2x Yamaha Hs80 zijn onder weg, ben er heel erg blij mee!
Squid wrote:2x Yamaha Hs80 zijn onder weg, ben er heel erg blij mee!
Squid wrote:2x Yamaha Hs80 zijn onder weg, ben er heel erg blij mee!
Jazeker. Heb ze sinds kort zelf ook.Cruelty wrote:Zo iets dacht ik al wel xD.Squid wrote: Skytec, JB system, Behringer in iets mindere mate zijn merken waar je je niet aan moet begeven, echt de grootste rotzooi wat bestaat.
Ik zat te kijken voor wat tabletops voor een laag bedrag, en de Numark ndx-200 zien er niet verkeerd uit.
Iemand er ervaring mee?
CDJ's omdat die in iedere discotheek/club/event staan en een t1 niet.SpaceRazr wrote:Ik ben nog aan 't twijfelen tussen ddj-t1 of 2x cdj800mk2 + mixer. Wat zouden jullie doen aan en waarom?
Dit zeiden vrienden van me ook al (ook dj's)Squid wrote:CDJ's omdat die in iedere discotheek/club/event staan en een t1 niet.SpaceRazr wrote:Ik ben nog aan 't twijfelen tussen ddj-t1 of 2x cdj800mk2 + mixer. Wat zouden jullie doen aan en waarom?

Bier drinkenJurheinen wrote:Wat ben jij van plan pete?!
Mag ik mee?Pete wrote:Bier drinkenJurheinen wrote:Wat ben jij van plan pete?!
Wat is je budget?G1LL wrote:Monitor speakers kopen, maar weet nog steeds niet welke..
Toch is het wel fijn om goeie te hebben. Zeker als je vaak draait. Maar het klopt wel, dat het voor producen belangrijker is.Cruelty wrote:Om te DJ'en zou ik niet al te dure pakken, het geluid hoeft niet helemaal zuiver te zijn. Tenzij je gaat producen dan heb je wel goed geluid nodig.G1LL wrote:Monitor speakers kopen, maar weet nog steeds niet welke..
Je zou eens kunnen kijken naar 2de hands. Ben zo zelf aan mijn monitoren gekomen.G1LL wrote:Max 200 euro, liever daar onder
Ik heb zelf deze: http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.htmlG1LL wrote:Max 200 euro, liever daar onder
Hoezo dan? Zelf slechte ervaringen mee of..?Draidy wrote:Verder raad ik Behringer af. Grote troep
Teknizion wrote:Als het allemaal meezit, over 2 maandjes een CDJ350 set aanschaffen