Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:02 

Hardtraxx Addict

True, maar dat wil niet zeggen dat je op Pioneers niks afschrijft.
Als je na een jaar van je Pioneers af wilt, omdat het toch niet is wat je wil dan heeft het je uiteindelijk nog een hoop geld gekost.
Daarom heb ik besloten om eerst met Reloop te draaien en te zien of dat echt is wat je wilt.
Setje cd-spelers en mixer was rond de 1000 euro bij mij, heb je bij Pioneer net 1 cd speler voor (CDJ 850 of 1000 ofzo dan :innocent: )

Dus mijn advies: ga voor Reloop als je eerst wil kijken of het je echt bevalt en weet je zeker dat je er mee verder wilt, misschien verstandig om door te sparen voor Pioneer alleen moet je budget dan wel toereikend zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:11 

Artiest

Mijn advies, koop mijn set over :innocent:
Very goedkoop en goed werkend.
Wat een verkoper toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:12 

Hardtraxx Veteran

Dankje mensen, ik ga dan gewoon voor de reloop, want pioneer is me nog ff te duur aangezien ik net begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:13 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Mijn advies, koop mijn set over :innocent:
Very goedkoop en goed werkend.
Wat een verkoper toch.

Hahahaha! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:21 

Artiest

Aghja, niet geschoten altijd mis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:35 

Hardtraxx Veteran

Indd, maar heb je geen garantie dan? Want dan kan je hem gewoon gratis laten maken denk? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:39 

Artiest

Maximum schreef:

Indd, maar heb je geen garantie dan? Want dan kan je hem gewoon gratis laten maken denk? :thumbup:

Oh ja, maar ik verkoop het niet omdat 1 knop wat happert af en toe.
Ik ga gewoon voor Pioneer dus heb het setje niet meer nodig. Verkoop staat los van functionaliteir ervan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:

Oh ja, maar ik verkoop het niet omdat 1 knop wat happert af en toe.
Ik ga gewoon voor Pioneer dus heb het setje niet meer nodig. Verkoop staat los van functionaliteir ervan :thumbup:

Snap ik, maar als je hem eerst gratis (door garantie) laat maken, dan ka je hem daarna toch voor meer verkopen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:45 

Artiest

Dan gooi ik de prijs 50 euro omhoog >.<
Die krijgt degene die hem wilt kopen wel van me cadeau. Ik vind het setje eerlijk gezegd niet waard wat je ervoor betaald.
800 euro ofzo kost die nu en ik heb er plezier van gehad hoor! Zeker!
Punt is alleen ik wil gewoon de stap nu maken maar professioneler spul, heerlijk setje voor mensen zoals jij, dat wel :thumbup:
300 euro vind ik goed genoeg, goede prijs voor t setje en ik hoef er geen grof geld mee te verdienen.
Het is ook zonde als ik Pioneer heb en dat setje er maar niks staat te doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:52 

Hardtraxx Veteran

Dan gooi ik de prijs 50 euro omhoog >.<
Die krijgt degene die hem wilt kopen wel van me cadeau. Ik vind het setje eerlijk gezegd niet waard wat je ervoor betaald.
800 euro ofzo kost die nu en ik heb er plezier van gehad hoor! Zeker!
Punt is alleen ik wil gewoon de stap nu maken maar professioneler spul, heerlijk setje voor mensen zoals jij, dat wel :thumbup:
300 euro vind ik goed genoeg, goede prijs voor t setje en ik hoef er geen grof geld mee te verdienen.
Het is ook zonde als ik Pioneer heb en dat setje er maar niks staat te doen :lol:

Haha nee ik snap het! Ik kan wel al goed draaien, op de computer wel is waar. Dus ik zal binnen een mum van tijd ook met het echte werk goed overweg kunnen, alleen ik vind het ff teveel van het goede om gelijk Pioneer te kopen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:57 

Artiest

Ja zo dacht ik ook hoor, niks vreemds aan.
Punt is qua uiterlijk vind ik de standaard pioneer lay out het best en reloop komt het beste in de buurt daarbij.
Dus denon enzo viel bij mij al af.
Alleen mijn set raak ik ook niet snel kwijt atm >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:59 

