Ik gok dat The Machine er wel staat, hij zei nog iets over een belangrijke NL boeking waar hij niks over mocht zeggen. Tita's postje hierboven spreekt het iig niet tegen. Hoop iig van wel, zou een hele mooie toevoeging zijnwrote:wrote:
Als je van rauwere hardstyle houd moet je hier gewoon bij zijnzieke line up, ook aandacht aan een paar opkomende artiesten die echt snoekelhard zijn volgens mij
Misschien dat b2s m'n mail toch gelezen heeft maar gewoon geen antwoord heeft gegeven![]()
Had een mail met complimentjes (even slijmen) en daarna aanbeveling voor DJ's: Solutio & The I's, Sasha F, The Machine, Degos & Re-done, Catatonic Overload. Natuurlijk verpakt in een mooi verhaal en m'n redenen wat onderbouwd.
Kan niet wachten tot die line-up er nou eens is
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Een lineup met alleen B-Front zou ik al vet vinden, dit wordt sowieso wel ragge. Raw 
Haha, nouja heb ook niet echt het geldwrote:wrote:Is hier al een lineup van bekend? dit moet ik echt niet missen, al gaan me maten niet dan ga ik wel alleen
haha dan wel
en fusion durf je niet alleen xD
heb t nie over geld:Pwrote:Haha, nouja heb ook niet echt het geldwrote:wrote:Is hier al een lineup van bekend? dit moet ik echt niet missen, al gaan me maten niet dan ga ik wel alleen
haha dan wel
en fusion durf je niet alleen xDJullie gaan maar gewoon ook hier heen
waarom zou je hier wel alleen naar toe gaan en niet naar fusion xD
dat is mijn vraag
Als dat zo is, heb ik al een must-seen act die avond ingeplantwrote:Ik gok dat The Machine er wel staat, hij zei nog iets over een belangrijke NL boeking waar hij niks over mocht zeggen. Tita's postje hierboven spreekt het iig niet tegen. Hoop iig van wel, zou een hele mooie toevoeging zijn
Fusion (Q) zit er financieel niet in.. Maar hier hoop ik toch wel bij te zijn!!
Zou te dik zijn als die er stond.wrote:Ik gok dat The Machine er wel staat, hij zei nog iets over een belangrijke NL boeking waar hij niks over mocht zeggen. Tita's postje hierboven spreekt het iig niet tegen. Hoop iig van wel, zou een hele mooie toevoeging zijnwrote:wrote:
Als je van rauwere hardstyle houd moet je hier gewoon bij zijnzieke line up, ook aandacht aan een paar opkomende artiesten die echt snoekelhard zijn volgens mij
Misschien dat b2s m'n mail toch gelezen heeft maar gewoon geen antwoord heeft gegeven![]()
Had een mail met complimentjes (even slijmen) en daarna aanbeveling voor DJ's: Solutio & The I's, Sasha F, The Machine, Degos & Re-done, Catatonic Overload. Natuurlijk verpakt in een mooi verhaal en m'n redenen wat onderbouwd.
Ik wil je je vreugde niet ontnemen, maar ik denk niet dat B2S iemand zou toevoegen aan de line-up door een mailtje van een fan.wrote:wrote:
Vast niet, maar het kan ze wel aan het denken zetten, of ze net over de streep halen bij twijfelwrote:Ik wil je je vreugde niet ontnemen, maar ik denk niet dat B2S iemand zou toevoegen aan de line-up door een mailtje van een fan.
Alle beetjes helpen en niet geschoten is altijd mis
Ik kan je al vertellen dat dat het dus niet is, want de line-up staat al vast voordat er ook maar iets aan informatie naar buiten is gebracht.wrote:Vast niet, maar het kan ze wel aan het denken zetten, of ze net over de streep halen bij twijfelwrote:Ik wil je je vreugde niet ontnemen, maar ik denk niet dat B2S iemand zou toevoegen aan de line-up door een mailtje van een fan.
Alle beetjes helpen en niet geschoten is altijd mis
Al zou het niet uitmaken voor Loudness, misschien nemen ze die info wel mee voor hun volgende lineups. Als er bijv. veel vraag is naar CO2 of Degos & Re-done, worden ze mss een keertje op een 2e stage op Euphoria gezet ofzo 
Aangezien Qountdown het waarschijnlijk toch niet voor mij gaat worden dit jaar (leuker om die avond met vrienden gewoon hier in de buurt te gaan stappen), denk ik dat deze maar eens in mijn agenda moet, wat kosten de feesten in de Maassilo en de bonnen gewoonlijk? Dan kan ik me hier al een beetje op gaan voorzien 
Informatie geplukt uit boekje wat je bij Qdance present Fusion kreeg.
Line up:
- B-front
- ZATOX
- The Machine (lt)
- Chris One (se)
- Digital Punk
- AVIO
- Crypsis
- Frontliner
MC Da Syndrome
Wat een line up
behalve dat van Frontliner erbij.
Line up:
- B-front
- ZATOX
- The Machine (lt)
- Chris One (se)
- Digital Punk
- AVIO
- Crypsis
- Frontliner
MC Da Syndrome
Wat een line up
werd tijdwrote:Informatie geplukt uit boekje wat je bij Qdance present Fusion kreeg.
Line up:
- B-front
- ZATOX
- The Machine (lt)
- Chris One (se)
- Digital Punk
- AVIO
- Crypsis
- Frontliner
MC Da Syndrome
Wat een line upbehalve dat van Frontliner erbij.
Is dit de complete line-up?
Hier ga ik geen 2 uur voor rijden!
Die line up is goed, maar ik had meer namen verwacht (meerdere (2) zalen). Beetje raar dat frontliner er staat trouwens...
Da Syndrome, The Machine & Cris One is wel zooo verdiend
Da Syndrome, The Machine & Cris One is wel zooo verdiend
Ik mis alleen zany 
maar heerlijke lineup! Vroeg gisteren in de chat nog aan chris one of hij in december in holland is
"No what's up in Holland in December" haha
wordt wel een lastige timetabel trouwens
1. Frontliner
2. Digital Punk
3. Zatox
4. AVIO
5. Crypsis
6. The Machine
7. Chris One
8. B-Front
hoop ik dan
.. maar chris zal wel moeten openen 
maar heerlijke lineup! Vroeg gisteren in de chat nog aan chris one of hij in december in holland is
1. Frontliner
2. Digital Punk
3. Zatox
4. AVIO
5. Crypsis
6. The Machine
7. Chris One
8. B-Front
hoop ik dan
Ik zou hiervoor 5 uur rijden als het nodig waswrote:Is dit de complete line-up?
Dit heet een line up
Kijken of ik mensen mee krijg.
wrote:Ik mis alleen zany
maar heerlijke lineup! Vroeg gisteren in de chat nog aan chris one of hij in december in holland is"No what's up in Holland in December" haha
1. Frontliner
2. Digital Punk
3. Zatox
4. AVIO
5. Crypsis
6. The Machine
7. Chris One
8. B-Front
Ik hoop meer op
1. Frontliner
2. Zatox
3. AVIO
4. The Machine
5. Digital Punk
6. Chris One
7. B-Front
8. Crypsis
hoop ik dan.. maar chris zal wel moeten openen
AVIO, Crypsis, Zatox
Voor mij persoonlijk gaat dit Fusion wel dik overtreffen nog 
Super line-up! Zany ipv Frontliner en het was helemaal om je vingers bij af te likken! Hier ga ik zeker wel heen hoor 
Who was there
Nobody has said they're going yet.