ben der ook bij samen met hoeksemad! 
nog niks over leeftijd bekent zeker?
Ik ben ook weer van de partij! En 2 weekjes later PRSPCT XLwrote:Hier ben ik dus absoluut bij. Zatox had van mij niet gehoeven, maar Frontliner vind ik wel lekker altijd. Hopelijk staat ie wel vroeg in de TT.
B-Front, The Machine, Chris One
wrote:Ik ben ook weer van de partij! En 2 weekjes later PRSPCT XLwrote:Hier ben ik dus absoluut bij. Zatox had van mij niet gehoeven, maar Frontliner vind ik wel lekker altijd. Hopelijk staat ie wel vroeg in de TT.
B-Front, The Machine, Chris One
18 uiteraard.wrote:Crypsis, AVIO, The Machine, en Chris Oneen dat allemaal in m'n bloedeigen stad
![]()
Ik ga met je meewrote:sowieso aanwezig
okewrote:Ik ga met je meewrote:sowieso aanwezig
Godverdomme wat een pestkoppen daar.wrote:18 uiteraard.wrote:Crypsis, AVIO, The Machine, en Chris Oneen dat allemaal in m'n bloedeigen stad
![]()
+1.wrote:Godverdomme wat een pestkoppen daar.wrote:18 uiteraard.wrote:Crypsis, AVIO, The Machine, en Chris Oneen dat allemaal in m'n bloedeigen stad
![]()
Ik ook Rik, en Frontliner moet hier uit!wrote: Ik mis hier nog het meeste Zany.
Flikker op johwrote:Ik ook Rik, en Frontliner moet hier uit!wrote: Ik mis hier nog het meeste Zany.![]()
Zou ideaal zijn, dan sta ik er sowiesowrote:Denk 20-25 euro ofzo
Ik denk 1000/1500 ongeveerwrote:Weet iemand trouwens de capaciteit van Factory 010? Ik dacht dat er in de grote zaal daar maar een 1000tal man inkunnen...
Dat vind ik bizar weinig voor zo een lineupwrote:Ik denk 1000/1500 ongeveerwrote:Weet iemand trouwens de capaciteit van Factory 010? Ik dacht dat er in de grote zaal daar maar een 1000tal man inkunnen...
Veel meer gaan er volgens mij ook niet in, tenzij ze de zalen van maassilo op de begane grond ook gebruiken..
Ik vermoed een 26euro..wrote:even een vraagje, misschien staat het al ergens.... maar ben aan het werk, dus kan niet echt alles ff terug gaan kijkenWat gaat een kaartje kosten, en waar en wanneer kan je hem kopen??.. waarschijnlijk alleen op B2S site of, ook bij primera winkels??