Dit wordt er weer 1
Mooi mijn verjaardag daar vieren!
Mooi mijn verjaardag daar vieren!
Nee.wrote: Maar als ik het dus goed begrijp krijgen we 4 raw area's?
Als B2S verder kijkt dan hun neus lang is kunnen ze er echt wel wat optrommelen, geen 4 area's maar 2/3 moet zeker kunnen als ze kijken naar artiesten van bv Theracords of talenten zoals Solutio, I's, Arboza, The Machine, Degos & Re-Done.wrote:Hoe wil je 4 area's vullen met het handjevol echte raw artiesten? b2s heeft nu 2 keer een raw stage gehad (Euphoria in Utrecht en afgelopen Decibel) en het waren vooral dezelfde namen...
Sasha F niet te vergetenwrote:Als B2S verder kijkt dan hun neus lang is kunnen ze er echt wel wat optrommelen, geen 4 area's maar 2/3 moet zeker kunnen als ze kijken naar artiesten van bv Theracords of talenten zoals Solutio, I's, Arboza, The Machine, Degos & Re-Done.
Nice isn't itwrote:WTF is er met al die topfeesten dit jaar![]()
Bron? Dat het in 2008 niet zo was wil niet zo zeggen dat het nu ook zo is? De insteek van Loudness is nu anders he.wrote:Nee.wrote: Maar als ik het dus goed begrijp krijgen we 4 raw area's?
Chain Reaction denk ik ookwrote:& MC Da Syndromewrote:Ik dacht dat de bevestigde namen Crypsis, B-Front en Zatox waren.
Op 24 dec is daar een feest met iig 3 zalen. Er is tegelijkertijd ook nog ns een feest in de Maassilo, dus het is niet dat ze die zalen ook gebruiken oid.wrote:Sinds wanneer heeft Factory010 4 zalen??![]()
Voor zover ik weet heeft Factory010 maar 1 echte zaal, en 1 klein soort van hok waar je ongeveer 50/75 man in kwijt kan..
alleen B-Frontwrote:Is hier al een lineup van bekend? dit moet ik echt niet missen, al gaan me maten niet dan ga ik wel alleen
wrote:Is hier al een lineup van bekend? dit moet ik echt niet missen, al gaan me maten niet dan ga ik wel alleen
Als je van rauwere hardstyle houd moet je hier gewoon bij zijnwrote:Is hier al een lineup van bekend? dit moet ik echt niet missen, al gaan me maten niet dan ga ik wel alleen
wrote:
Als je van rauwere hardstyle houd moet je hier gewoon bij zijnzieke line up, ook aandacht aan een paar opkomende artiesten die echt snoekelhard zijn volgens mij