Korg padKONTROL BK zwart
lijkt me toch wel heel erg fet
na t filmpje van avio hahah
lijkt me toch wel heel erg fet
tomb wrote:Iemand ervaring met de KRK RP 5 G2?
Traanplaat? Bedoel je niet printplaat?ProfaNe wrote:die knop hoeft er niet eens uit....
gewoon alle schroefjes los schroeven van je RMP
1 grote stekker los maken die de onderkant met de bovenkant connect,
dan vind je de pinnetjes op het traanplaat van de cue/play knop vanzelf..
wat wel het probleem is dat er een soort spul overheen zit waardoor er geen soldeer meer hecht aan het traanplaat... wat je kan doen is de baan volgen van de playknop waar die heen gaat en dan een draadje van het puntje van de playknop na het 1e puntje vast solderen waar de baan heen gaat (kweenie hoe ik t meot zeggen maar op zo'n traanplaat heb je allemaal zilveren baantjes)
wat je dan doet is eigenlijk ipv, het over het baanjte te geleiden gewoon door een draadje....
beetje lastig uit te leggen, ik had foto's maar die zijn foetsie
Echt niemand?tomb wrote:tomb wrote:Iemand ervaring met de KRK RP 5 G2?
uuh ik denk het niet kijk je tog gewoon op internet naar reviews van krk rp 5 g2tomb wrote:Echt niemand?tomb wrote:tomb wrote:Iemand ervaring met de KRK RP 5 G2?
wil je producen of draaienTakkU wrote:Wat denken jullie waar ik het beste voor kan gaan sparen? Voor een set CDJ's ter vervanging van mn Digital Jockey 2, of toch een Virus TI?
zet effe een link bij ik wil wel zienPiaaa wrote:Compleet setje van reloop op baxshop plus een fatsoenljike hoofdtelefoon !
Dat is dus iets waar ik nu heel erg veel mee aan t oefenen ben, en het gaat ook steeds en steeds beter.. T is alleen dat ik vaak bij een kick maken heel dicht in de buurt kom bij wat ik wil, maar dat ik net dat laatste beetje er niet in krijg. Sowieso kan ik een Virus voorlopig nog niet kopen, zal pas na de zomer worden, en tegen die tijd wil ik toch wel veel bijgeleerd hebben wat betreft synthesizers. Denk dat ik toch voor de Virus TI ga tegen die tijdOverload wrote:Ik zou een virus ti kopen als je weet wat je ermee kunt.... en niet alleen omdat je hebt gehoord dat het een goed ding is en pro's er mooie sounds mee kunnen maken. Je moet dus echt met die synthesizer uit een init kunnen werken anders heb je er zoals vele mensen die hem ook maar kochten vrij weinig aan.
succes met kiezen!
oke, dat is wel beter dat je goed aan het oefenen ben om zelf sounds te maken. kom je ook een stuk verder met een hardware synthTakkU wrote:Dat is dus iets waar ik nu heel erg veel mee aan t oefenen ben, en het gaat ook steeds en steeds beter.. T is alleen dat ik vaak bij een kick maken heel dicht in de buurt kom bij wat ik wil, maar dat ik net dat laatste beetje er niet in krijg. Sowieso kan ik een Virus voorlopig nog niet kopen, zal pas na de zomer worden, en tegen die tijd wil ik toch wel veel bijgeleerd hebben wat betreft synthesizers. Denk dat ik toch voor de Virus TI ga tegen die tijdOverload wrote:Ik zou een virus ti kopen als je weet wat je ermee kunt.... en niet alleen omdat je hebt gehoord dat het een goed ding is en pro's er mooie sounds mee kunnen maken. Je moet dus echt met die synthesizer uit een init kunnen werken anders heb je er zoals vele mensen die hem ook maar kochten vrij weinig aan.
succes met kiezen!
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/r ... tails.htmlthe sidespinnars wrote:zet effe een link bij ik wil wel zienPiaaa wrote:Compleet setje van reloop op baxshop plus een fatsoenljike hoofdtelefoon !
die koptelefoon ga ik ook kopen alleen dan in andere kleur. wel mooi setjeDj C-Mind wrote:http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/r ... tails.htmlthe sidespinnars wrote:zet effe een link bij ik wil wel zienPiaaa wrote:Compleet setje van reloop op baxshop plus een fatsoenljike hoofdtelefoon !

wat wil je doen? producen? draaien(cd of vinyl)?Kepro wrote:Misschien dat iemand een opsomming voor ons wilt maken Mol Jawohl? Aangezien ik niets onden vinden op dit forum.
Dus echt alles vanaf het begin, gear, programma's, tracks etc?
Ik wil gewoon lekker plaatjes draaien en misschien naar een lokale discotheek, CD of Vinyl, beide misschien? maar ik denk dat het CD/MP3 is.The Axe wrote:wat wil je doen? producen? draaien(cd of vinyl)?Kepro wrote:Misschien dat iemand een opsomming voor ons wilt maken Mol Jawohl? Aangezien ik niets onden vinden op dit forum.
Dus echt alles vanaf het begin, gear, programma's, tracks etc?
Prijs is kwaliteit helaas in deze branch..