Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil binnekort een nieuwe en goede hoofdtelefoon kopen. Ik draai thuis altijd met een oud kut ding namelijk, maar ik heb binnekort het eerste feest waar ik anderhalf uur de beuk der in mag gooien! Ik heb er echter niet veel verstand van. Ik zat te denken aan:

Pioneer HDJ 2000 hoofdtelefoon
http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-hdj-2000-hoofdtelefoon/product-details.html

Dit omdat ik goede reacties hierover lees en hem der mooi uit vind zien. Raden jullie me deze juist aan of af?

Ik zat ook naar de Monster Dr. Dre Beats Pro te kijken, zien er ook super mooi uit.. maar maakt voor het draaien zelf niet veel uit lijkt mij?
http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/monster-beats-dr.-dre-beats.pro-design-hoofdtelefoon-zwart/product-details.html

Wat denken jullie? Thanx! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

@Maximum,

Ik heb zelf mogen kiezen tussen beats pro & hdj2000.
Zelf heb ik voor de hdj2000 gekozen een vrij neutrale headphone waar al het geluid wordt weergegeven.
Design is ook mooi en het is een comfortabel dingetje.
De beats is een stuk zwaarder zit minder lekker (persoonlijk) en de bass is weer zo overpowerd >.<
hdj is denk ik toch het fijnst om mee te draaien zeker een topding :thumbsup:

Ga ergens ff testen altijd handig (ik raad mediamarkt af omdat daar half kapotte headphones staan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als het goed is heb ik deze week mijn reloop rmx 40 ^^ en daarna komen er nog 2 krk rp5's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ik wil binnekort een nieuwe en goede hoofdtelefoon kopen. Ik draai thuis altijd met een oud kut ding namelijk, maar ik heb binnekort het eerste feest waar ik anderhalf uur de beuk der in mag gooien! Ik heb er echter niet veel verstand van. Ik zat te denken aan:

Pioneer HDJ 2000 hoofdtelefoon
http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-hdj-2000-hoofdtelefoon/product-details.html

Dit omdat ik goede reacties hierover lees en hem der mooi uit vind zien. Raden jullie me deze juist aan of af?

Ik zat ook naar de Monster Dr. Dre Beats Pro te kijken, zien er ook super mooi uit.. maar maakt voor het draaien zelf niet veel uit lijkt mij?
http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/monster-beats-dr.-dre-beats.pro-design-hoofdtelefoon-zwart/product-details.html

Wat denken jullie? Thanx! ^^


Ik beschik over een Pioneer HDJ2000 en een Allen & Heath XD53. Qua geluid zou ik over de XD53 gaan. De elementen die er zijn om een track te mixen worden "geboost" (kicks, snares, claps) . Dit maakt het mixen een stuk makkelijker. En hij is een stuk goedkoper dan de HDJ (ik geloof iets rond de 160euro).
Persoonlijk vind ik het geluid van de HDJ2000 ietsjes minder, maarja dat is uiteraard smaak. Het zitcomfort van een HDJ is vele malen beter en voelt een stuk duurzamer aan door het metaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:48 
 
Hardtraxxer

IK heb zelf ook al paar jaar die Allen & Heath XD-53 en die is echt geweldig qua sound! Zo vol! :) Echt een aaaaaaaanrader om te kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

ik heb de hdj2000 & Allen & Heath xone-53
De pioneer vind ik veel fijner zitten en het geluid vind ik ook ietswat strakker als ik eerlijk moet zijn.
Maar xone is voor 133 euri bij bax een koopje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de vlotte en hulpvolle reacties jongens! Die Allen & Heath XD-53 ziet er indd goed uit, maar ik ga denk ik toch voor de Pioneer HDJ 2000. Nogmaals thanx! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:31 
 
Hardtraxxer

Mijn eerste setje komt eraan:

2x Reloop RMP-3 Black Alpha
1x Reloop RMX-30 Blackfire BPM

Iemand ervaring mee? Tips hoe er het beste mee om te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Bedankt voor de vlotte en hulpvolle reacties jongens! Die Allen & Heath XD-53 ziet er indd goed uit, maar ik ga denk ik toch voor de Pioneer HDJ 2000. Nogmaals thanx! :thumbsup:

Ik heb hem binnen hoor! :drool: Het mixen gaat echt meteen 10x beter, echt super! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:38 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Woodside schreef:
Iemand ervaring mee? Tips hoe er het beste mee om te gaan?


Niet op de grond gooien
Geen mes erin steken
Geen benzine erover en aansteken


the fack, nouja dan maar gewoon als frisbee gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je zelf wel kan invullen hoe je er mee om moet gaan toch?

Alleen zou ik een beetje lief doen tegen de cue-knoppen. Want die gaan snel kloten bij reloop.

En je moet niet gaan faderklikken. Dat houd in, dat je de faders op je mixer zo hard opengooit dat je echt een tik hoort. Want daardoor slijten de faders. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:11 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
Ik denk dat je zelf wel kan invullen hoe je er mee om moet gaan toch?

Alleen zou ik een beetje lief doen tegen de cue-knoppen. Want die gaan snel kloten bij reloop.

En je moet niet gaan faderklikken. Dat houd in, dat je de faders op je mixer zo hard opengooit dat je echt een tik hoort. Want daardoor slijten de faders. :thumbup:


Ja tuurlijk gewoon zuinig mee omgaan. Maar omdat het mijn eerste set is weet ik misschien iets nog niet wat niet voor de hand ligt maar waar je wel op moet letten. En dat van me faders is een van die dingen ;) Dus bedankt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:42 
 
Hardtraxxer

Ik heb als het goed is vanavond mijn Pioneer CDJ1000MK3's verkocht en koop ik zsm de CDJ2000.
Als ik ze heb, maak ik er pics van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:41 
 
Hardtraxxer

Ik denk weer een reloop digital jockey 2 interface edition.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 13:26 
 

Ik wil men laptop (macbook Pro) aansluiten op m'n draaitafel om zo muziek te selecteren op m'n laptop, maar hoe moet dat juist qua kabels enz?
Vindt daar niet voldoende info over online ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 14:05 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Jeroentjuh82 schreef:
Ik denk weer een reloop digital jockey 2 interface edition.


Weer?


Jaren geleden ook ff gehad. Daarna hele dj set die ik later heb verkocht weer ivm niks meer aanvinden, maar ik mis het mixen wel en kan ik ook mooi oefenen met beatmatchen. De digital jockey 2 is toch een prima keuze nog steeds als je niet teveel wil uitgeven aan digitale controller?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 14:23 
 
Hardtraxxer

Ik ga zaterdag de numark n4 halen!

en waarschijnlijk Akai LPD 8 erbij en een Akai LPK 25.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Ik wil men laptop (macbook Pro) aansluiten op m'n draaitafel om zo muziek te selecteren op m'n laptop, maar hoe moet dat juist qua kabels enz?
Vindt daar niet voldoende info over online ...


Dat ligt er ten eerste aan wat voor gear je gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:04 
 
Hardtraxxer

Ik zit er aan te denken om een DJM-700 mengpaneel te kopen en een Technics RP-DJ1200 headphone.
Op het moment heb ik een RMX-40 mengpaneel en een RHP-10 headphone.

De headphone ben ik zeker van dat ik hem ga vervangen, maar de RMX weet ik nog niet zeker, misschien iemand hier die info voor mij heeft waarom wel of niet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maxje schreef:
Ik zit er aan te denken om een DJM-700 mengpaneel te kopen en een Technics RP-DJ1200 headphone.
Op het moment heb ik een RMX-40 mengpaneel en een RHP-10 headphone.

De headphone ben ik zeker van dat ik hem ga vervangen, maar de RMX weet ik nog niet zeker, misschien iemand hier die info voor mij heeft waarom wel of niet? :)

Ik heb de RMX-40 ook, echt een topding voor het geld, je kunt alles gemakkelijk afstellen, alle effecten kun je zelf gemakkelijk insetellen en ook zien want ze komen in letters op de display. De cue heeft ook nog een EQ, dit is vrij gemakkelijk met overmixen. Hij is stevig, das 1 ding wat zeker is en in zijn prijsklasse is hij zeker zijn geld waard!
Voor de headphone: Ik ben geen fan van Technics, ik zou als je toch niet al te veel geld uit wil geven, doorsparen tot een HDJ 1000 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 09:22 
 
Hardtraxxer

Heb de technics wel gekocht en vindt het echt een topding, zeer goed geluid, vooral heel neutraal.
Overgangen gaan ook een stuk beter dan met de RHP-10 headphone.

Maar de DJM ben ik nog steeds over aan het twijfelen, de DJM heeft een veel grotere keuze aan effecten,
die ik toch best veel gebruik, ook heeft hij een apart LPF/HPF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maxje schreef:
Heb de technics wel gekocht en vindt het echt een topding, zeer goed geluid, vooral heel neutraal.
Overgangen gaan ook een stuk beter dan met de RHP-10 headphone.

Maar de DJM ben ik nog steeds over aan het twijfelen, de DJM heeft een veel grotere keuze aan effecten,
die ik toch best veel gebruik, ook heeft hij een apart LPF/HPF.

Ja als je het geld hebt, zou ik wel een DJM aanschaffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

na talloze avonden op youtube en er al eens mee gespeeld te hebben in de lokale dj winkel weet ik het meer dan zeker:
ik MOET en ZAL de DDJ-S1 hebben! :P

Ik zou hem morgen al kunnen gaan ophalen moest ik willen, maar ik heb mezelf opgelegd om eerst mijn huidige gear te verkopen alvorens ik de volgende aanschaf. Anders word het wat TE. :P

Huidige setup staat dus volledig te koop, klik hier voor het aanbod topic.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga een aidshaas kopen, die kunnen draaien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb dan toch maar beslist nu al te bestellen ^^ morgen komt de DDJ-S1 toe! :)
Deze week nog een decksaver bestellen ook dan, om het mooi stofvrij te houden.

edit: voila net nog een bevestiging gehad dat het verzonden is naar het aflever adres ^^
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner