denk je? die staat achterin de zaalwrote:En moeilijk te bereiken.wrote:Ik zeg voor de regie gedoe, makkelijk en snel te vinden!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Bij de Unity stand is soiweso al een mini meeting, dus ik stel voor dat we daar meeten om 1 uur.
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Last minute toch naar Qlimax, dus wie weet.wrote:Bij de Unity stand is soiweso al een mini meeting, dus ik stel voor dat we daar meeten om 1 uur.
Kunnen we toch nog dat pilsie doen misschienwrote: Last minute toch naar Qlimax, dus wie weet.
Waar? Hoe laat? dan kom ik ook ff buurten! Wie komen er allemaal?
Heb nu echt moeilijk veel zin! 
Heb btw een Loudness shirt aan en een korte broek + groene zonnebril
Tik me maar aan als je me ziet ofzo
Ik heet : Robert
trolol
Tik me maar aan als je me ziet ofzo
Ik zal een fusion shirt aan hebben, zwarte air max, kort-harig koppie, tattoo op me linkeronderarmwrote:Heb btw een Loudness shirt aan en een korte broek + groene zonnebril![]()
Tik me maar aan als je me ziet ofzoIk heet : Robert
trolol
Succes met mij te vinden hahaha
Ik tijfel nog tussen me Adaro HOTD T-shirt of gewoon een ander chill shirtje!
Die wilde ik ook aandoen, maar hij was me nog iets te groot, dus eerst maar een keertje lekker heet wassenwrote:Ik tijfel nog tussen me Adaro HOTD T-shirt of gewoon een ander chill shirtje!
Heb dus precies hetzelfde probleem :pwrote:Die wilde ik ook aandoen, maar hij was me nog iets te groot, dus eerst maar een keertje lekker heet wassenwrote:Ik tijfel nog tussen me Adaro HOTD T-shirt of gewoon een ander chill shirtje!
Ik ga kleurtjes zien dus ik doe ook een kleurrijk shirt aan 

Van der Gijp shirtje. Zal vast de enige zijn die er mee rond loopt dus als je er 1 ziet. Dat ben ik. 
G
van hardtraxx facebook: Meeting 01:00 bij Unity tentwrote:Maar er is dus geen meeting?
maar meeten op qlimax is echt drama, totale chaos daar
Oke oke, zie ik jullie daar. ben alleen super onopvallend! Basic donkergrijs WE vhalsje aan en een donkere broekwrote:van hardtraxx facebook: Meeting 01:00 bij Unity tentwrote:Maar er is dus geen meeting?
Is inderdaad bij tijd en wijlen nog erger dan op Q-base, ivm bereik van je telefoon ook.wrote:van hardtraxx facebook: Meeting 01:00 bij Unity tentwrote:Maar er is dus geen meeting?
maar meeten op qlimax is echt drama, totale chaos daarvorig jaar ook geen meeting geweest
G
mij nietwrote:Oke oke, zie ik jullie daar. ben alleen super onopvallend! Basic donkergrijs WE vhalsje aan en een donkere broekwrote:van hardtraxx facebook: Meeting 01:00 bij Unity tentwrote:Maar er is dus geen meeting?
ik loop in een oranje boevenoveral
wie weet meet ik wat gasten! 
C
Ik zal kijken of ik er ben... Altijd wel leuk om ff te meeten
A
Ben benieuwd wat hiervan terecht is gekomen haha, vorig jaar was dra-ma
C
Was redelijk gelukt... Aantal ht'rs aanwezig..
Chukkels
Olijfboompje
Robbertt
Marijn
Ik
Chukkels
Olijfboompje
Robbertt
Marijn
Ik
Who was there
Nobody has said they're going yet.