Kwam jou nog wel tegen op de trap :pwrote:Erg sympathiek
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik heb me alleen iets te blij voorgesteld tijdens die meeting denk ik zo 
Mwah bij mij sloeg het op dat moment in :p dus ik stond er ook nie al te fris bijwrote:Ik heb me alleen iets te blij voorgesteld tijdens die meeting denk ik zo
Haha ja klopt. Waren weer 3 memorabele secondenwrote:Kwam jou nog wel tegen op de trap :pwrote:Erg sympathiek
wrote:En ik heb jou boven getroffen... (waars de foto xD)wrote:Ik ben nog gedag wezen zeggen.

wrote:Haha ja klopt. Waren weer 3 memorabele secondenwrote:Kwam jou nog wel tegen op de trap :pwrote:Erg sympathiek
Ja was genieten :p
Nee was linkvooraan, daar hebben wij namelijk ook een hele tijd met Chris gestaan. Ik herkende je shirt, maar die link kwam echt niet bij me boven drijven hahawrote: Ooh haha kan goed man! Ik ben samen met Chris naar Qlimax gegaan, dus ik zou zo niet meer 123 kunnen zeggen of ik je nog herinner(mede ook doordat ik aardig veel bier op had). Was het toevallig tijdens 't eind vd zatox set? Beetje achterin de zaal?
C
Heb ook nog met Chris staan buurten zowel achterin als voorin
Ik weet nog wel dat ik iedereen een stukje fruit aanbood, volgens mij aan jou vrienden Robke!
G
mini afro die robwrote:
C
Tis nu idd ietsjes langer ja
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Daniël heeft mijn nummer niet eens.wrote:Jij zou later nog komen. Daniël had echt uren met je gesmst, maar je kon ons niet vinden ofzo?wrote:Sta ik mooi om 2 uur bij de unity stand, niemand!
Toen drong het pas tot me door. De tijd ging weer eens veel te snel. :p
Wtfwrote:Daniël heeft mijn nummer niet eens.wrote:Jij zou later nog komen. Daniël had echt uren met je gesmst, maar je kon ons niet vinden ofzo?wrote:Sta ik mooi om 2 uur bij de unity stand, niemand!
Toen drong het pas tot me door. De tijd ging weer eens veel te snel. :p
Wie smste mij dan met een nummer wat ik niet kende?
Daniël lul! Liet je me bijna bad gaan van verdriet omdat ik gehoopt had de enige ekte ekte MDMAzing te ontmoeten, terwijl dat moment maar niet kwam 
Oke, ik probeer de flashbacks terug te halen, maar zonder succeswrote:Nee was linkvooraan, daar hebben wij namelijk ook een hele tijd met Chris gestaan. Ik herkende je shirt, maar die link kwam echt niet bij me boven drijven hahawrote: Ooh haha kan goed man! Ik ben samen met Chris naar Qlimax gegaan, dus ik zou zo niet meer 123 kunnen zeggen of ik je nog herinner(mede ook doordat ik aardig veel bier op had). Was het toevallig tijdens 't eind vd zatox set? Beetje achterin de zaal?Zolang het maar leuk was toch?
Geen idee welke HT-ers ik allemaal ontmoet heb. Ben altijd slecht in namen en zal ik altijd blijven ook.
Trololo
Trololo
Ah.. Zo eentje ben jijwrote:Geen idee welke HT-ers ik allemaal ontmoet heb. Ben altijd slecht in namen en zal ik altijd blijven ook.
Trololo
Jou weet ik wel hoor
, net als Christian, Daniel, Robert en Wessel (Maar hun zie ik dan ook flink wat vaker).. Maar voor de rest.. Geen flauw idee wie wie is 
Ik ging sowieso spontaan bad toen ik er zojuist achter kwam dat ik dus naar iemand van wie ik niet weet wie het is de meest grote onzin heb lopen uitkramenwrote:Daniël lul! Liet je me bijna bad gaan van verdriet omdat ik gehoopt had de enige ekte ekte MDMAzing te ontmoeten, terwijl dat moment maar niet kwam
Epicness. Maar dit is precies hetzelfde als met iemand praten die je denkt te kennen, maar de verkeerde naam van hebt. Alleen dan mobielwrote:Ik ging sowieso spontaan bad toen ik er zojuist achter kwam dat ik dus naar iemand van wie ik niet weet wie het is de meest grote onzin heb lopen uitkramenwrote:Daniël lul! Liet je me bijna bad gaan van verdriet omdat ik gehoopt had de enige ekte ekte MDMAzing te ontmoeten, terwijl dat moment maar niet kwam
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Nu ben ik erg benieuwd wat je allemaal gestuurd hebt. :pwrote:Ik ging sowieso spontaan bad toen ik er zojuist achter kwam dat ik dus naar iemand van wie ik niet weet wie het is de meest grote onzin heb lopen uitkramenwrote:Daniël lul! Liet je me bijna bad gaan van verdriet omdat ik gehoopt had de enige ekte ekte MDMAzing te ontmoeten, terwijl dat moment maar niet kwam
Heeul veul onzin
Is er trouwens ook een meeting foto, of een foto waar ik op sta
Anders heb ik helemaal geen aandenken aan Qlimax :'(
Is er trouwens ook een meeting foto, of een foto waar ik op sta
C
volgens mij is er nog wel een foto gemaakt zonder jou robert, maar die heeft Daniel op z'n toestel staan..
en nog een foto van een of andere .be site
en nog een foto van een of andere .be site
Who was there
Nobody has said they're going yet.