Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2012, 13:26 

Hardtraxx Elite

Ik wil men laptop (macbook Pro) aansluiten op m'n draaitafel om zo muziek te selecteren op m'n laptop, maar hoe moet dat juist qua kabels enz?
Vindt daar niet voldoende info over online ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2012, 14:05 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Jeroentjuh82 schreef:
Ik denk weer een reloop digital jockey 2 interface edition.

Weer?

Jaren geleden ook ff gehad. Daarna hele dj set die ik later heb verkocht weer ivm niks meer aanvinden, maar ik mis het mixen wel en kan ik ook mooi oefenen met beatmatchen. De digital jockey 2 is toch een prima keuze nog steeds als je niet teveel wil uitgeven aan digitale controller?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2012, 14:23 

Hardtraxxer

Ik ga zaterdag de numark n4 halen!

en waarschijnlijk Akai LPD 8 erbij en een Akai LPK 25.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2012, 22:48 

Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
Ik wil men laptop (macbook Pro) aansluiten op m'n draaitafel om zo muziek te selecteren op m'n laptop, maar hoe moet dat juist qua kabels enz?
Vindt daar niet voldoende info over online ...

Dat ligt er ten eerste aan wat voor gear je gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2012, 21:04 

Hardtraxxer

Ik zit er aan te denken om een DJM-700 mengpaneel te kopen en een Technics RP-DJ1200 headphone.
Op het moment heb ik een RMX-40 mengpaneel en een RHP-10 headphone.

De headphone ben ik zeker van dat ik hem ga vervangen, maar de RMX weet ik nog niet zeker, misschien iemand hier die info voor mij heeft waarom wel of niet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-04-2012, 22:41 

Hardtraxxer

maxje schreef:
Ik zit er aan te denken om een DJM-700 mengpaneel te kopen en een Technics RP-DJ1200 headphone.
Op het moment heb ik een RMX-40 mengpaneel en een RHP-10 headphone.

De headphone ben ik zeker van dat ik hem ga vervangen, maar de RMX weet ik nog niet zeker, misschien iemand hier die info voor mij heeft waarom wel of niet? :)

Ik heb de RMX-40 ook, echt een topding voor het geld, je kunt alles gemakkelijk afstellen, alle effecten kun je zelf gemakkelijk insetellen en ook zien want ze komen in letters op de display. De cue heeft ook nog een EQ, dit is vrij gemakkelijk met overmixen. Hij is stevig, das 1 ding wat zeker is en in zijn prijsklasse is hij zeker zijn geld waard!
Voor de headphone: Ik ben geen fan van Technics, ik zou als je toch niet al te veel geld uit wil geven, doorsparen tot een HDJ 1000 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-04-2012, 09:22 

Hardtraxxer

Heb de technics wel gekocht en vindt het echt een topding, zeer goed geluid, vooral heel neutraal.
Overgangen gaan ook een stuk beter dan met de RHP-10 headphone.

Maar de DJM ben ik nog steeds over aan het twijfelen, de DJM heeft een veel grotere keuze aan effecten,
die ik toch best veel gebruik, ook heeft hij een apart LPF/HPF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-04-2012, 18:52 

Hardtraxxer

maxje schreef:
Heb de technics wel gekocht en vindt het echt een topding, zeer goed geluid, vooral heel neutraal.
Overgangen gaan ook een stuk beter dan met de RHP-10 headphone.

Maar de DJM ben ik nog steeds over aan het twijfelen, de DJM heeft een veel grotere keuze aan effecten,
die ik toch best veel gebruik, ook heeft hij een apart LPF/HPF.

Ja als je het geld hebt, zou ik wel een DJM aanschaffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-04-2012, 21:28 

Hardtraxxer

na talloze avonden op youtube en er al eens mee gespeeld te hebben in de lokale dj winkel weet ik het meer dan zeker:
ik MOET en ZAL de DDJ-S1 hebben! :P

Ik zou hem morgen al kunnen gaan ophalen moest ik willen, maar ik heb mezelf opgelegd om eerst mijn huidige gear te verkopen alvorens ik de volgende aanschaf. Anders word het wat TE. :P

Huidige setup staat dus volledig te koop, klik hier voor het aanbod topic.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-04-2012, 22:33 

Hardtraxxer

Ik ga een aidshaas kopen, die kunnen draaien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-04-2012, 21:57 

Hardtraxxer

Heb dan toch maar beslist nu al te bestellen ^^ morgen komt de DDJ-S1 toe! :)
Deze week nog een decksaver bestellen ook dan, om het mooi stofvrij te houden.

edit: voila net nog een bevestiging gehad dat het verzonden is naar het aflever adres ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-04-2012, 07:30 

Hardtraxxer

Ik heb nu een pioneer ddj-t1 staan en wil hier bijpassende KRK's voor kopen iemand een idee?
Ik zit te kijken maar er zijn oneindig mogelijkheden...
Mijn budget ligt rond de 500
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-04-2012, 11:30 

Hardtraxx Newbie

In plaats van kopen kun je nu een JB Systems Kontrol 3 winnen bij Bax-shop! Misschien wel zo leuk als je een klein/geen budget hebt?

http://www.bax-shop.nl/prijsvraagjbsystems/?utm_source=nieuwsbrief%2Bapril%2Bverdien750&utm_medium=email&utm_campaign=maandelijkse+nieuwsbrieven&utm_term=april

Enjoy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-04-2012, 18:20 

Hardtraxxer

Ik ga voor de KRK Rokit RP6 G2 denk ik
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... rettyPhoto

iemand ervaring hiermee of weet iemand hier iets over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-04-2012, 19:57 

Hardtraxx Veteran

Pioneer ddj ergo of natrive instruments s2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-04-2012, 16:07 

Kwart over vroeg

Zomaar een vraag; Ik heb nu sinds 2 jaar een Reloop setje (2x RMP1) Nu wil ik graag de overstap maken naar Pioneer, maar vind de tabletops erg duur. Nu zit ik er over te denken om over te stappen op een DDJ Ergo. Mijn vraag is alleen; Is er iemand die met de Ergo ervaring heeft, en is de ''ervaring'' van het draaien meteen Ergo hetzelfde als met CDJ's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-04-2012, 16:36 

Hardtraxx Veteran

Ik heb geen CDJs en ook geen ergo maar ik kan je nu al vertellen dat de ervaring anders is. Je doet alles via je computer. Je stuurt je computer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2012, 09:44 

Hardtraxxer

Ik ben aan het kijken naar vrij goedkope cdspelers. Ik heb een Gemini gezien op marktplaats. Ook heb ik aanbod gekregen van iemand op marktplaats voor 2 us blasters voor 170,- welke van deze 2 merken voldoet?

Ik brand alleen audio cd's weer dadelijk net als voorheen. Qua mixer heb ik e behringer djx 750 op t oog, alleen zei de meneer vd us blaster dat ik niet teveel moest verwachten van de effecten. Ik heb geen bepaalde prijs qua budget. De cdspelers hoeven alleen maar audio cd's te spelen. De mixer vindt ik meer van belang, maar hoeft ook niet teveel te kosten.

Wat kan men mij adviseren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2012, 13:24 

Hardtraxx Elite

Teknizion schreef:
Zomaar een vraag; Ik heb nu sinds 2 jaar een Reloop setje (2x RMP1) Nu wil ik graag de overstap maken naar Pioneer, maar vind de tabletops erg duur. Nu zit ik er over te denken om over te stappen op een DDJ Ergo. Mijn vraag is alleen; Is er iemand die met de Ergo ervaring heeft, en is de ''ervaring'' van het draaien meteen Ergo hetzelfde als met CDJ's?

Simpel antwoord op je vraag, nee :P De DDJ-T1 en DDJ-S1 komen een stuk meer in de buurt, maar dan moet je eerder richting de CDJ350/400 kijken qua feeling dan de CDJ800/850/900/1000/2000. Als je voor Pioneer wilt gaan om de Pioneer ervaring te krijgen, ga voor de CD spelers. Desnoods doe je t net zoals ik doe, stuk voor stuk de apparaten kopen, niet in 1 keer heel de set kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-08-2012, 15:40 

Hardtraxx Veteran

Lichte bump, ik heb deze net besteld:

Afbeelding

Omdat m'n huidige koptelefoon (Stanton DJ Pro 2000) nog maar half werkt omdat ie een keer heel hard gevallen is, had ook wel dezelfde kunnen kopen als eerst, maar dat is ook zo saai :P .

en een stofkap:

Afbeelding

Heb die mixer al bijna 2 jaar, en elke keer geen stofkap voor besteld, werd onderhand eens tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-08-2012, 13:49 

Hardtraxxer

Eerst een Pioneer djm 800 (2e hands) En daarna de ene pioner cdj 2000 en daarna de andere
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-08-2012, 15:47 

Hardtraxx Elite

Pioneer djm 700 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2012, 14:11 

Hardtraxxer

Doe mij maar 2x pioneer cdj 2000 2x technics sl1210+ djm850 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-09-2012, 18:41 

Hardtraxxer

Flexoews schreef:
Doe mij maar 2x pioneer cdj 2000 2x technics sl1210+ djm850 :P

Als we zo gaan beginnen, doe mijn dan maar 4 CDJ 2000, DJM900, RMX1000 en HDJ 2000, verder dan nog APC40 met Ableton Live op een Macbook Pro Retina :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-11-2012, 15:49 

Volgende aankoop wordt de Genelec 8020 BP actieve monitoren en daarna Pioneer CDJ350 + DJM350 ^^
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner