fullfocus wrote:Virus snow
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Die willen we allemaal welmarsiascout wrote:fullfocus wrote:Virus snow
-
DHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2008
- last seen Mar 2012
Hmm mijn volgende word denk ik de cdj 900 van pioneer
Maargoed.. dan moet ik wel eerst de cdj 400 kwijt
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
zijn zeker lekker heb zelf ook de 900'tjesdj bassjunky wrote:Hmm mijn volgende word denk ik de cdj 900 van pioneer![]()
400's ben ik wel in geinteresseerddj bassjunky wrote:Hmm mijn volgende word denk ik de cdj 900 van pioneer![]()
Wellus!maarten1410 wrote:Nee hoor...
Deze zou ik wel willen kopen, alleen een probleem dat hij veel en veel te duur is.
http://cgi.ebay.com/Technics-SL-1200GLD ... 19c40b9f21
http://cgi.ebay.com/Technics-SL-1200GLD ... 19c40b9f21
Beetje zonde van je geld, kun je beter twee normale kopen.
traktor LE naar pro 2 upgrade bij bax shop, B-stock voor 70 euro. gelijk bestellen 
2x Reloop RMP-3 & 1x Relopp RMX-30 OF 2x Reloop RMP-1 & 1x Reloop RMX-40?
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Als je niet van plan om buiten je 2 cd spelers nog meer aan te gaan sluiten zou ik voor 2x rmp-3 en de rmx30 gaan. En je moet kiezen of je effecten op je mixer wilt hebben of niet. Of even doorsparen voor een rmx40 met 2x rmp3 natuurlijk, is 250 eurie meer.Jeeens__ wrote:2x Reloop RMP-3 & 1x Relopp RMX-30 OF 2x Reloop RMP-1 & 1x Reloop RMX-40?
Ik zou graag Microtonic (Utonic) willen kopen, weet iemand of die in NL te verkrijgen is ergens?
Op de website kan je alleen betalen met creditcard, en aangezien ik die niet heb deze vraag.
Iemand een idee?
http://soniccharge.com/microtonic
Op de website kan je alleen betalen met creditcard, en aangezien ik die niet heb deze vraag.
Iemand een idee?
http://soniccharge.com/microtonic
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Je kan ook betalen met paypal?
Ja, dat had ik ook geprobeerd, maar daar moet je ook perse een creditcard aan koppelenMartijn wrote:Je kan ook betalen met paypal?
Dus of er een Nederlandse shop is die dit product verkoopt, bijv. Bax-shop, maar die heeft hem weer net niet.
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Neehoor, je kan ook gewoon stortingen op een paypal rekening doen of een incasso machtiging afgeven 
Dat is ook wat ik dacht maar na inloggen met paypal komt dit;Martijn wrote:Neehoor, je kan ook gewoon stortingen op een paypal rekening doen of een incasso machtiging afgeven
"Voeg een creditcard aan uw PayPal-rekening toe als u deze aankoop wilt betalen."
Je kan ook een bankrekening aan je Paypal koppelen..! heb ik zelf ook gedaan.. Paypal stort dan 2x een paar cent op je rekening, jij moet deze exacte bedragen doorgeven en dan is je rekeningnummer bevestigd.
Wat je ook kan doen, is een prepaid creditcard aanvragen... 3vcash bijvoorbeeld heeft prepaid Visa nummers.. Je betaalt een bepaald bedrag, en je kan niet meer dan dat bedrag van de creditcard afhalen. 3V heeft alleen geen mogelijkheid tot grote bedragen, dan moet je er meerdere aanmaken en het geld naar een andere kaart overboeken..
Wat je ook kan doen, is een prepaid creditcard aanvragen... 3vcash bijvoorbeeld heeft prepaid Visa nummers.. Je betaalt een bepaald bedrag, en je kan niet meer dan dat bedrag van de creditcard afhalen. 3V heeft alleen geen mogelijkheid tot grote bedragen, dan moet je er meerdere aanmaken en het geld naar een andere kaart overboeken..
Klopt, dit heb ik ook gedaan, maar dan alsnog vraag hij bij de betaling om een creditcardTakkU wrote:Je kan ook een bankrekening aan je Paypal koppelen..! heb ik zelf ook gedaan.. Paypal stort dan 2x een paar cent op je rekening, jij moet deze exacte bedragen doorgeven en dan is je rekeningnummer bevestigd.
massive failsjobie wrote:Klopt, dit heb ik ook gedaan, maar dan alsnog vraag hij bij de betaling om een creditcardTakkU wrote:Je kan ook een bankrekening aan je Paypal koppelen..! heb ik zelf ook gedaan.. Paypal stort dan 2x een paar cent op je rekening, jij moet deze exacte bedragen doorgeven en dan is je rekeningnummer bevestigd.
Ben aan het denken om een djm700 te gaan kopen.
Oké.The Indicator wrote:Ben aan het denken om een djm700 te gaan kopen.
Kheb nu dan de Numark NDX800 met pioneer djm 600 en kdenk eraan om volgend jaar misschien over te gaan naar de pioneer cdj 1000 mk2 of mk3 (A)
SoundHound wrote:massive failsjobie wrote:Klopt, dit heb ik ook gedaan, maar dan alsnog vraag hij bij de betaling om een creditcardTakkU wrote:Je kan ook een bankrekening aan je Paypal koppelen..! heb ik zelf ook gedaan.. Paypal stort dan 2x een paar cent op je rekening, jij moet deze exacte bedragen doorgeven en dan is je rekeningnummer bevestigd.
Leg uit?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Je kunt het ook gewoon aan je bankrekening koppelen. Zou niet meer weten hoe maar ik heb ook geen creditcard maar wel paypal.