@Timothy
Traktor scratch is het idiootste wat er is... Zonde van je geld man.
totaal niet mee eens...Je kunt gewoon met TT's en vinyl blijven draaien terwijl je geen vinyl's meer hoeft te kopenMannonymous wrote:@Timothy
Ja maar koop dan gewoon wél vinyl?_dp_ wrote:totaal niet mee eens...Je kunt gewoon met TT's en vinyl blijven draaien terwijl je geen vinyl's meer hoeft te kopenMannonymous wrote:@Timothy
veel labels releasen niet meer op vinyl, vinyl weegt veel om mee te nemen etc...Mannonymous wrote: Ja maar koop dan gewoon wél vinyl?
Daarom doe ik het ook, als iedereen nou gewoon nog op vinyl releasde......_dp_ wrote:veel labels releasen niet meer op vinyl, vinyl weegt veel om mee te nemen etc...Mannonymous wrote: Ja maar koop dan gewoon wél vinyl?
Same hierFestuca wrote:2x KRK RP8 G2
jaloersAbstractorz wrote:Virus TI2 wordt morgen aangekochtHier ga ik volgens mij wat plezier aan hebben
Heb eentje getest in grote muziekwinkel, was opendeurdag. Ze hadden em aangesloten op een pc(Met FLRAW-vizion wrote:jaloersAbstractorz wrote:Virus TI2 wordt morgen aangekochtHier ga ik volgens mij wat plezier aan hebben
en als je hem dan straks in combi gebruikt met logic is het egt eenAbstractorz wrote:Heb eentje getest in grote muziekwinkel, was opendeurdag. Ze hadden em aangesloten op een pc(Met FLRAW-vizion wrote:jaloersAbstractorz wrote:Virus TI2 wordt morgen aangekochtHier ga ik volgens mij wat plezier aan hebben
) met de software op, en zat er wat mee te proberen, kreeg er onmiddelijk echt dikke sounds uit. Je moet wel weten waarvoor welk knopje dient anders is het wel een erg duur bakje pretentie...
Logic power en Virus power, power tot de 4564846eRAW-vizion wrote: en als je hem dan straks in combi gebruikt met logic is het egt een
ik wil ook een virusAbstractorz wrote:Logic power en Virus power, power tot de 4564846eRAW-vizion wrote: en als je hem dan straks in combi gebruikt met logic is het egt een
dan ga je naar google dan typ je in virus, klik je vervolgens op download en tada je hebt een virusRAW-vizion wrote:ik wil ook een virusAbstractorz wrote:Logic power en Virus power, power tot de 4564846eRAW-vizion wrote: en als je hem dan straks in combi gebruikt met logic is het egt een
ik heb een mac dus die is daar immuun voorR-shot wrote:dan ga je naar google dan typ je in virus, klik je vervolgens op download en tada je hebt een virus
Inderdaad, ik heb dus ook eentje van 1800 euro moeten kopenRAW-vizion wrote:ik heb een mac dus die is daar immuun voorR-shot wrote:dan ga je naar google dan typ je in virus, klik je vervolgens op download en tada je hebt een virus

Bevalt me tot nu toe ten zeersteJosh-T wrote:Ben benieuwd hoe die je bevalt!
Michel gebruikt m dan ook regelmatigAbstractorz wrote:Bevalt me tot nu toe ten zeersteJosh-T wrote:Ben benieuwd hoe die je bevalt!Leads klinken beetje als the pitcher en je kan er mooie effecten uithalen