Pff, ik was geobsedeerd door de stadions ring.. Mooie gangen zijn dat.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik heb alleen Roberttt gezien, die liep ineens achter me hahaha. Maar kon niet echt met hem praten omdat ik achter 2 maten aan liepen, en die liepen verschrikkelijk snel door het publiek haha.
Ja dat was even heel erg kortwrote:Ik heb alleen Roberttt gezien, die liep ineens achter me hahaha. Maar kon niet echt met hem praten omdat ik achter 2 maten aan liepen, en die liepen verschrikkelijk snel door het publiek haha.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ik heb mensen ontmoet maar ben vergeten hoe ze heten want ik ben erg slecht in namen 
wrote:Ik heb alleen Roberttt gezien, die liep ineens achter me hahaha. Maar kon niet echt met hem praten omdat ik achter 2 maten aan liepen, en die liepen verschrikkelijk snel door het publiek haha.
liep je toen met jeff en stef??
anders had je robje gewoon mee moeten sleuren
Ik vroeg nog om jou, maar hij was jou kwijt? Snapte er geen kut van 
En zoals verwacht niet naar de Meeting geweest. Heb eerst gezocht naar die Unity stand, die kon ik al niet vinden. Toen dacht ik: ik kijk straks nog wel rond de meetingtijd. Toen was ik me zo aan het vermaken, dat ik de tijd vergeten was
Ach, volgende x beter
Ach, volgende x beter
pff wil je nu wel is ontmoeten :pwrote:En zoals verwacht niet naar de Meeting geweest. Heb eerst gezocht naar die Unity stand, die kon ik al niet vinden. Toen dacht ik: ik kijk straks nog wel rond de meetingtijd. Toen was ik me zo aan het vermaken, dat ik de tijd vergeten was![]()
Ach, volgende x beter
me toowrote:Meeting ook vergeten.
Ik heb jou gezien bedenk ik me net. Herkende het t-shirt dat je aan had. Je stond toen ff met chris te praten. Ik kon alleen op dat moment de link tussen je tshirt en jouw ht account leggen haha. Volgend feestje gaan we zeker even meeten danwrote:me toowrote:Meeting ook vergeten.
Zoals wel vaker
C
En ik heb jou boven getroffen... (waars de foto xD)wrote:Ik ben nog gedag wezen zeggen.
heb het nog gezegt tegen je, maar je wou nietwrote:me toowrote:Meeting ook vergeten.
Zoals wel vaker
Fijn... je vergeet mij!wrote:Ik heb mensen ontmoet maar ben vergeten hoe ze heten want ik ben erg slecht in namen
wrote:Ik vroeg nog om jou, maar hij was jou kwijt? Snapte er geen kut van
hahaha ja we gingen met ze 5en erheen
en na ong 10/15 min tijdens het naar beneden lopen op de trap
waren we ineens 3 man kwijt
p-steeltje
me broer
en een vrien
ben idd met jRn ff langs geweest bij de unity daar
heb ook zoon 6 HT'ers gezien
wist niet dat de meeting daar was, maar herkende chuk meteen haha
wist niet dat de meeting daar was, maar herkende chuk meteen haha
beetje jammer... heb me zo netjes gedragen om een goede indruk aChter te latenwrote:wrote:Ik vroeg nog om jou, maar hij was jou kwijt? Snapte er geen kut van
waren we ineens 3 man kwijt![]()
p-steeltje
me broer
en een vrien
zie ik je nie eens
wrote:beetje jammer... heb me zo netjes gedragen om een goede indruk aChter te latenwrote:wrote:Ik vroeg nog om jou, maar hij was jou kwijt? Snapte er geen kut van
waren we ineens 3 man kwijt![]()
p-steeltje
me broer
en een vrien
zie ik je nie eens
jij wou in 1ste instantie niet eens meeten
Ja nou later wel! en ik zag pas de volgende ochtend je facebook bericht :p
kijk daar heb je het alwrote:Ja nou later wel! en ik zag pas de volgende ochtend je facebook bericht :p
Nou ja op Qountdown dan maar -.0 Duurt nog zolangwrote:kijk daar heb je het alwrote:Ja nou later wel! en ik zag pas de volgende ochtend je facebook bericht :p
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Sta ik mooi om 2 uur bij de unity stand, niemand!
Toen drong het pas tot me door. De tijd ging weer eens veel te snel. :p
wrote:Nou ja op Qountdown dan maar -.0 Duurt nog zolangwrote:kijk daar heb je het alwrote:Ja nou later wel! en ik zag pas de volgende ochtend je facebook bericht :p
ach vorige maand liep k ook te bitche dat qlimax nog te lang op zich liet wachten
is nu ook al weer voorbij
Jij zou later nog komen. Daniël had echt uren met je gesmst, maar je kon ons niet vinden ofzo?wrote:Sta ik mooi om 2 uur bij de unity stand, niemand!
Ooh haha kan goed man! Ik ben samen met Chris naar Qlimax gegaan, dus ik zou zo niet meer 123 kunnen zeggen of ik je nog herinner(mede ook doordat ik aardig veel bier op had). Was het toevallig tijdens 't eind vd zatox set? Beetje achterin de zaal?wrote:Ik heb jou gezien bedenk ik me net. Herkende het t-shirt dat je aan had. Je stond toen ff met chris te praten. Ik kon alleen op dat moment de link tussen je tshirt en jouw ht account leggen haha. Volgend feestje gaan we zeker even meeten danwrote:me toowrote:Meeting ook vergeten.
Zoals wel vaker
Ja, ik ken mezelf te goed. Zulke afspraken ga ik geheid vergeten als ik zo naar m'n zin heb haha. Vond het wel mooi dat je naar me toen kwam en me maar meteen waarschuwde dat je net gepoept hadwrote:heb het nog gezegt tegen je, maar je wou niet
C
ja joh, ik moest me een partij schijten,... meh...
fijne informatie die ik altijd deel
fijne informatie die ik altijd deel
Who was there
Nobody has said they're going yet.