is er dan zoveel verschil tuusen de djm 700 of de djm 800?Timothy21 wrote:Ben je wel ff mee bezig idd, als je dan toch bezig bent zou ik gewoon doorsparen voor een djm800.
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
DJM 800 heeft van die leuke color effects.
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
En de gebruikte onderdelen en componenten in de 800 zijn van hogere kwaliteit dan de 700.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
set van CDJ 850 & DJM 700 staat er nu op het schema, reloop spul gaat de deur uit.
Dan wat klein en simpel beginnen met pioneer, maar alsnog ruim 2500 euro ofzo
Een nieuwe processor/moederbord/geheugen/processorkoeler, mijn dual core werkt gewoon niet lekker meer met producen.
Monitoren.. huidige speakertjes zijn om te huilen.. iemand suggesties voor monitoren?
Syrincs M3-220! Ik ben echt verliefd op die knallersDJ ShaG wrote:Monitoren.. huidige speakertjes zijn om te huilen.. iemand suggesties voor monitoren?
-
THardtraxxer
- 129 posts member since 2009
- last seen Jul 2019
Wat voor Reloop spul heb je nu thuis staan? En waarom wil je overstappen naar CDJ?Skedoedelefloeps wrote:set van CDJ 850 & DJM 700 staat er nu op het schema, reloop spul gaat de deur uit.
Ik wil eigenlijk een Technics 1200 of 1210.. 
-
DHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Ik hoop dat er snel een Decksaver voor de Xone:42 uitkomt, daar zit ik echt op te wachten.
dit word mijn volgende aankoop:D Technics RP-DH1200
Zit nog te twijfelen:
Een goede studiomic, flightcase of laptop.
Een goede studiomic, flightcase of laptop.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ook druk bezig zo te zienYoeloe wrote:
+
Daar krijg je geen spijt van!the_sequence wrote:dit word mijn volgende aankoop:D Technics RP-DH1200
kan je de cdj 850 ook in het zwart kopen?
-
RHardtraxx Veteran
neeHARDSTYLE_XD_tbse wrote:kan je de cdj 850 ook in het zwart kopen?
oplossing? CDJ900
idd dan worden het de 900'sRAW-vizion wrote:neeHARDSTYLE_XD_tbse wrote:kan je de cdj 850 ook in het zwart kopen?
oplossing? CDJ900
Ja, hahaRAW-vizion wrote:ook druk bezig zo te zienYoeloe wrote:
+
In de meivakantie met ons pap naar Music store in Duitsland ff inkopen doen
De laptop waarop ik nu produceer stamt nog uit de klassieke oudheid, gelukkig kan ik me nog een beetje behelpen doordat ik een goede geluidskaart heb (Lexicon Omega). Maargoed volgende aankoop: Imac i5 + setje Genelec's of yamaha's 
Mac mac mac, mannonymous en Raw-Vizion waar zijn jullie?Squid wrote:De laptop waarop ik nu produceer stamt nog uit de klassieke oudheid, gelukkig kan ik me nog een beetje behelpen doordat ik een goede geluidskaart heb (Lexicon Omega). Maargoed volgende aankoop: Imac i5 + setje Genelec's of yamaha's
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Mac is de shit ouwe, heb zelf old fashion Windows XP overigens 
-
RHardtraxx Veteran
hier ben ikAbstractorz wrote:Mac mac mac, mannonymous en Raw-Vizion waar zijn jullie?Squid wrote:De laptop waarop ik nu produceer stamt nog uit de klassieke oudheid, gelukkig kan ik me nog een beetje behelpen doordat ik een goede geluidskaart heb (Lexicon Omega). Maargoed volgende aankoop: Imac i5 + setje Genelec's of yamaha'sGa je dan werken met logic?
Dat is idd wel de bedoeling jaAbstractorz wrote:Mac mac mac, mannonymous en Raw-Vizion waar zijn jullie?Squid wrote:De laptop waarop ik nu produceer stamt nog uit de klassieke oudheid, gelukkig kan ik me nog een beetje behelpen doordat ik een goede geluidskaart heb (Lexicon Omega). Maargoed volgende aankoop: Imac i5 + setje Genelec's of yamaha'sGa je dan werken met logic?