We willwrote:Heel veel plezier iedereen en laat ze maar even zien hoe het moet!
Hopelijk is de meeting gezellig!
Jongens, hier kijk ik zoveel naar uit! Tot zo, dit wordt allerjezus hard
We willwrote:Heel veel plezier iedereen en laat ze maar even zien hoe het moet!
Hopelijk is de meeting gezellig!
Daar is mijn verwachtingen voldaan. Voor Loudness heb ik eerlijk gezegd een lagere verwachting en eigenlijk voel ik hier weinig bij. Misschien dat dat nog moet komen maar ik laat het lekker allemaal op me afkomen!wrote:Ik zie al 2 maanden non stop hoge verwachtingen. Denk even aan hoe funest dat blijkbaar was voor sommige Fusion gangers...
Ik heb het ook niet over jou specifiek, maar ik hoorde mensen klagen terwijl het feest eigenlijk prima in elkaar zat. Maar goed, wie ben ikwrote:Daar is mijn verwachtingen voldaan. Voor Loudness heb ik eerlijk gezegd een lagere verwachting en eigenlijk voel ik hier weinig bij. Misschien dat dat nog moet komen maar ik laat het lekker allemaal op me afkomen!wrote:Ik zie al 2 maanden non stop hoge verwachtingen. Denk even aan hoe funest dat blijkbaar was voor sommige Fusion gangers...
Jij bent Khadber!wrote:Ik heb het ook niet over jou specifiek, maar ik hoorde mensen klagen terwijl het feest eigenlijk prima in elkaar zat. Maar goed, wie ben ikwrote:Daar is mijn verwachtingen voldaan. Voor Loudness heb ik eerlijk gezegd een lagere verwachting en eigenlijk voel ik hier weinig bij. Misschien dat dat nog moet komen maar ik laat het lekker allemaal op me afkomen!wrote:Ik zie al 2 maanden non stop hoge verwachtingen. Denk even aan hoe funest dat blijkbaar was voor sommige Fusion gangers...
.
Weet wat je bedoelt met B-Front z'n opbouw. Maar stiekem hoop ik dat die z'n opbouw vanavond thuislaat en ons niet 1000000 Stars en dergelijke laat horen.wrote:Ik vond B-Front en Titan gewoon precies zoals verwacht. Solo maakt de opbouw van B-Front zijn act zo sterk. Hij pakt je gewoon op op een rustig niveau, neemt je mee omhoog en daarna gaat hij gewoon vreselijk hard. Die hele setopbouw maakt zijn act gewoon uniek en breed en daarmee verveelt die ook gewoon niet.
Maar goed, als je dus Titan ernaast hebt staan kun je weinig opbouwen en een uur alleen maar B-Front platen is me wat te veel van het goeie!
Ik denk dat Frontliner daar wel voor in is.. We zien het wel, ik laat me in ieder geval verrassen!wrote:Weet wat je bedoelt met B-Front z'n opbouw. Maar stiekem hoop ik dat die z'n opbouw vanavond thuislaat en ons niet 1000000 Stars en dergelijke laat horen.wrote:Ik vond B-Front en Titan gewoon precies zoals verwacht. Solo maakt de opbouw van B-Front zijn act zo sterk. Hij pakt je gewoon op op een rustig niveau, neemt je mee omhoog en daarna gaat hij gewoon vreselijk hard. Die hele setopbouw maakt zijn act gewoon uniek en breed en daarmee verveelt die ook gewoon niet.
Maar goed, als je dus Titan ernaast hebt staan kun je weinig opbouwen en een uur alleen maar B-Front platen is me wat te veel van het goeie!
Ja he vooral Chris One draaide goed..wrote:Mooie tijd om weer thuis te zijnUitgebreid verslag komt morgen.
Het was leuk, maar niet het feest van het jaar uiteindelijk. Waren een paar vrij storende minpunten die ik vooraf niet had verwacht. De sfeer was echter geweldig en er werd echt uitstekend gedraaid, door iedereen (zelfs door Avio). Alleen niemand stak er echt met kop en schouders bovenuit
Nu lekker slapen en de komende 3 dagen mank lopen
Jammer genoeg wel, maar ik had het niet echt nodig afgelopen nacht..wrote:Geen eten? Dat is wel schandalig eigenlijk
!
Waren totaal geen problemen,wrote:En kwam je nog makkelijk binnen?
Oh oke mooi! Dan had ik ook net zo goed kunnen gaan.wrote:Waren totaal geen problemen,wrote:En kwam je nog makkelijk binnen?had ook verder niemand gezien die ze ID moest laten zien, dus ging wel erg makkelijk gelukkig