Hardtraxx Veteran

Ja zo dacht ik ook hoor, niks vreemds aan.
Punt is qua uiterlijk vind ik de standaard pioneer lay out het best en reloop komt het beste in de buurt daarbij.
Dus denon enzo viel bij mij al af.
Alleen mijn set raak ik ook niet snel kwijt atm >.<

Welke heb jij dan precies? (link aub, want de naam zegt mij niets :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:01 

Artiest

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html

die heb ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:07 

Hardtraxx Veteran

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/dj-cd-set-01-reloop-rmp-1-scratch-zwart-2x-+-rmx-30-blackfire/product-details.html

die heb ik

Gewoon hetzelfde alleen dan een mixer met 3 kanalen ipv 4?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:18 

Artiest

Maximum schreef:
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/dj-cd-set-01-reloop-rmp-1-scratch-zwart-2x-+-rmx-30-blackfire/product-details.html

die heb ik

Ja, plus de RMX 40 heeft effecten.
Dat zal voor de meesten al struikelblok zijn. Persoonlijk vind ik effecten niet nodig voor mixen, maar mensen willen het vaak wel hebben.
[verkoper mode/on] Tja voor 300 euro zou ik zeggen doen [verkoper mode/off] haha
Dat is een hele goede investering in mijn optiek, alleen tot nu toe waren het mensen die of geen Reloop wouden kopen, of de RMX-30 niet wouden of nog niet toe waren om te schakelen naar een dj set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:02 

Hardtraxx Elite

die heb ik

ik sinds gister ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:06 

Artiest

Zygoma schreef:

die heb ik

.... je had hem dus een stuk goedkoper hierow kunnen kopen he... :lol: NOOOOO xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:58 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:

die heb ik

.... je had hem dus een stuk goedkoper hierow kunnen kopen he... :lol: NOOOOO xd

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:59 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:

die heb ik

Ja, plus de RMX 40 heeft effecten.
Dat zal voor de meesten al struikelblok zijn. Persoonlijk vind ik effecten niet nodig voor mixen, maar mensen willen het vaak wel hebben.
[verkoper mode/on] Tja voor 300 euro zou ik zeggen doen [verkoper mode/off] haha
Dat is een hele goede investering in mijn optiek, alleen tot nu toe waren het mensen die of geen Reloop wouden kopen, of de RMX-30 niet wouden of nog niet toe waren om te schakelen naar een dj set.

Haha jahmaar ik win die RMX 40 en ik wil hem wel gwn nieuw kopen aangezien alles dan helemaal nieuw is en je garantie nog hebt enzo. 26e ga ik hem bestellen denk ik! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 18:12 

Hardtraxx Addict

JAAAA Pakketje is binnen.
Sennheiser HD 25 II Headphone. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 01:49 

Hardtraxx Addict

[/quote]Haha jahmaar ik win die RMX 40 en ik wil hem wel gwn nieuw kopen aangezien alles dan helemaal nieuw is en je garantie nog hebt enzo. 26e ga ik hem bestellen denk ik! ^^[/quote]

Voor 500 euro kan je héél veel reparaties laten doen, dus dan valt die garantie al af. Daarnaast is er nog ruimte om na die "knop-reparatie" van enkele euro's een fatsoendelijk effectenbak te kopen. Denk hierbij aan een Kaoss pad, als je écht effecten wilt ben je daar veel beter mee af.

Maargoed, houd een ding in je gedachten dat je 500 euro bespaard en hiermee veel andere leuke dingen kan doen, stel dat je ooit eens iets kapot gaat kan je hiervan een gedeelte betalen. De garantie vergoed trouwens alleen op fabrieksfouten en niet als jij er zelf iets aan kapot maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:04 

Hardtraxx Addict

Wieltjes voor onder mijn DJ-booth :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:57 

Hardtraxxer

Denon dn mc6000 ^^
Lijkt mij een fijn ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

setje monitoren. want heb nu echt van die goedkope zooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:51 

Hardtraxxer