 3 uur met OV, en voor terug weg ook nog uur wachten ook nog
Wij vertrekke met de bus rond 8u
Heb der al ontiegelijk veeeeel zin in!!!
Heb der al ontiegelijk veeeeel zin in!!!
Waarom moeten er áltijd spoorwerkzaamheden enz. zijn als wij terugkomen van 'n feest.
Check die terugweg, tering wat een hel:

Check die terugweg, tering wat een hel:

tering gek!
blij dat ik er 15km vandaan woon!
Grapje zeker? We moeten met de bus?! What the heck??! Iemand een slaapplekkie over in de buurt van Rotterdam?
EDIT: Hoe kijk jij nou? Ik zie dat het gewoon moet lukken. Trein van Rotterdam richting Amsterdam Centraal, niet naar Utrecht, uitstappen op Schiphol en dan de trein richting Groningen/Leeuwarden. Dan kun je gewoon met de trein.
EDIT: Hoe kijk jij nou? Ik zie dat het gewoon moet lukken. Trein van Rotterdam richting Amsterdam Centraal, niet naar Utrecht, uitstappen op Schiphol en dan de trein richting Groningen/Leeuwarden. Dan kun je gewoon met de trein.
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
Ja baal ook echt vreselijk, denk dat ik het feest zelfs mooier zou vinden als ik dichterbij zou wonen, kan hier echt tegen op zienwrote:tering gek!![]()
Als je naar zwolle moet hoeft dat niet persé, kijk even op 9292ov.nlwrote:Grapje zeker? We moeten met de bus?! What the heck??! Iemand een slaapplekkie over in de buurt van Rotterdam?
van adres factory: maashaven z z 1, rotterdam naar treinstation zwolle.
Ik ga dan maar eens kijken of er vanaf Antwerpen geen werkzaamheden zijn.. Vind 1 uur en 55 min al lang genoeg wachten op de vroegste trein terug. 
nog ff
ben nu nog zo brak als wat, dus de zin is ver te zoeken
7 uur vertrekken vanuit maastricht
, gelukkig met een grote groep 
ben nu nog zo brak als wat, dus de zin is ver te zoeken
7 uur vertrekken vanuit maastricht
Vanavond!!!!!!!!!!!
Eerst pre-party in me auto
(me vader moet maar even partyplugs indoen)
wrote:tering gek!![]()
Ik rijd misschien ook wel mee in die trein naar schiphol dan 
Yes er is een auto geregeld en iemand die ons 's ochtends wil komen ophalen....zoooo relaxt 
20 euro als je 2 man 20 km onder Nijmegen wil afzetten, of Nijmegen zelfwrote:Yes er is een auto geregeld en iemand die ons 's ochtends wil komen ophalen....zoooo relaxt
20 euro voor station zwollewrote:20 euro als je 2 man 20 km onder Nijmegen wil afzetten, of Nijmegen zelfwrote:Yes er is een auto geregeld en iemand die ons 's ochtends wil komen ophalen....zoooo relaxt
Woon idd wel in Nijmegen, maar de hele vriendengroep verzamelt vanaf Haarlem waar ook de after is..helaaswrote:20 euro als je 2 man 20 km onder Nijmegen wil afzetten, of Nijmegen zelfwrote:Yes er is een auto geregeld en iemand die ons 's ochtends wil komen ophalen....zoooo relaxt
Ah jammerwrote:Woon idd wel in Nijmegen, maar de hele vriendengroep verzamelt vanaf Haarlem waar ook de after is..helaaswrote:20 euro als je 2 man 20 km onder Nijmegen wil afzetten, of Nijmegen zelfwrote:Yes er is een auto geregeld en iemand die ons 's ochtends wil komen ophalen....zoooo relaxt
After?! Waar?wrote:Woon idd wel in Nijmegen, maar de hele vriendengroep verzamelt vanaf Haarlem waar ook de after is..helaaswrote:20 euro als je 2 man 20 km onder Nijmegen wil afzetten, of Nijmegen zelfwrote:Yes er is een auto geregeld en iemand die ons 's ochtends wil komen ophalen....zoooo relaxt
Who was there
Nobody has said they're going yet.