Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/monster-beats-dr.dre-solo-hd-hoofdtelefoon-met-controltalk-zwart/product-details.html

Niet direct voor DJ, maar ook voor gewoon gebruik. Iemand ervaring met deze hoofdtelefoon?

Ik zou zeggen ga is langs een winkel die d'r zo eentje heeft liggen en ga hem testen of je het wat vind. Bij geluid zal ik toch altijd zelf luisteren voordat je op advies van een ander afgaat. Het is heel persoonlijk wat jij nou mooi geluid vind of niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pioneer hdj 100k

http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoon ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

flightcase besteld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb net me krk rp6 g2 gekocht
Dus denk dat ik dit er bij koop.

http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waarschijnlijk binnekort de Pioneer DJM-250 kopen:) zodra die uit is:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:38 
 
Hardtraxxer

Is de djm600 een goeie vervanger voor mn nu nog rmx 40 of dan toch beter de djm400 nemen 2ehands?

Als mn budget verder reikte had ik de 800 wel gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ga, (hopelijk, als ik aangenomen word) bij de albert heijn werken duss dat word sparen voor setje cd speler & mixer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier kan 14 volgens mij ook, meerdere vrienden van me werken ook bij deze/ andere ah's
en ja, word zeker tijdje sparen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 10:16 
 
Hardtraxxer

Ik heb nog een setje te koop.
2x stanton c.304

kn hem overkopen voor een prikje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroentjuh82 schreef:
Is de djm600 een goeie vervanger voor mn nu nog rmx 40 of dan toch beter de djm400 nemen 2ehands?

Als mn budget verder reikte had ik de 800 wel gekocht.

De DJM600 is in mijn ogen geen goede opvolger nee... De DJM600 heeft namelijk heel vaak last van lekkende faders, net als bij de RMX40. Ze zijn niet zo duur (meer dan €300,- zou ik er niet meer voor geven) maar dat komt doordat ze al behoorlijk gedateerd zijn... En voor die twee extra kanalen zou ik dan nog niet voor de DJM600 kiezen. Ga liever voor iets beter geluid en een digitale mixer, zoals de DJM400 inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:51 
 
Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Jeroentjuh82 schreef:
Is de djm600 een goeie vervanger voor mn nu nog rmx 40 of dan toch beter de djm400 nemen 2ehands?

Als mn budget verder reikte had ik de 800 wel gekocht.

De DJM600 is in mijn ogen geen goede opvolger nee... De DJM600 heeft namelijk heel vaak last van lekkende faders, net als bij de RMX40. Ze zijn niet zo duur (meer dan €300,- zou ik er niet meer voor geven) maar dat komt doordat ze al behoorlijk gedateerd zijn... En voor die twee extra kanalen zou ik dan nog niet voor de DJM600 kiezen. Ga liever voor iets beter geluid en een digitale mixer, zoals de DJM400 inderdaad.


Thanks voor je antwoord! De 400 heeft toch geen digitale uitgang?dat hebben de 700 en 800 alleen toch?

T wordt wel een 400.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roerig schreef:
Ik heb nog een setje te koop.
2x stanton c.304

kn hem overkopen voor een prikje ;)

hebben mensen hier goeie ervaring mee?
en wat is een prikje volgens jou? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroentjuh82 schreef:
maarten1410 schreef:
Jeroentjuh82 schreef:
Is de djm600 een goeie vervanger voor mn nu nog rmx 40 of dan toch beter de djm400 nemen 2ehands?

Als mn budget verder reikte had ik de 800 wel gekocht.

De DJM600 is in mijn ogen geen goede opvolger nee... De DJM600 heeft namelijk heel vaak last van lekkende faders, net als bij de RMX40. Ze zijn niet zo duur (meer dan €300,- zou ik er niet meer voor geven) maar dat komt doordat ze al behoorlijk gedateerd zijn... En voor die twee extra kanalen zou ik dan nog niet voor de DJM600 kiezen. Ga liever voor iets beter geluid en een digitale mixer, zoals de DJM400 inderdaad.


Thanks voor je antwoord! De 400 heeft toch geen digitale uitgang?dat hebben de 700 en 800 alleen toch?

T wordt wel een 400.


Geen probleem :) Nee het gaat niet om een digitale uitgang, maar om hoe de mixer in elkaar zit. De 700/800 heeft bijvoorbeeld optische (digitale) faders waardoor kraken en lekkende faders verleden tijd zijn. Als ik me niet vergis zijn die van de 400 ook optisch, die van de 600 niet. Maar met de 400 doe je sowieso geen miskoop. Leuk paneel om mee te beginnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roerig schreef:
Ik heb nog een setje te koop.
2x stanton c.304

kn hem overkopen voor een prikje ;)

heb trouwens beetje gegoogled, en kom ergnes niet uit, kan ie wel of niet mp3s afspelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Quote over de c.314 vergeleken met de c.304

Citaat:
De grote nieuwigheid is echter dat de C.314 ook MP3’s kan afspelen.


