waar moet je koptelefoon in bij dat ding?
wel nice iig
wel nice iig
Externe geluidskaart he.ProfaNe wrote:waar moet je koptelefoon in bij dat ding?
wel nice iig
ee,lorennzkee wrote:Heb net Krk's 6 besteld, En een Led lamp Voor versiering op me nieuwe kamer![]()
Was het al maar morgen
daar moetje gewoon niet over twijfelen, gewoon doen.. krijg je geen spijt van..stynch wrote:ee,lorennzkee wrote:Heb net Krk's 6 besteld, En een Led lamp Voor versiering op me nieuwe kamer![]()
Was het al maar morgen
kan je een link geven met welke geluidskaart + welke boxen het zijn ? liefst ook de link naar webshop.
ik zit namelijk ook gruwelijk te twijfelen aan studio monitoren want er komt zo'n bagger geluid uit mn boxen.
Wil dit gerust eventjes opzoeken, ga ik zodoen. Maar ik ben zelf niet zon krak:)stynch wrote:ee,lorennzkee wrote:Heb net Krk's 6 besteld, En een Led lamp Voor versiering op me nieuwe kamer![]()
Was het al maar morgen
kan je een link geven met welke geluidskaart + welke boxen het zijn ? liefst ook de link naar webshop.
ik zit namelijk ook gruwelijk te twijfelen aan studio monitoren want er komt zo'n bagger geluid uit mn boxen.
lorennzkee wrote:De reloop rmx 40.
Ahzo, en dan kan ik gewoon als ik muziek op de pc opzet over me mixer laten afspelen op de krk's?
Want die 3.5 jack - rca. gebruik ik nu voor het opnemen
Of lukt het zo als ik zei niet?
Van waar naar waar gaat je geluid dan? Van je pc naar dit kastje en dan naar je KRK's? Dan klopt het van die kabel.stynch wrote:ik had bax shop gemaild.
als ik de krk 6's koop met een EMU 0202, dan moet ik deze kabel erbij kopen http://www.bax-shop.nl/jack-kabels/proc ... tails.html
pc via usb naar emu, dan kabel vanuit emu naar krk'smaarten1410 wrote:Van waar naar waar gaat je geluid dan? Van je pc naar dit kastje en dan naar je KRK's? Dan klopt het van die kabel.stynch wrote:ik had bax shop gemaild.
als ik de krk 6's koop met een EMU 0202, dan moet ik deze kabel erbij kopen http://www.bax-shop.nl/jack-kabels/proc ... tails.html
ligt eraan of het goeie knoppe zijnlorennzkee wrote:Nieuwe play knoppen voor me reloop's... bij 1tje istie echt kut.
Dus veronderstel dat andere ook kapot zal gaan een van de weken.
Iemand die deze al eens heeft laten vervangen? hoorde ergens dat ze nogal snel stuk gaan maar goede knoppen zijn na vervanging?
gewoon een produtie fout dusProfaNe wrote:ik heb dat ook gehad, 3x zelfs
beide reloop rmp1 bij mij had er last van toen opgestuurd, kreeg ze terug na 2 weken (10 werkdagen) en toen was er alsnog 1 kapot,
je kan em ook zelf maken door te solderen, tis een heel stom foutje waardoor het pinnetje van de knop los komt van de traanplaat doordat hij niet goed gesoldeerd is of los raakt na lang gebruiken omdat de play/cue knoppe nergens op leunen gaat dat snel los....
dan doe je het tog zelflorennzkee wrote:is echt balen...
Ben ik em weer een tijdje kwijt als ik die dingen op stuur... pfff