2e BOX aan het plafondwrote:Links vooraan toch?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Je stond er al op hahawrote:Zet mij trouwens ook maar op DE LIJST!Maare als iedereen even een foto in het welbekende HT leden topic zet dan herken ik nog iemand! En anders de oranje hoedjes toch?
in dat leden topic staat trouwens nog een ouwe foto en ook me ouwe naam nog haha
zal et binnenkort ff veranderen
kutschool, mijn gedachten zijn hier ipv bij Commerciële Calculaties & Statistiek 
Haha sterkte nogwrote:kutschool, mijn gedachten zijn hier ipv bij Commerciële Calculaties & Statistiek
Als ik trouwens iemand met zo'n oranje hoed voorbij zie komen zal ik hem aantikken, weet niet of ik op de meeting aanwezig zal zijn..
Ik help je wel herrinerenwrote:Links vooraan toch?
2e van links en 2e van voren he. Zijn in de lange opstelling 2 kolommen boxen aan de linkerkant en 2 rechts (geloof ik). Brede opstelling heeft nog meer kolommen natuurlijk, maar ook daar pakken we de 2e van voren en de 2e van links.wrote:2e BOX aan het plafondwrote:Links vooraan toch?
aan de linkerkant
daar snap ik dus niks van
ik ga links vooraan wel gewoon rondjes lopen en op zoek naar oranje houdjes
Gezellig, als ik weet waar de hardtraxxers staan wijs ik ze wel aanwrote:daar snap ik dus niks van![]()
Waarschijnlijk ken ik de helft niet eens maarja
Ik ken er ook maar een paar hoor.wrote:Gezellig, als ik weet waar de hardtraxxers staan wijs ik ze wel aanwrote:daar snap ik dus niks van![]()
Ben al die namen+gezichten alweer na een minuut vergeten als ik heel eerlijk moet zijn
Inderdaad, voor in de status daar mag ik blij zijn als ik er 10% van herkenwrote:Gezellig, als ik weet waar de hardtraxxers staan wijs ik ze wel aanwrote:daar snap ik dus niks van![]()
E
Het is misschien handig om een plattegrond te maken van de opstelling van de boxen en dan de juiste box, waar de meeting zal plaats vinden, omcirkelen?
Heb alleen een schat kaart, misschien lukt het daar ook mee.wrote:Het is misschien handig om een plattegrond te maken van waarbij de opstelling van de boxen is te zien en dan de juiste box, waar de meeting zal plaats vinden, omcirkelen?
Zou eerst eens wachten of er korte of lange zijde gebruikt wordt. Met de opbouwfilmpjes kom je dat zeker wel te weten.wrote:Het is misschien handig om een plattegrond te maken van waarbij de opstelling van de boxen is te zien en dan de juiste box, waar de meeting zal plaats vinden, omcirkelen?
Ik heb uit betrouwbare bron dat het aan de korte zijde iswrote:Zou eerst eens wachten of er korte of lange zijde gebruikt wordt. Met de opbouwfilmpjes kom je dat zeker wel te weten.wrote:Het is misschien handig om een plattegrond te maken van waarbij de opstelling van de boxen is te zien en dan de juiste box, waar de meeting zal plaats vinden, omcirkelen?
B
Als iemand een glazen bol heeft om te voorspellen wat de opstelling is, dan is dat zeker handig ja.wrote:Het is misschien handig om een plattegrond te maken van de opstelling van de boxen en dan de juiste box, waar de meeting zal plaats vinden, omcirkelen?
Sommige zullen ook eerlijk gezegd mijn reet roestenwrote:Ik ken er ook maar een paar hoor.wrote:Gezellig, als ik weet waar de hardtraxxers staan wijs ik ze wel aanwrote:daar snap ik dus niks van![]()
Ben al die namen+gezichten alweer na een minuut vergeten als ik heel eerlijk moet zijn
Er zijn een stel die mij werkelijk boeien
De rest is mooi meegenomen en join the club
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Haha ik zal er ook maar een paar herkennen
maar Gvd wat kijk ik hier naar uit 
Ik zal wel even een naam bordje maken voor jullie dan weten jullie wie ik ben
Maar ik denk dat het bij mij niet zo heel moeilijk moet zijn voor sommige van jullie

Maar ik denk dat het bij mij niet zo heel moeilijk moet zijn voor sommige van jullie
Als jij die kop a la pierre doet, herkennen ze je welwrote:Ik zal wel even een naam bordje maken voor jullie dan weten jullie wie ik ben
Nogmaals... er zijn nog setjes boxen links die niet op de foto staan... maar hier is dus de meeting als het aan de korte zijde is.wrote:wrote:
Als we afspreken RECHT onder die box moet het zeker lukken, moet wel iedereen recht eronder komen, en niet 10m ervanaf
E
Haha, als de opstelling het zelfde is, is dit niet moeilijk te vinden.
B
Wanneer komen die opbouw filmpjes eigenlijk?
Ik denk begin volgende week.wrote:Wanneer komen die opbouw filmpjes eigenlijk?
Who was there
Nobody has said they're going yet.