Haha, dat ondervind ik wel op Hardbass denk ikwrote:En bedankt...![]()
Heb ik trouwens een speciale manier van kaakschaatsen?
Maar ja, ontopic.
Haha, dat ondervind ik wel op Hardbass denk ikwrote:En bedankt...![]()
Heb ik trouwens een speciale manier van kaakschaatsen?
Zo en effe ook kaakschaatsen gesproken.wrote:Haha, dat ondervind ik wel op Hardbass denk ikwrote:En bedankt...![]()
Heb ik trouwens een speciale manier van kaakschaatsen?![]()
Maar ja, ontopic.
jij was de plaaggeest toch? dan trek ik je dr wel ff naartoewrote:Zo en effe ook kaakschaatsen gesproken.wrote:Haha, dat ondervind ik wel op Hardbass denk ikwrote:En bedankt...![]()
Maar ja, ontopic.
Ik denk dat ik zo sfen kramer er uit schaatst
Komt er nog een licht bord of iets wat in die richten van heej hier is de meeting plek![]()
denk dat ik jullie zo voorbij loop met me blije bakkes
Let op de ORANJE HOEDJESwrote:Zo en effe ook kaakschaatsen gesproken.wrote:Haha, dat ondervind ik wel op Hardbass denk ikwrote:En bedankt...![]()
Maar ja, ontopic.
Ik denk dat ik zo sfen kramer er uit schaatst
Komt er nog een licht bord of iets wat in die richten van heej hier is de meeting plek![]()
denk dat ik jullie zo voorbij loop met me blije bakkes

ouwe plaaggeestwrote:moet je zeker doen
Jah zekerwrote:ouwe plaaggeestwrote:moet je zeker doen
ga je ook de boel saboteren bij hardbass?
Klopt!wrote:Zet mij trouwens ook maar op DE LIJST!Maare als iedereen even een foto in het welbekende HT leden topic zet dan herken ik nog iemand! En anders de oranje hoedjes toch?
Of hardspacewrote:Klopt!wrote:Zet mij trouwens ook maar op DE LIJST!Maare als iedereen even een foto in het welbekende HT leden topic zet dan herken ik nog iemand! En anders de oranje hoedjes toch?
Of sommige standaard shirts (zoals de mijne met allemaal symbooltjes
)
Is die al besteld dan?wrote:Of hardspacewrote:Klopt!wrote:Zet mij trouwens ook maar op DE LIJST!Maare als iedereen even een foto in het welbekende HT leden topic zet dan herken ik nog iemand! En anders de oranje hoedjes toch?
Of sommige standaard shirts (zoals de mijne met allemaal symbooltjes
)
lopen er 2 van rond
30 eu p stuk?wrote:Jup, ik en chukkels. Design op de achterkant is wel aangepast
wrote:Gratis verzendkosten. Maar het is het waard, geniaal shirt
Mag ik ff linkwrote:Het is goed bedrukt, heb er 2 shirts laten bedrukken, beide geen problemen mee
couponcodes:wrote:Uhuvanaf 30€ gratis verzendkosten met de coupon LIEFDE
En die 4€ extra voor het shirt kan je van me terugkrijgen als t zo erg is
gewoon ff googlen dan spreadshirt coupon, dan vind je zat, ik heb ook altijd gratis verzendkostenwrote:Fout Swooz, dat is de engelse versie. Alleen liefde is een coupon code voir holland