Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar als je nog nooit met vinyl gedraaid hebt ken je dat gevoel natuurlijk niet en kun je het ook niet missen. Ik vind het alleen zo zonde dat het daardoor dus verdwijnt. Ik blijf nog wel lekker met cd's rondlopen, vind ik toch wel mooier zo'n cd-map ipv een laptoptas >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Maar als je nog nooit met vinyl gedraaid hebt ken je dat gevoel natuurlijk niet en kun je het ook niet missen. Ik vind het alleen zo zonde dat het daardoor dus verdwijnt. Ik blijf nog wel lekker met cd's rondlopen, vind ik toch wel mooier zo'n cd-map ipv een laptoptas >.<


inderdaad! +1 sorry maar waar stel je tegenwoordig nog de grens van het dj zijn ^^ cd`s is tegenwoordig al een eitje en met laptop wordt het helemaal mooi :thumbdown: andere kant als je kijkt in de techno wereld zijn er echt enkele dj`s die met laptop draaien maar er zo veel er uit halen qwa edits en effects dat het vernieuwend is. maar aangezien in de hardstyle wereld het anders ligt ga je toch al gauw meer naar de kant van Live Acts
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mac Pro (komt er aan) met Logic Pro + Virus Snow of C (liefste C maar ik zou bij god niet weten hoe ik dat ding aan moet sluiten met de bekabeling enzo :') )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barto schreef:
maarten1410 schreef:
Maar als je nog nooit met vinyl gedraaid hebt ken je dat gevoel natuurlijk niet en kun je het ook niet missen. Ik vind het alleen zo zonde dat het daardoor dus verdwijnt. Ik blijf nog wel lekker met cd's rondlopen, vind ik toch wel mooier zo'n cd-map ipv een laptoptas >.<


inderdaad! +1 sorry maar waar stel je tegenwoordig nog de grens van het dj zijn ^^ cd`s is tegenwoordig al een eitje en met laptop wordt het helemaal mooi :thumbdown: andere kant als je kijkt in de techno wereld zijn er echt enkele dj`s die met laptop draaien maar er zo veel er uit halen qwa edits en effects dat het vernieuwend is. maar aangezien in de hardstyle wereld het anders ligt ga je toch al gauw meer naar de kant van Live Acts

Op de eens of andere manier vind ik het ook juist bij techno/etc. (sorry) horen. Kijk naar NBTD. Wat een helden zijn dat en dat alles met een paar keyboards en een laptop! Maar bij hardstyle past dat gewoon nog niet helemaal ofzo. Volgens mij vind het grote publiek het veel leuker als ze plaat al kennen zodat er mee geschreeuwd kan worden ipv dat je staat af te wachten waarneer ze die vocals er live in gaan gooien. Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind live acts JUIST gruwelijk omdat je een bekende plaat dan vaak ineens op een heel andere manier geprsenteerd krijgt. Maar toch, als het geen live act is, dan ook geen laptop vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet gewoon heel simpel via Fire Wire of USB? En anders wel via een of andere Break out box. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Mac Pro (komt er aan) met Logic Pro + Virus Snow of C (liefste C maar ik zou bij god niet weten hoe ik dat ding aan moet sluiten met de bekabeling enzo :') )

Volgens mij is een Virus C gewoon via de USB aan te sluiten hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 22:39 
 
Hardtraxxer

TakkU schreef:
Mannonymous schreef:
Mac Pro (komt er aan) met Logic Pro + Virus Snow of C (liefste C maar ik zou bij god niet weten hoe ik dat ding aan moet sluiten met de bekabeling enzo :') )

Volgens mij is een Virus C gewoon via de USB aan te sluiten hoor ;)

volgends mij ook =]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

ik zou wel 2 numark v7's en een pioneer djm 2000 :drool: maar daar heb ik geen geld voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Pioneer DJM 2000 heb ik sowieso nog nergens zien staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als je het over techniek hebt: CDJ 2000 :x

Heb hem ook nergens gezien. hoop ook niet dat dit ooit gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
als je het over techniek hebt: CDJ 2000 :x

Heb hem ook nergens gezien. hoop ook niet dat dit ooit gaat komen.

CDJ-2000 begint al wel aardig in te burgeren hoor.. Zeker in Amerika is ie erg populair bij feesten/clubs, en ook hier in nederland staat kan je hm al redelijk vaak tegenkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

rodger88 schreef:
als je het over techniek hebt: CDJ 2000 :x

Heb hem ook nergens gezien. hoop ook niet dat dit ooit gaat komen.


je spot hem al wel is hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

ja zeker djm 2000 pre order alleen http://www.rjshop.nl/Pioneer-DJM-2000/nl/product/22797/
en de cdj 2000 http://www.rjshop.nl/Pioneer-CDJ-2000/nl/product/21817/ ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik bedoelde eigenlijk de DJM
CDJ vind ik nog wel gaan hoeft van mij niet maja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:42 
 
Donateur

ik wil graag 2 x American Audio CDI-500
moet eerst mijn eigen American Audio CK800 MP3 nog zien te verkopen anders heb ik geld te kort
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na vandaag weet ik het helemaal zeker, die CDJ1000's en DJM800 worden echt de volgende aankoop :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

need another cdj1000 mk3 :$
maar dat word nog ff sparen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
need another cdj1000 mk3 :$
maar dat word nog ff sparen :D

Liever een 2000 maar die is me iets te pricy..
of sparen.. of misschien de draaitafels + 500 platen te koop zetten... :huh: maar daar moeten we nog maar eens over nadenken.. want eigenlijk is het natuurlijk ook wel vet om ze te houden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 18:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb net Krk's 6 besteld, En een Led lamp Voor versiering op me nieuwe kamer :)
Was het al maar morgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Heb net Krk's 6 besteld, En een Led lamp Voor versiering op me nieuwe kamer :)
Was het al maar morgen :P

Wil ze ook bestellen misschien krk 8, voor op mijn kamer, of zijn ze puur voor het mixen van platen en dergelijke ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon voor alles wat met muziek te maken heeft:).
Als ik ze op me mixer en ook voor op me pc. (of ik hoop toch dat dit lukt) maar nog geen idee hoe ik dat moet fixen voor op alletwee zonder steeds kabels te verleggen?
Iemand die dit weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
lorennzkee schreef:
Heb net Krk's 6 besteld, En een Led lamp Voor versiering op me nieuwe kamer :)
Was het al maar morgen :P

Wil ze ook bestellen misschien krk 8, voor op mijn kamer, of zijn ze puur voor het mixen van platen en dergelijke ?


Zo'n soort speakers zijn voor het goed weergeven van geluid. Wat je van te voren met het geluid gedaan hebt maakt niet uit. Althans, als je het natuurlijk niet eerst verkracht hebt want dan kunnen de speakers het ook niet meer goed weergeven. Maar dat spreekt voor zich. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M'n 2e CDJ-2000 :)
Verwacht hem binnen nu en 2 weken.
Daarna wil ik kijken voor een Apogee Duet audio interface voor m'n MacBook Pro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Piaaa schreef:
lorennzkee schreef:
Heb net Krk's 6 besteld, En een Led lamp Voor versiering op me nieuwe kamer :)
Was het al maar morgen :P

Wil ze ook bestellen misschien krk 8, voor op mijn kamer, of zijn ze puur voor het mixen van platen en dergelijke ?


Zo'n soort speakers zijn voor het goed weergeven van geluid. Wat je van te voren met het geluid gedaan hebt maakt niet uit. Althans, als je het natuurlijk niet eerst verkracht hebt want dan kunnen de speakers het ook niet meer goed weergeven. Maar dat spreekt voor zich. ;)

Met andere woorden oor een spatzuiver geluid, mits de muziek die je draait ook zuiver is...
Oke duidelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 22:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelder/h ... tails.html
Mn eerste gear :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner