Sommige webwinkels verplichten je om een creditcard aan je Paypal te koppelen voordat je je transactie kunt doen.PierrePruuk wrote:Je kunt het ook gewoon aan je bankrekening koppelen. Zou niet meer weten hoe maar ik heb ook geen creditcard maar wel paypal.
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
THardtraxxer
- 249 posts member since 2010
Heb ik echt nog nooit gezien... Lijkt mij bullshit... Paypal is gewoon een manier van betalen, hoe jij het geld naar Paypal brengt is dan toch niet van belang? Heb tot nu toe met echt heel veel dingen gewoon kunnen betalen met mijn paypal waar mijn bankrekening aan gekoppeld is, nooit iets gezien dat ik een creditcard moet hebben.. het is juist het doel van paypal dat je geen creditcard nodig hebt...
Nou je wilt juist een creditcard van 3V, omdat je nog geen creditcard hebt,sjobie wrote:SoundHound wrote:massive failsjobie wrote: Klopt, dit heb ik ook gedaan, maar dan alsnog vraag hij bij de betaling om een creditcard
Leg uit?
en voor die creditcard moet je betalen met een creditcard..
-
JHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
2 CDJ 800 MK2's als ik mn pioneer cdj 350 ook verkocht heb. Mn rmp-2 ben ik al kwijt.
Kzou wel een mooie DJM 700 of 600 int zilver willen halen
600 of 700, haha dat is een groot verschil...Festuca wrote:Kzou wel een mooie DJM 700 of 600 int zilver willen halen
Ik zit nog heel erg te twijfelen of ik naar Digitaal Gear ga, of CDJ's ga aanschaffen..
Ik denk dat een Reloop RMX 40 int zilver ook wel goed is tussen met 800's 
-
THardtraxxer
- 129 posts member since 2009
- last seen Jul 2019
Zaterdag mijn setje KRK Rokit RP8 G2 ophalen!
En vandaag mijn Sinn7 Status 24/96 binnen gehad!
En vandaag mijn Sinn7 Status 24/96 binnen gehad!
-
JHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Hopelijk krijg ik zaterdag mn CDJ 800 MK2 binnen.
Heb ik dadelijk tenminste 2 pioneer cdj's(350 en 800)alleen nog een keer een andere mixer:)
Heb ik dadelijk tenminste 2 pioneer cdj's(350 en 800)alleen nog een keer een andere mixer:)
Wil mijn setje compleet maken, volgende aankoop word dus een cdj 350. Dan heb ik 2x cjd 350 en een djm 700.
En over de gemini's.. wat een plastic naaap van pioneer zeg..
Niet normaal ja... Het lijkt het heel erg op maar ook duidelijk weer niet, bah.The Indicator wrote:En over de gemini's.. wat een plastic naaap van pioneer zeg..
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Zijn net zo plastic als die 350's hoor....The Indicator wrote:Wil mijn setje compleet maken, volgende aankoop word dus een cdj 350. Dan heb ik 2x cjd 350 en een djm 700.
Ha! Ik vind het plastic van Pioneer er toch echt beter uitzien dan 
Ik vind de 350 top hoor. Niks mis mee. Ik heb liever een pioneer als dat hoor...
-
THardtraxx Addict
- last seen Dec 2025
Snap ik
350 is ook niet slecht, alleen dat jogwheel kan echt niet voor dat geld... (Trouwens niet alleen johwheel, hele ding is gewoon veel te duur)
350 is ook niet slecht, alleen dat jogwheel kan echt niet voor dat geld... (Trouwens niet alleen johwheel, hele ding is gewoon veel te duur)
Lijkt me ook wel, maar duurzaamheid is toch hetgeen waar die kleine merken bij pioneer tekort schieten.
ik denk dat ik voor de krk rp6 g2 ga, ik moet nog wel even doorsparen maar heb het geld bijna rond xD
Gewoon wachten tot Bax-shop 10 procent korting heeftTimothy21 wrote:Snap ik![]()
-
THardtraxx Addict
- last seen Dec 2025
Nee hoor hoeft niet, heb al betere spelers voor minder geld... 
-
JHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Een Denon DN-X1500 of een DJM600
1000euro, 999 dollars.. "little bit the same" -ja NOT xD
http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtele ... tails.html
Niet direct voor DJ, maar ook voor gewoon gebruik. Iemand ervaring met deze hoofdtelefoon?
Niet direct voor DJ, maar ook voor gewoon gebruik. Iemand ervaring met deze hoofdtelefoon?