ik was er nietwrote:In de war... het zal dan robertt wel geweest zijn xDOwja? Ben je mij tegengekomen? Was het maar zoIk was niet aanwazig hoor.
Dit was mijn beste indoor van 2010! in nl dan xD
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nee alleen lijken er mij te weinig echte RAW dj's te zijn om het vaak te geven en om de lineup divers te houden. Denk dat als je dit feest binnen een half jaar opnieuw geeft dat je eigenlijk een beetje een rerun krijgt van deze avond, veel dezelfde dj's, dezelfde tracks, enzovoort. Niet dat ik dat erg vind, maar denk wel dat het niet uniek kan blijven als het eens om het half jaar is. Tenzij de stroming echt enorm gaat groeien. Er zijn uiteraard wel nog een paar andere namen zoals Ran-D, Thera, Catatonic Overload, Titan, Zany of Donkey Rollers wat binnen het concept passen, maar veel ruimer zie ik het niet echt worden. Dit feest kun je praktisch niet geven zonder B-Front en Crypsis op de line-up bvwrote:Van Tita (nogal betrouwbare bron haha). Niet bevestigd maar wel aanneembaar dat Loudness weer snel terug gaat keren.
Is in verschillende opzichten een concept dat mateloos populair kan worden, dus lijkt me ook wel logisch dat ze dit snel nog een keer organiseren. Mij hoor je niet klagen
volgende line up
Geck-o
Thera
Donkey rollers
Zany
Ran-d & A2
Solutio & the I's
b-front vs titan
crypsis vs chain reaction
Geck-o
Thera
Donkey rollers
Zany
Ran-d & A2
Solutio & the I's
b-front vs titan
crypsis vs chain reaction
Er zijn wel genoeg verschillende dj's om de avonden op te vullen maar niet om zo'n top lineup van bekenden als nu te hebben idd. Als dit feest 1x per jaar komt ben ik er zeker iedere keer weer bij. Maar ik heb het gevoel alsof er in de zomer weer een editie van komt.wrote:Nee alleen lijken er mij te weinig echte RAW dj's te zijn om het vaak te geven en om de lineup divers te houden. Denk dat als je dit feest binnen een half jaar opnieuw geeft dat je eigenlijk een beetje een rerun krijgt van deze avond, veel dezelfde dj's, dezelfde tracks, enzovoort. Niet dat ik dat erg vind, maar denk wel dat het niet uniek kan blijven als het eens om het half jaar is. Tenzij de stroming echt enorm gaat groeien. Er zijn uiteraard wel nog een paar andere namen zoals Ran-D, Thera, Catatonic Overload, Titan, Zany of Donkey Rollers wat binnen het concept passen, maar veel ruimer zie ik het niet echt worden. Dit feest kun je praktisch niet geven zonder B-Front en Crypsis op de line-up bvwrote:Van Tita (nogal betrouwbare bron haha). Niet bevestigd maar wel aanneembaar dat Loudness weer snel terug gaat keren.
Is in verschillende opzichten een concept dat mateloos populair kan worden, dus lijkt me ook wel logisch dat ze dit snel nog een keer organiseren. Mij hoor je niet klagenAnyway, hoop het wel dat het er binnen een half jaar weer is, en dan op het gelijkvloers met 2500m!
Ik vind eerlijk gezegd artiesten als Ran-D, Zatox, Frontliner niet passen.
Maar zijn uiteraard wel goed om een avond mee op te bouwen
Vind ik ook, het is alleen onmogelijk om een line-up te maken uit alleen raw. En al deden ze dat wel, dan was het iedere editie dezelfde line-up.wrote:Ik vind eerlijk gezegd artiesten als Ran-D, Zatox, Frontliner niet passen.
Ik juist wel! Een klein beetje afwisseling vond ik heerlijk. Frontliner draaide voor mij de 1-na-beste set.wrote:Ik vind eerlijk gezegd artiesten als Ran-D, Zatox, Frontliner niet passen.
En wat Zatox deed was belachelijk, bijna exact hetzelfde als bij qlimax, maar toch vond ik ook dat een leuk setje.
Ran-D zou nog vetter worden en die past ZEKER wel in de line-up.
Tracks als Snatchz City, Dead of the Night, Feel my Fire, Under Attack, Crossroads, Struggle for Existence, In for the Kill enzovoort kun je sowieso wel verwachten.
Dit vind ik absoluut niet buiten het concept vallen. Dan vind ik eigenlijk als jij zegt dat Zatox en Frontliner niet pasten, dat je dan ook moet zeggen dat AVIO niet paste, aangezien die ook nog rustigere tracks draaiden.
Helemaal geen problemen mee btw
Namen die geschikt zouden zijn voor een volgende line-up:
Chain Reaction
Ran-D
Tatanka
The Beholder
Alpha Twins
Titan
Zany / Donkey Rollers
Dailucia
Sasha F
Chain Reaction
Ran-D
Tatanka
The Beholder
Alpha Twins
Titan
Zany / Donkey Rollers
Dailucia
Sasha F
Speculeren over de line up is wel leuk maar laten we op zijn minst maar hopen dat het überhaupt nog een nieuwe editie gaat plaats vinden in 2011. 
De livesets van deze Loudness zouden in de week voor de volgende Loudness komen. Lijkt me dus dat er vrij binnenkort toch een nieuwe editie komt. Denk dat het een soort van raw-tegenhanger van Euphoria wordtwrote:Speculeren over de line up is wel leuk maar laten we op zijn minst maar hopen dat het überhaupt nog een nieuwe editie gaat plaats vinden in 2011.
wrote:De livesets van deze Loudness zouden in de week voor de volgende Loudness komen. Lijkt me dus dat er vrij binnenkort toch een nieuwe editie komt. Denk dat het een soort van raw-tegenhanger van Euphoria wordt
Dikke shiiitwrote:wrote:De livesets van deze Loudness zouden in de week voor de volgende Loudness komen. Lijkt me dus dat er vrij binnenkort toch een nieuwe editie komt. Denk dat het een soort van raw-tegenhanger van Euphoria wordt
Dailucia???? WTFwrote:Namen die geschikt zouden zijn voor een volgende line-up:
Chain Reaction
Ran-D
Tatanka
The Beholder
Alpha Twins
Titan
Zany / Donkey Rollers
Dailucia
Sasha F
Dailucia gaat niet draaien, zij gaat schaars gekleed dansen op de stage!wrote:Dailucia???? WTFwrote:Namen die geschikt zouden zijn voor een volgende line-up:
Chain Reaction
Ran-D
Tatanka
The Beholder
Alpha Twins
Titan
Zany / Donkey Rollers
Dailucia
Sasha F![]()
![]()
Haha, dat zou nog leuker zijn! Ik had haar d'r eigenlijk bij gezet vanwege haar laatste track "The Future". Hopelijk blijft ze zo producen!wrote:Dailucia gaat niet draaien, zij gaat schaars gekleed dansen op de stage!wrote:Dailucia???? WTFwrote:Namen die geschikt zouden zijn voor een volgende line-up:
Chain Reaction
Ran-D
Tatanka
The Beholder
Alpha Twins
Titan
Zany / Donkey Rollers
Dailucia
Sasha F![]()
![]()
Eh Ruthless produced toch voor haar?
U
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2010
last seen Nov 2013
vorwerkwrote:Eh Ruthless produced toch voor haar?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dailucia draait keihard hoor, 1 keer mogen meemaken maar die beukte me toch een setteke aan elkaar :O
Ik zou sterven van geluk bij:
Degos & Re-done
Solutio & The I's
Mean Machine
Donkey Rollers
Chain Reaction
Titan
Ran-D
The R3bels
Lekker van alles wat
Degos & Re-done
Solutio & The I's