Het antwoord is dus nee, dat kan de c.304 niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:08 
 
Hardtraxxer

Geen probleem :) Nee het gaat niet om een digitale uitgang, maar om hoe de mixer in elkaar zit. De 700/800 heeft bijvoorbeeld optische (digitale) faders waardoor kraken en lekkende faders verleden tijd zijn. Als ik me niet vergis zijn die van de 400 ook optisch, die van de 600 niet. Maar met de 400 doe je sowieso geen miskoop. Leuk paneel om mee te beginnen :)[/quote]

Wist niet dat faders konden lekken?anyway, jij geeft wel gelijk goeie duidelijkheid. Zou ook logisch zijn als de 400 ook optische faders heeft en de 600 niet want de 400 is ook veel jonger. Hoop later alsnog een 800 te kunnen kopen. Dus de channel faders op de 400 zijn t zelfde als op de 800?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je analoge faders hebt loopt t geluid letterlijk over de fader heen... Als die fader vervolgens niet meer helemaal lekker is, kan je daar dus gezeik mee krijgen.. En gezien de leeftijd van de gemiddelde DJM-600 zal je er weinig tegenkomen waarvan de faders nog in perfecte staat zijn :P De DJM-400 is eigenlijk gewoon een mini DJM-700. Jammer dat ze deze vervangen hebben voor de DJM-350 overigens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Als je analoge faders hebt loopt t geluid letterlijk over de fader heen... Als die fader vervolgens niet meer helemaal lekker is, kan je daar dus gezeik mee krijgen.. En gezien de leeftijd van de gemiddelde DJM-600 zal je er weinig tegenkomen waarvan de faders nog in perfecte staat zijn :P De DJM-400 is eigenlijk gewoon een mini DJM-700. Jammer dat ze deze vervangen hebben voor de DJM-350 overigens..

Idd aan de 400 heb je eigenlijk veel meer als aan de 350...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Quote over de c.314 vergeleken met de c.304

Citaat:
De grote nieuwigheid is echter dat de C.314 ook MP3’s kan afspelen.


Het antwoord is dus nee, dat kan de c.304 niet :)

Ik brand altijd met itunes, en daar kan ik audio-cd aanklikken. Kan hij die wel afspelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
TakkU schreef:
Als je analoge faders hebt loopt t geluid letterlijk over de fader heen... Als die fader vervolgens niet meer helemaal lekker is, kan je daar dus gezeik mee krijgen.. En gezien de leeftijd van de gemiddelde DJM-600 zal je er weinig tegenkomen waarvan de faders nog in perfecte staat zijn :P De DJM-400 is eigenlijk gewoon een mini DJM-700. Jammer dat ze deze vervangen hebben voor de DJM-350 overigens..

Idd aan de 400 heb je eigenlijk veel meer als aan de 350...

Precies :)

Maar aan de leeftijd van een mixer kun je niet bepalen of de faders optisch zijn of niet. Trap daar niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
maarten1410 schreef:
Quote over de c.314 vergeleken met de c.304

Citaat:
De grote nieuwigheid is echter dat de C.314 ook MP3’s kan afspelen.


Het antwoord is dus nee, dat kan de c.304 niet :)

Ik brand altijd met itunes, en daar kan ik audio-cd aanklikken. Kan hij die wel afspelen?

volgens mij wel, maar je moet dus niet mp3-cd aanklikken (kan het mis hebben)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Draidy schreef:
Ik brand altijd met itunes, en daar kan ik audio-cd aanklikken. Kan hij die wel afspelen?

volgens mij wel, maar je moet dus niet mp3-cd aanklikken (kan het mis hebben)

Dat lijkt mij te kloppen ja, dan brand je een audio-cd en dit is niks anders dan een 'normale' cd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ben ik mischien wel geintereseerd
Wat vraag je ervoor roerig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ey dj's
ik wil binnekort de numark ns6 aanschaffen en zoek nog een bijpassende laptop
heeft iemand miss een idee dat niet al te duur is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wil je het beste van het beste, dan zou je voor een macbook pro moeten gaan.

Het is belangrijk dat je redelijk wat RAM (4GB) hebt en een fatsoenlijke processor (i5 of i7 bijvoorbeeld).
Echt een laptop om aan te raden is er niet. Wat is je budget?
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner