Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-02-2012, 21:15 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Monitor speakers kopen, maar weet nog steeds niet welke..

Wat is je budget?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-02-2012, 21:31 

Hardtraxx Veteran

Max 200 euro, liever daar onder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-02-2012, 21:35 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
G1LL schreef:
Monitor speakers kopen, maar weet nog steeds niet welke..

Om te DJ'en zou ik niet al te dure pakken, het geluid hoeft niet helemaal zuiver te zijn. Tenzij je gaat producen dan heb je wel goed geluid nodig.

Toch is het wel fijn om goeie te hebben. Zeker als je vaak draait. Maar het klopt wel, dat het voor producen belangrijker is.

G1LL schreef:

Je zou eens kunnen kijken naar 2de hands. Ben zo zelf aan mijn monitoren gekomen.
Verder raad ik Behringer af. Grote troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-02-2012, 01:19 

Hardtraxx Addict

Voor voordelige monitoren is behringer, in tegenstelling tot de mixers die ze maken, zeker geen troep. Ik heb ook een setje en die voldoen prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-02-2012, 10:05 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:

Ik heb zelf deze: http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html

Behringer truth B1030A. Actieve monitoren, nu in de aanbieding voor 175 euro bij bax.
Bevallen nog steeds prima hoor. Lekker geluidje en zeker voor het draaien erg goed.

Draidy schreef:
Verder raad ik Behringer af. Grote troep

Hoezo dan? Zelf slechte ervaringen mee of..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-02-2012, 13:42 

Hardtraxx Addict

Ik denk dat je onder de 200e geen betere kan krijgen dan die B1030A's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-02-2012, 21:40 

Hardtraxx Veteran

Een degelijke meubel om mijn setje op te zetten. :) En verder nog een slappa CD map, en eventueel nog een nieuwe koptelefoon en dan ben is het weer even compleet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-02-2012, 23:09 

Kwart over vroeg

Als het allemaal meezit, over 2 maandjes een CDJ350 set aanschaffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-02-2012, 09:03 

Hardtraxx Addict

Teknizion schreef:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-02-2012, 14:55 

Hardtraxx Veteran

Nightbreaker schreef:
Teknizion schreef:

:thumbsup:

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-02-2012, 23:21 

Hardtraxx Veteran

Ik wil binnekort een nieuwe en goede hoofdtelefoon kopen. Ik draai thuis altijd met een oud kut ding namelijk, maar ik heb binnekort het eerste feest waar ik anderhalf uur de beuk der in mag gooien! Ik heb er echter niet veel verstand van. Ik zat te denken aan:

Pioneer HDJ 2000 hoofdtelefoon
http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-hdj-2000-hoofdtelefoon/product-details.html

Dit omdat ik goede reacties hierover lees en hem der mooi uit vind zien. Raden jullie me deze juist aan of af?

Ik zat ook naar de Monster Dr. Dre Beats Pro te kijken, zien er ook super mooi uit.. maar maakt voor het draaien zelf niet veel uit lijkt mij?
http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/monster-beats-dr.-dre-beats.pro-design-hoofdtelefoon-zwart/product-details.html

Wat denken jullie? Thanx! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-02-2012, 19:16 

Hardtraxx Veteran

@Maximum,

Ik heb zelf mogen kiezen tussen beats pro & hdj2000.
Zelf heb ik voor de hdj2000 gekozen een vrij neutrale headphone waar al het geluid wordt weergegeven.
Design is ook mooi en het is een comfortabel dingetje.
De beats is een stuk zwaarder zit minder lekker (persoonlijk) en de bass is weer zo overpowerd >.<
hdj is denk ik toch het fijnst om mee te draaien zeker een topding :thumbsup:

Ga ergens ff testen altijd handig (ik raad mediamarkt af omdat daar half kapotte headphones staan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-02-2012, 20:22 

Hardtraxxer

als het goed is heb ik deze week mijn reloop rmx 40 ^^ en daarna komen er nog 2 krk rp5's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-02-2012, 21:32 

Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Ik wil binnekort een nieuwe en goede hoofdtelefoon kopen. Ik draai thuis altijd met een oud kut ding namelijk, maar ik heb binnekort het eerste feest waar ik anderhalf uur de beuk der in mag gooien! Ik heb er echter niet veel verstand van. Ik zat te denken aan:

http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-hdj-2000-hoofdtelefoon/product-details.html

Dit omdat ik goede reacties hierover lees en hem der mooi uit vind zien. Raden jullie me deze juist aan of af?

Ik zat ook naar de Monster Dr. Dre Beats Pro te kijken, zien er ook super mooi uit.. maar maakt voor het draaien zelf niet veel uit lijkt mij?
http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/monster-beats-dr.-dre-beats.pro-design-hoofdtelefoon-zwart/product-details.html

Ik beschik over een Pioneer HDJ2000 en een Allen & Heath XD53. Qua geluid zou ik over de XD53 gaan. De elementen die er zijn om een track te mixen worden "geboost" (kicks, snares, claps) . Dit maakt het mixen een stuk makkelijker. En hij is een stuk goedkoper dan de HDJ (ik geloof iets rond de 160euro).
Persoonlijk vind ik het geluid van de HDJ2000 ietsjes minder, maarja dat is uiteraard smaak. Het zitcomfort van een HDJ is vele malen beter en voelt een stuk duurzamer aan door het metaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-02-2012, 22:17 

Hardtraxxer

Squid schreef:
Maximum schreef:

Ik beschik over een Pioneer HDJ2000 en een Allen & Heath XD53. Qua geluid zou ik over de XD53 gaan. De elementen die er zijn om een track te mixen worden "geboost" (kicks, snares, claps) . Dit maakt het mixen een stuk makkelijker. En hij is een stuk goedkoper dan de HDJ (ik geloof iets rond de 160euro).
Persoonlijk vind ik het geluid van de HDJ2000 ietsjes minder, maarja dat is uiteraard smaak. Het zitcomfort van een HDJ is vele malen beter en voelt een stuk duurzamer aan door het metaal.

Allen & Heath XD-53 :worship: :worship: Echt een geweldige headphone, heb hem nu een paar maandjes, echt helemaal tevreden over, als ik jou was zou ik zeker naar de XD-53 gaan kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-02-2012, 17:48 

Hardtraxxer

IK heb zelf ook al paar jaar die Allen & Heath XD-53 en die is echt geweldig qua sound! Zo vol! :) Echt een aaaaaaaanrader om te kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-02-2012, 18:00 

Hardtraxx Veteran

ik heb de hdj2000 & Allen & Heath xone-53
De pioneer vind ik veel fijner zitten en het geluid vind ik ook ietswat strakker als ik eerlijk moet zijn.
Maar xone is voor 133 euri bij bax een koopje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-02-2012, 21:54 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor de vlotte en hulpvolle reacties jongens! Die Allen & Heath XD-53 ziet er indd goed uit, maar ik ga denk ik toch voor de Pioneer HDJ 2000. Nogmaals thanx! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-02-2012, 19:31 

Hardtraxxer

Mijn eerste setje komt eraan:

2x Reloop RMP-3 Black Alpha
1x Reloop RMX-30 Blackfire BPM

Iemand ervaring mee? Tips hoe er het beste mee om te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-03-2012, 15:01 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Bedankt voor de vlotte en hulpvolle reacties jongens! Die Allen & Heath XD-53 ziet er indd goed uit, maar ik ga denk ik toch voor de Pioneer HDJ 2000. Nogmaals thanx! :thumbsup:

Ik heb hem binnen hoor! :drool: Het mixen gaat echt meteen 10x beter, echt super! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-03-2012, 18:38 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Woodside schreef:
Iemand ervaring mee? Tips hoe er het beste mee om te gaan?

Niet op de grond gooien
Geen mes erin steken
Geen benzine erover en aansteken

the fack, nouja dan maar gewoon als frisbee gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-03-2012, 22:10 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat je zelf wel kan invullen hoe je er mee om moet gaan toch?

Alleen zou ik een beetje lief doen tegen de cue-knoppen. Want die gaan snel kloten bij reloop.

En je moet niet gaan faderklikken. Dat houd in, dat je de faders op je mixer zo hard opengooit dat je echt een tik hoort. Want daardoor slijten de faders. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2012, 15:11 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Ik denk dat je zelf wel kan invullen hoe je er mee om moet gaan toch?

Alleen zou ik een beetje lief doen tegen de cue-knoppen. Want die gaan snel kloten bij reloop.

En je moet niet gaan faderklikken. Dat houd in, dat je de faders op je mixer zo hard opengooit dat je echt een tik hoort. Want daardoor slijten de faders. :thumbup:

Ja tuurlijk gewoon zuinig mee omgaan. Maar omdat het mijn eerste set is weet ik misschien iets nog niet wat niet voor de hand ligt maar waar je wel op moet letten. En dat van me faders is een van die dingen ;) Dus bedankt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2012, 19:42 

Hardtraxxer

Ik heb als het goed is vanavond mijn Pioneer CDJ1000MK3's verkocht en koop ik zsm de CDJ2000.
Als ik ze heb, maak ik er pics van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-03-2012, 21:41 

Hardtraxxer

Ik denk weer een reloop digital jockey 2 interface edition.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner