Ja graagwrote:Maar jij wil dus ook een van de kaart kaartwrote:WOEPSIETIDOEwrote:Ik heb me oranje hoedje binnen![]()
![]()
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Holyshit, 71mensen, word een drukke boel zeg haha
Iedereen niet vergeten een fototoestel of filmcamera mee te nemen. Hoe meer hoe beter 
Maak er maar 72 van, ik kom ook wel ff langs! Als ik jullie kan vinden.. Ik kijk wel naar de hoedjes 
Als er op de foto geen 72 mensen staan dan zwaait er wat 
Ik kom ook wel even langs, ben toch wel benieuwd hoe iedereen nou in werkelijkheid is
Zal waarschijnlijk toch wel van jullie allemaal houden
Zal waarschijnlijk toch wel van jullie allemaal houden
Ik kom ook langs maar waarschijnlijk na 1en. Ik herken er hopelijk een paar 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
goeferdoeme dit wordt knallen met zoveel mensen 
Ik herken meestal niemand
gelukkig herkennen wel een paar mij dat scheelt ook weer
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Gelukkig herken ik jou sowiesowrote:Ik herken meestal niemandgelukkig herkennen wel een paar mij dat scheelt ook weer
Ben bezigwrote:Gelukkig herken ik jou sowiesowrote:Ik herken meestal niemandgelukkig herkennen wel een paar mij dat scheelt ook weer
heb je al een kaart voor me ?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
wrote:Ben bezigwrote:Gelukkig herken ik jou sowiesowrote:Ik herken meestal niemandgelukkig herkennen wel een paar mij dat scheelt ook weer
heb je al een kaart voor me ?
haha ik ga je wel herkennen hor!!wrote:Ik herken meestal niemandgelukkig herkennen wel een paar mij dat scheelt ook weer
Maak em volgende week, lukt nu niet creativiteit is op .. zaterdag na het feesten lukt het welwrote:
T
+1 heb ik nou ook altijd ik herken niemand mensen herkennen mijwrote:Ik herken meestal niemandgelukkig herkennen wel een paar mij dat scheelt ook weer
wrote:+1 heb ik nou ook altijd ik herken niemand mensen herkennen mijwrote:Ik herken meestal niemandgelukkig herkennen wel een paar mij dat scheelt ook weer
Just like mewrote:Mooi, want ik ben er ook vanaf het begin bij.
Und ichwrote:Just like mewrote:Mooi, want ik ben er ook vanaf het begin bij.
Herkenning is niet zo'n probleem gok ik zo.
Moet je heel veel haar op je gezicht plakken, boos kijken en dan doorlopenwrote:Ik mag nog niet naar Hardbass ben pas 15
M
Je vergeet mij Chukkels
Ik kom ook nog langs stuiteren, stel me wel even voor hoewel ik dan wel op een andere planeet ben maar ik doe m'n best
Ik kom ook nog langs stuiteren, stel me wel even voor hoewel ik dan wel op een andere planeet ben maar ik doe m'n best
M
Jullie 2 herken ik sowieso wel. aan de manier van kaakschaatsenwrote:wrote:+1 heb ik nou ook altijd ik herken niemand mensen herkennen mijwrote:Ik herken meestal niemandgelukkig herkennen wel een paar mij dat scheelt ook weer
En bedankt...
Heb ik trouwens een speciale manier van kaakschaatsen?
Heb ik trouwens een speciale manier van kaakschaatsen?
Who was there
Nobody has said they're going yet.