Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
fullfocus wrote:Virus snow :yes:
:drool:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
marsiascout wrote:
fullfocus wrote:Virus snow :yes:
:drool:
Die willen we allemaal wel :)
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Nee hoor...
D
Hardtraxx Newbie
36 posts member since 2008
last seen Mar 2012
Hmm mijn volgende word denk ik de cdj 900 van pioneer :)
Maargoed.. dan moet ik wel eerst de cdj 400 kwijt
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
dj bassjunky wrote:Hmm mijn volgende word denk ik de cdj 900 van pioneer :)
zijn zeker lekker heb zelf ook de 900'tjes :thumbsup:
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Oct 2015
dj bassjunky wrote:Hmm mijn volgende word denk ik de cdj 900 van pioneer :)
400's ben ik wel in geinteresseerd :P Maar dan moet ik op men beurt de 200s kwijt :D
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
maarten1410 wrote:Nee hoor...
Wellus! :list:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Deze zou ik wel willen kopen, alleen een probleem dat hij veel en veel te duur is. :P

http://cgi.ebay.com/Technics-SL-1200GLD ... 19c40b9f21
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
Beetje zonde van je geld, kun je beter twee normale kopen.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
traktor LE naar pro 2 upgrade bij bax shop, B-stock voor 70 euro. gelijk bestellen :D
Hardtraxxer
98 posts member since 2009
last seen May 2015
2x Reloop RMP-3 & 1x Relopp RMX-30 OF 2x Reloop RMP-1 & 1x Reloop RMX-40?
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Jeeens__ wrote:2x Reloop RMP-3 & 1x Relopp RMX-30 OF 2x Reloop RMP-1 & 1x Reloop RMX-40?
Als je niet van plan om buiten je 2 cd spelers nog meer aan te gaan sluiten zou ik voor 2x rmp-3 en de rmx30 gaan. En je moet kiezen of je effecten op je mixer wilt hebben of niet. Of even doorsparen voor een rmx40 met 2x rmp3 natuurlijk, is 250 eurie meer.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Ik zou graag Microtonic (Utonic) willen kopen, weet iemand of die in NL te verkrijgen is ergens?
Op de website kan je alleen betalen met creditcard, en aangezien ik die niet heb deze vraag.
Iemand een idee? :/

http://soniccharge.com/microtonic
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Je kan ook betalen met paypal?
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Martijn wrote:Je kan ook betalen met paypal?
Ja, dat had ik ook geprobeerd, maar daar moet je ook perse een creditcard aan koppelen :/
Dus of er een Nederlandse shop is die dit product verkoopt, bijv. Bax-shop, maar die heeft hem weer net niet. :/
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Neehoor, je kan ook gewoon stortingen op een paypal rekening doen of een incasso machtiging afgeven :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Martijn wrote:Neehoor, je kan ook gewoon stortingen op een paypal rekening doen of een incasso machtiging afgeven :)
Dat is ook wat ik dacht maar na inloggen met paypal komt dit;
"Voeg een creditcard aan uw PayPal-rekening toe als u deze aankoop wilt betalen."
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Je kan ook een bankrekening aan je Paypal koppelen..! heb ik zelf ook gedaan.. Paypal stort dan 2x een paar cent op je rekening, jij moet deze exacte bedragen doorgeven en dan is je rekeningnummer bevestigd.
Wat je ook kan doen, is een prepaid creditcard aanvragen... 3vcash bijvoorbeeld heeft prepaid Visa nummers.. Je betaalt een bepaald bedrag, en je kan niet meer dan dat bedrag van de creditcard afhalen. 3V heeft alleen geen mogelijkheid tot grote bedragen, dan moet je er meerdere aanmaken en het geld naar een andere kaart overboeken..
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
TakkU wrote:Je kan ook een bankrekening aan je Paypal koppelen..! heb ik zelf ook gedaan.. Paypal stort dan 2x een paar cent op je rekening, jij moet deze exacte bedragen doorgeven en dan is je rekeningnummer bevestigd.
Wat je ook kan doen, is een prepaid creditcard aanvragen... 3vcash bijvoorbeeld heeft prepaid Visa nummers.. Je betaalt een bepaald bedrag, en je kan niet meer dan dat bedrag van de creditcard afhalen. 3V heeft alleen geen mogelijkheid tot grote bedragen, dan moet je er meerdere aanmaken en het geld naar een andere kaart overboeken..
Klopt, dit heb ik ook gedaan, maar dan alsnog vraag hij bij de betaling om een creditcard :/
Hardtraxxer
306 posts member since 2009
last seen Oct 2011
sjobie wrote:
TakkU wrote:Je kan ook een bankrekening aan je Paypal koppelen..! heb ik zelf ook gedaan.. Paypal stort dan 2x een paar cent op je rekening, jij moet deze exacte bedragen doorgeven en dan is je rekeningnummer bevestigd.
Klopt, dit heb ik ook gedaan, maar dan alsnog vraag hij bij de betaling om een creditcard :/
massive fail xd
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ben aan het denken om een djm700 te gaan kopen.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 12 days ago
The Indicator wrote:Ben aan het denken om een djm700 te gaan kopen.
Oké.
Hardtraxxer
159 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Kheb nu dan de Numark NDX800 met pioneer djm 600 en kdenk eraan om volgend jaar misschien over te gaan naar de pioneer cdj 1000 mk2 of mk3 (A)
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
SoundHound wrote:
sjobie wrote:
massive fail xd

Leg uit? :)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Je kunt het ook gewoon aan je bankrekening koppelen. Zou niet meer weten hoe maar ik heb ook geen creditcard maar wel paypal.