Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 11:57 

Hardtraxx Addict

fullfocus schreef:
Virus snow :yes:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:41 

Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
fullfocus schreef:
Virus snow :yes:

:drool:

Die willen we allemaal wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 16:08 

Hardtraxx Veteran

Nee hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 20:09 

Hardtraxx Newbie

Hmm mijn volgende word denk ik de cdj 900 van pioneer :)
Maargoed.. dan moet ik wel eerst de cdj 400 kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

dj bassjunky schreef:

zijn zeker lekker heb zelf ook de 900'tjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:47 

Hardtraxxer

dj bassjunky schreef:

400's ben ik wel in geinteresseerd :P Maar dan moet ik op men beurt de 200s kwijt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:50 

Hardtraxx Addict

maarten1410 schreef:
Nee hoor...

Wellus! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

Deze zou ik wel willen kopen, alleen een probleem dat hij veel en veel te duur is. :P

http://cgi.ebay.com/Technics-SL-1200GLD-Limited-SL1200GLD-Turntable-M5G-MK-/110663278369?pt=DJ_Gear_Lighting&hash=item19c40b9f21
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

Beetje zonde van je geld, kun je beter twee normale kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

traktor LE naar pro 2 upgrade bij bax shop, B-stock voor 70 euro. gelijk bestellen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:16 

Hardtraxxer

2x Reloop RMP-3 & 1x Relopp RMX-30 OF 2x Reloop RMP-1 & 1x Reloop RMX-40?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 21:34 

Hardtraxx Addict

Jeeens__ schreef:
2x Reloop RMP-3 & 1x Relopp RMX-30 OF 2x Reloop RMP-1 & 1x Reloop RMX-40?

Als je niet van plan om buiten je 2 cd spelers nog meer aan te gaan sluiten zou ik voor 2x rmp-3 en de rmx30 gaan. En je moet kiezen of je effecten op je mixer wilt hebben of niet. Of even doorsparen voor een rmx40 met 2x rmp3 natuurlijk, is 250 eurie meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:56 

Hardtraxx Veteran

Ik zou graag Microtonic (Utonic) willen kopen, weet iemand of die in NL te verkrijgen is ergens?
Op de website kan je alleen betalen met creditcard, en aangezien ik die niet heb deze vraag.
Iemand een idee? :/

http://soniccharge.com/microtonic
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:47 

Hardtraxxer

Je kan ook betalen met paypal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Je kan ook betalen met paypal?

Ja, dat had ik ook geprobeerd, maar daar moet je ook perse een creditcard aan koppelen :/
Dus of er een Nederlandse shop is die dit product verkoopt, bijv. Bax-shop, maar die heeft hem weer net niet. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:14 

Hardtraxxer

Neehoor, je kan ook gewoon stortingen op een paypal rekening doen of een incasso machtiging afgeven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:23 

Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Neehoor, je kan ook gewoon stortingen op een paypal rekening doen of een incasso machtiging afgeven :)

Dat is ook wat ik dacht maar na inloggen met paypal komt dit;
"Voeg een creditcard aan uw PayPal-rekening toe als u deze aankoop wilt betalen."
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:53 

Hardtraxx Elite

Je kan ook een bankrekening aan je Paypal koppelen..! heb ik zelf ook gedaan.. Paypal stort dan 2x een paar cent op je rekening, jij moet deze exacte bedragen doorgeven en dan is je rekeningnummer bevestigd.
Wat je ook kan doen, is een prepaid creditcard aanvragen... 3vcash bijvoorbeeld heeft prepaid Visa nummers.. Je betaalt een bepaald bedrag, en je kan niet meer dan dat bedrag van de creditcard afhalen. 3V heeft alleen geen mogelijkheid tot grote bedragen, dan moet je er meerdere aanmaken en het geld naar een andere kaart overboeken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Je kan ook een bankrekening aan je Paypal koppelen..! heb ik zelf ook gedaan.. Paypal stort dan 2x een paar cent op je rekening, jij moet deze exacte bedragen doorgeven en dan is je rekeningnummer bevestigd.
Wat je ook kan doen, is een prepaid creditcard aanvragen... 3vcash bijvoorbeeld heeft prepaid Visa nummers.. Je betaalt een bepaald bedrag, en je kan niet meer dan dat bedrag van de creditcard afhalen. 3V heeft alleen geen mogelijkheid tot grote bedragen, dan moet je er meerdere aanmaken en het geld naar een andere kaart overboeken..

Klopt, dit heb ik ook gedaan, maar dan alsnog vraag hij bij de betaling om een creditcard :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:29 

Hardtraxxer

sjobie schreef:
TakkU schreef:

Klopt, dit heb ik ook gedaan, maar dan alsnog vraag hij bij de betaling om een creditcard :/

massive fail xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:14 

Hardtraxx Elite

Ben aan het denken om een djm700 te gaan kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Ben aan het denken om een djm700 te gaan kopen.

Oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:37 

Hardtraxxer

Kheb nu dan de Numark NDX800 met pioneer djm 600 en kdenk eraan om volgend jaar misschien over te gaan naar de pioneer cdj 1000 mk2 of mk3 (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:19 

Hardtraxx Veteran

SoundHound schreef:
sjobie schreef:
TakkU schreef:

massive fail xd

Leg uit? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 12:02 

Hardtraxx Veteran

Je kunt het ook gewoon aan je bankrekening koppelen. Zou niet meer weten hoe maar ik heb ook geen creditcard maar wel paypal.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner